Hei!
Suunnittelemme matkaa isohkolla porukalla heinäkuussa, ja kysymykseksi on noussut lämpötila: kun mukana on pieniä lapsia, lämpötila ei saisi olla tukahduttavan kuuma. Tätä on tietysti mahdoton ennustaa, mutta mitä paikkaa ehdottaisitte? Olisiko Madeira mahdollisesti potentiaalinen lomapaikkamme, jossa lämpöasteet eivät nousisi kolmeenkymmeneen ja yli?
Madeira heinäkuussa
muumimummu
3
325
Vastaukset
- linkittelijä
Madeiralla - kuten monilla muillakin saarilla - meri tasaa lämpötiloja niin kesällä kuin talvellakin. Ei ole koskaan kovin kylmää tai kuumaa.
Vilkaisepa tuolta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Madeira#Climate - Huh hellettä
Ja valitset hotellin missä on toimiva ilmastointi, niin saa yöllä nukuttua, vaikka olisikin hellettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882