Tapahtui laivalla

Huuliveikko

– Olin matkalla Turusta Tukholmaan, Tarkoituksenani, oli tehdä paikallisien yhteistyökumppaneiden kanssa, markkinointitilaisuus. (semmoinen kuiva luento, missä porukat istuu silmät ristissä, ja krapulassa...)
– Olin terminaalissa hyvissä ajoin. Kävin ostamassa liput. Ja odottaessani portin aukeamista laivaan, menin terminaalin kahvioon, juomaan kahvia. Saatuani kahvin ostetuksi, (happaman näköinen vanha rouva) menin pöytään istumaan.
– Samaan aikaan alkoi asioita tapahtua, kuin joku olisi niitä johdattanut. Nuori noin 20 vuotias, sopusuhtainen, vaalea, pitkätukkainen ja ihan mukiin menevän näköinen Tyttö tuli kahvimukinsa kanssa pöytäni luo.
– Onks tässä vapaata. Hän kysyi pehmeän mairittelevalla äänellä. Olin ensin puulla päähän lyötynä, enkä heti meinannut saada sanaa suustani. Vastasin, On toki, istu tähän vaan. Siirsin kiireesti kassini lattialle, ja annoin neidolle vapautuneen tuolin.
– Siinä kahvin juonnin lomassa, oloin juttelemaan kaikenlaista. Kysyin, minnekäs Neito on matkalla? Hän vastasi. Tukholmaan. Oletko omissa vai työasioissa? Sekä että Hän vastaa.
– Olen Suski (Susanna) Entä sä? Mä olen kanssa työasioissa, menossa Tukholmaan. Esittäydyin. Jaahas, neito toteaa. Meillä on sitten yhteinen määränpää.
Katsoin kelloa, se oli pikkusta vaille 7 illalla, joten kohta pääsisi laivaan. Niinpä näyttäisi olevan, totesin. Miten on tuletko baariin, siellä on semmoinen kuubalainen tanssibändi. Vai mitä olet suunnitellut. Oh.. Vähän tönkkönä aloitin. Totta kai tulen.
Ei minulla ole mitään sitä vastaan. Suski Katseli minua, pieni hymynkare suupielessään, ja silmät iloisesti tuikkien. Totesi, että, hän käy ensin hytissään vaihtamassa sopivampaa vaatetta ylle. Ne naiset, ajattelin. Minulla kun oli vain huonosti istuva puku ylläni, ja paita oli liimautunut hiestä selkään kiinni.
Sovittiin, että tavataan noin tunnin päästä laivan info pisteen edessä. Ovet avautuivat, ja lähdimme yhdessä vierekkäin kävelemään terminaalin toista puolta, kohden, kohti avautuneita ovia. Mietin, mitähän tuo Nainen minussakin näkee. (partakin oli jäänyt edellisenä päivänä, kiireessä ajamatta. Ja junassa oli todella kuuma ja huonosti nukuttu yö, vielä lisäsi tunnon tuskiani, omasta ulkonäöstäni.)
