Noh minä ja mun kaveri 12v kumpiki diilattii pussilinen filttereitä ja risloja löyty 2 pakettii penkiltä. Mun kaveri sanotaan nyt vaikka Pertti niin Pertti on maistanut tupakkaa ennen ja vetänytkin pari. Minä olen vain kerran maistanut ja oli pahaa. Mutta nyt tuli kuningas idea että tehdään tupakki ja poltetaan se! röpöt saatiin naapurista ja sitten teimme sen olemme viimeisen 8 päivän ajan vetäneet 1 tupakin puoliksi päivässä ja halu kasvaa koko ajan.
Tupakka ongelma? apua!
12v-poika
3
143
Vastaukset
- Kessupete
Kandee lopettaa. ite alotin vähä kerralla kans teijän iässä ja nyt 10v myöhemmin ketuttaa nii suunnattomasti olla tupakkiin koukussa, lopettakaa vielä ku voitte.
- 12v-poika
otin rohkeuden ja myin fiterit yms kaverille joka polttaa en polta enää ikinä!
- 7+7
12v-poika kirjoitti:
otin rohkeuden ja myin fiterit yms kaverille joka polttaa en polta enää ikinä!
Parempi sä näin on, kyllä sitä varmasti taas yläasteella kokeilee mutta kyllä se siitä. Ei kokeilu tapa, kyllä nyt tiettyjä asioita tulee kokeilla mutta kaikella rajansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1185655Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1525505Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka544374Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden883844Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123841Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle333670Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.573408- 2262684
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12403HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00
KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!261319