Monissa hoito-ohjeissa kerrotaan kyllä, mitä hiirille saa ja pitää antaa, mutta en ole oikein päässyt selville, kuinka suuria määriä sitä ruokaa annetaan ja kuinka usein.
Siemensekoitusta/pellettejä annetaan ilmeisesti noin 1 rkl/hiiri/pvä (näin olen käsittänyt), muuta en sitten oikein tiedäkään.
Voisiko joku laittaa vaikkapa viikon ruokalistaa, jotta pääsisin hiukan kärryille? :)
Paljonko ruokaa hiirille?
3
213
Vastaukset 3
Siemenseosta annetaan niin paljon kuin hiiret tahtoo syödä. Sopiva määrä tuoareruokaa on sellainen, että kun sen antaa illalla, kaikki on viimeistään seuraavaan aamuun mennessä syöty. Pienempikin määrä riittää eikä ole väliä mihin aikaan tuoretta antaa vaan esim. pienissä määrissä ympäri vuorokauden on aivan yhtä hyvä ja parempikin kuin kerralla illalla. Tuoretta voi antaa päivittäin pieniä määriä montaa sorttia. Omakin vastaukseni on hirveän ympäripyöreä -sori :D
- qwertvvvvv
Ruokakaukalo täyteen pellettiä ja täyttelet kun tyhjenee.Tulee isoja hiiriä.
- .....
Okei, kiitoksia, kyllä tuokin jo paljon auttoi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71930Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227813Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71771- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59568Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞29520- 46517
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29499- 35489