Laivaan päästyämme, erosimme hississä, hän jäi 5 kannelle, kun taas, minä menin 4 kannelle. Kävelin hyttiini, ja nakkasin kassini sängylle. Riisuin hiostavan puvuntakin pois. Ja valitsin tv:stä jonkun kanavan. (ei todellakaan kohottanut tunnelmaa, romanttisessa mielessä) Riisuin solmion, ja avasin paidan ylimmän napin. Että osaa olla kuuma. Mietin pitäisikö käydä pikaisesti sittenkin suihkussa. Suski tuskin ihastuu, jos haisen yltä päältä hielle.
Vaihdoin paidan, käytyäni pikaisesti suihkussa. Ajoin vielä parran. Onneksi rautatieaseman r-kioskissa oli kertakäyttö partakoneita, sillä unohdin omani kotiin.
Kun, olin siistiytynyt. Puin vaatteeni nopeasti, ja lähdin kohti 7 kantta ja info pistettä. En pettynyt. Kello oli muutamaa minuuttia vaille tapaamisajan, ja Suski seisoskeli jo infon edessä. Menin hänen luo. Hän oli vaihtanut tosi upeat kuteet. Tiukat farkut, lyhythihainen, vähän löysä paita. joka ei kokonaan peittänyt muotoja. Hiuksissa oli kivat lainehtivat kiharat. Jaloissa oli, avoimet remmikorkokengät. Vau, ajattelin. Hei, Suski tervehti. Nyökkäsin. Ja tarjosin käsivarttani.
Hän tarttuikin siihen yllättävän kiihkeästi. Mennäänkö ensin tuohon puffettiin kahville, hän ehdotti. Se sopi, koska ei oikein ollut viinan hinkua. Joten hain pari kahvia, ja lisukkeet. Suski etsi meille sillä välin tyhjän pöydän.
Sain tarjottimen pöytään, Kunnes salaperäinen Suski avasi suunsa. Oletkos kuule ollut koskaan taidenäyttelyssä. Hän. Pääsi minulta, vaistomaisesti, (mitä helkuttia taidenäyttely, liittyy kauniin naisen kanssa laivan buffetissa kahvin juontiin) Joo tota, en ihan viime-aikoina.
Oletko sä? Joo, olin, mut ne mestat ei ole todellakaan mua varten. (miksi hän käyttää tämmöistä avaus repliikkiä, mietin) Kahvit oli juotu, ja naisen kädet olivat levottomia, ja ehkä hieman hikisetkin. Katselimme toisiamme silmiin hetkisen. Kunnes kysyin, Tuota, ei kai me tässä vietetä koko iltaa. Asusta päätellet, et taida olla tanssi tuulella.
Juu, ei ole tarkoitus kumpaakaan, hän vastasi, ja tarkensi. Siis tanssia ja istua koko iltaa, tässä. (Kuubalainen bändi saisi nyt jäädä) Mentäisikö käymään sun hytissä, kun täällä ei oo mitään, Suski totesi. Joo, käyhän se, totesin. Menimme, mun hyttiin, se oli 4 hengen, eli kohtalaisen iso, vaikka olin yksin.
– Kun oltiin hytissä, kahta sanaa ei tarvittu. Suski oli kimpussani, takki, paita, kengät lähtivät litomaan äkkiä. Ja housutkin. Mulla oli ylläni vain bokserit, ja sukat. Suski riisui itsensä. Pusero ja farkut, korkkarit. Alta paljastui, Mustat Hipsterit, Ja niissä oli pitsikuvio, sekä kireä toppi. -> jatkuu

17

14680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huuliveikko

      Kellahdimme sängylle, ja suutelimme kiihkeästi toisiamme. Se tuntui taivaalliselta. Huulet olivat pehmeän täyteläiset. Tuntui ihanalta. Ja bokseiden sisällä alkoi tuntua jo kovenemista.
      Suski vaistosi tämän, ja riisui toppinsa pois. Pyörittelin rintoja kädelläni, ne olivat pyöreät ja kiinteät. Ihanat. Nyt suutelin ja nuolin niitä. Suski oli sängyssä selällään, ja huokaili tyytyväisenä. Hetkisen päästä, hän riisui minun bokserit pois. Paljastaen, pian jo juhlakuntoisen, kaluni.
      Huohotimme jo kiihkosta, riisuin vuorostani hänen Hipsterit pois. Pillu oli ajeltu siistiksi, ja häpyhuulet törröttivät kutsuvasti. Nuolaisin klitorista, ja huokailu alkoi vaihtua yninäksi, jatkoin, tunsin kuinka hänen nektarinsa alkoivat liukastaa pillua. varovasti, hieroin häpyhuulia sormellani, ja tunsin hienoista värinää.
      Suski painoi päätäni pilluaan vasten, ja selvästi nautti. Nuolin "kuin kissa kermaa konsanaan". Suski sai kohta orgasmin, ja kiljaisi, ja vartalo tärisi. Nyt oli vuoron vaihto, olin sängyssä vuorostani selälläni, ja Suski otti kovan munan suuhunsa, imi ja runkkasi sitä.
      Se tuntui niin taivaallisen hyvälle, että olin tulla oitis hänen suuhunsa. Ähkin nautinnosta. Kohta tulee, ajattelin. Suski kuitenkin lopetti imemisen. Nyt aloin todella olla kiimainen. Työnsin seisovan kullini, hänen lämpöiseen pilluunsa, ja aloin nussimaan. Tunsin kuinka pillun lihakset supistelivat kyrpäni ympärillä.
      jälleen nautinnon kiljaisu purkautui hänen suustaan, ja lihakset puristivat yhä kovempaa kyrpääni. Huohotus jatkui, ja seasta purkautui, työnnä kovempaa ja syvemmälle. Nostin hänen säärensä olkapäilleni, ja tungin kulliani hänen nälkäiseen pilluunsa, yhä syvemmälle, ja kovempaa.
      kohta oli vaikeaa, kun pillun lihakset supistelivat, jälleen yhden kovemman orgasmin kourissa kullini ympärillä. Ihanaaa, pane mua pyllyyn, kuului kohta. Mä haluun et nussit mua pyllyyn. Suski kävi vatsalleen sänkyyn, ja sanoi, ota mun laukusta liukkari, ja tuu mun pyllyyn.
      Kaivoin hänen laukusta liukkaria, ja voitelin, munani, ja kireän näköisen pyllyn. Kohta kullini liukui hänen pyllyyn, se oli todella kireän kiihottava, nussin ensin varovasti, ja sitten vähän kovempaa. tunsin kun hän sai jälleen orgasmin. Kulli hänen pepussaan, oli todella vaikea olla jo laukeamatta itsekin. Suski huokaili, ja sopersi kiihkonsa seasta, nussi mällit mun peppuun. Mä haluan sitä. No, hetkisen vielä epäröin, että, mitä. miksi peppuun? Mutta komento kuului, nussi mällit mun peppuun.
      Seuraava orgasmi oli liikaa, ja laukesin peppuun ähkien. Huohotimme molemmat sängyssä kuin sämpylä, minulla vielä puoli kova kulli hänen ihanassa pyllyssään. Vähitellen vetäydyimme irti, ja jäimme makaamaan vieretysten sängylle, vaihdettiin suudelmia, ja Suski, vain hymyili. Kysyin, käytkö suihkussa ensin.
      Ei vielä, Suski sanoi. Mä haluan uusinnan, nussi mua pilluun, ja kovaa. Minulla ei ollut ihan vielä kunnon seisokkia, vaikka oli mennyt joku kymmenen minuuttia edellisestä. Nuolin, ja sormetin jälleen pillua, joka oli nyt todella märkä. Tungin jo melko kovan kyrpäni tuohon ihanaan kuumaan pilluun, ja nussin. Huokaukset täyttivät hytin, ja jo tutuksi käyneet kiljahdukset.
      Asento vaihtui, makasin alla, ja Suski ratsasti. Nyt meno oli niin villiä, että pois alta. Ähkin jo aika tavalla kiihotuksesta, kullini alkoi jo tuntua puoliksi turralle, ja mällikin oli jo lähellä. Tunge sormet mun pyllyyn, ja nai mua. Työnsin jo vielä liukkaaseen peppuun pari sormeani ja liikuttelin niitä edes takaisin. Nyt ei kestänyt enää kauaa, kun suski sai räjähtävän orgasmin, ja lysähti päälleni, kiljuen ja huohottaen.
      Käänsin hänet varovasti kyljelle, ja jatkoin, nussimista. Pane mua, nussi mällit mun sisään, haluan mällit sisääni. Nussin vielä hetkisen, ja sitten en pystynyt pidättelemään enempää, vaan laukesin hänen ihanan imevään pilluunsa.

      Tyttö alkoi olla spermassa, hiukset liimautuivat hikisille kasvoille, ja näky oli upea. Hetkisen huilattuamme, Suski kävi kullini kimppuun kolmannen kerran, ja aloin olla jo voimaton. Hän runkkasi munaani, nuoli, ja imi välillä. Jeesus, ajattelin, mikä ihana kiima pakkaus. Tyttö otti mällit syvälle suuhunsa.
      Kuiskaus kuului, kun hetkisen olimme huilanneet, olet hyvä, ja ihana, haluan sua lisää. Nyt oli pakko tunnustaa, et sä itse ole mikään huono. Mä en nyt heti pysty enempään. Ei tarvi, olen nyt vain sun orjasi. Pidä minut Hymyn kare tytön suupielissä kertoi, huumorin olevan hyvän. En väittänyt vastaan, tyydyin vain antamaan kiihkeänsuukon kuumille, ja niin täyteläisille huulille.
      – Kävimme suihkussa, ja sitten lepäsimme vierekkäin loppumatkan. Tukholmassa, kumpikin kävi omilla työ asioillaan, ja seuraavana iltana lounastettiin yhdessä, ravintolassa, josta oli meri näkymä.
      – Kun seuraava aamu koitti, oli Turkuun lähtö edessä. Ja nyt meillä oli yhteinen hytti. Sekään reissu ei jäänyt kokemuksia vaille...

    • jokunen1

      Ihan ok, mutta voisit käyttää välimerkkejä, kun kaikki menee putkeen niiin ei saa mitään selvää!!

      • Huuliveikko

        Pahoittelut kun vähä liian yhtenäisiä kappalejako, mutta pakko tiivistää, kun täällä mykyään on merkkiraja. Jotta kaikki mahtuisivat. Selkeämpänä tämä ja muita juttuja löytyy täältä.

        http://jarisaarinen.pp.fi/Novellit/index.html


      • Ei nussita pilikkuja
        Huuliveikko kirjoitti:

        Pahoittelut kun vähä liian yhtenäisiä kappalejako, mutta pakko tiivistää, kun täällä mykyään on merkkiraja. Jotta kaikki mahtuisivat. Selkeämpänä tämä ja muita juttuja löytyy täältä.

        http://jarisaarinen.pp.fi/Novellit/index.html

        Tuo välimerkkiheitto oli sarkasmia ilmeisesti, koska sinulla oli pilkkuja ihan liikaakin...

        Mutta eihän täällä pitäisi pilkkuja nussía...


      • Anonyymi
        Ei nussita pilikkuja kirjoitti:

        Tuo välimerkkiheitto oli sarkasmia ilmeisesti, koska sinulla oli pilkkuja ihan liikaakin...

        Mutta eihän täällä pitäisi pilkkuja nussía...

        Nimenomaan. Hyvinkin ärsyttävää, kun on pilkkuja, kaikissa väärissä paikoissa, ja etenkin siellä, missä ei todellakaan kuulu olla, saa tekstitkin välillä pahastikin vääriä tarkoituksia.


      • Anonyymi

        No onhan toi täynnä välimerkkejä, väärissäkin paikoissa.


    • uppistaoo

      ketä helvettiä kiinnostaa rivinvälit ja oikeinkirjotus ku lukee seksinovelleja.. Tää ei varmaankaa oo mikään WSOY:n virallinen kriitikko kerho

    • Kohtalon johdatus

      Ruotsinlaivan terminaalissa onkin hyvä kysellä muilta ihmisiltä, että mihin olet matkalla. Yllättävä vastaus tytöltä tuo Tukholma, mutta vielä erikoisempi yhteensattuma oli, että myös kirjoittaja oli menossa juuri Tukholmaan.

      • housuteltta

        Onko koskaan tullut mieleesi asia, että samasta terminaalista voi matkustaa muihinkin suuntiin, kuin ruotsiin?

        Toiseksi ei mainittu kuin terminaali. Joten lukija päättelee ihan itse yhteensattumaa vai ei.


    • vastasynnyttänyt1

      Kas kun ei kätilö-opisto :)

    • kolli-kissa

      lopettakaa poijjaat väittely

    • kokkii

      ei me lopeteta vänkäystä.

    • supelatiivi

      Hyvä tarina suosittelen

    • pillisuussa

      suosittelen ja usiakin tarinoita vois laittaa

    • koijari

      jutut kiuin lehmän ostajalla

    • kossu-vissy1

      erittäin hyvä

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe