Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Paras lääke paniikkihäiriöön??????

jaksaminenloppuuu

On jo tässä elämän varrella kokeiltu useaa lääkettä eikä mikään auta kunnolla, haluaisin tietää mitä lääkettä te kohtalotoverit syötte että voitte elää suht normaalia elämään ilman kamalia paniikkioireita. En pysty käymään kohta kaupassa en töissä en missään.

10

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fioa

      Xanor/ Xanor Depot 2mg
      Rivatril 2mg

    • xanor jäbä

      Xanorilla lähtee.

    • Ageofpanic

      Xanor on ainoa lääke, joka on todella auttanut. Rivatril ja Diatsepaami myös, muttei kohdallani läheskään yhtä toimivia. Kohta kaikki SSRI:t ja SNRI:t kokeiltu, ei toimi ja sivuvaikutukset kovia vaikka niitä pakotettu syömään 15 vuotta. Noidankehässä ollaan, riippuvuus bentsoihin on vuosien käytön myötä raju (annostus kuintenkin maltillinen 1-1,5 mg Xanoria päivässä), mutta ilman niitä olisin neljän seinän sisällä hajoava ihmisraunio.

      • mä taas täällä

        Ei kukaan pakota syömään 15 vuotta, ei edes kahta päivää, jos sivuvaikutukset invalidisoi. Itseään siinä saa syyttää.

        Minulla on ollut Xanor 1980-luvun lopusta saakka ja se auttaa pahimpiin huippuihin. Tosin, jos töissä on riittävästi tekemistä tai muutoin on mielekästä tekemistä, paniikkia ei tule.


    • marvin78

      Moi! Kaikki psyykelääkkeet on ihan perseestä. Kokeile hydrokortisonia 5mg 2 kertaa päivässä, aamulla eka ja kuuden maissa illalla toinen.

      En tiedä miten, mutta jotenkin ihmeellisesti hydrokortisoni palauttaa stressivasteen kun sitä on muutaman viikon popsinut.

      Lykkyä tykö, sä tarvit sitä.

    • SepraminPuolesta

      Minulla todettiin vakava paniikkihäiriö noin kaksi vuotta sitten. En olisi millään halunnut syödä lääkkeitä, mutta kyllähän lääkitys huomattavasti helpottaa elämää. Minulla on Sepram-nimistä psyykelääkitystä ja otan 2 tablettia aamuisin. ( 20mg) Olen kohta syönyt noin kaksi vuotta sepramia ja täytyy sanoa, että elämä hymyilee ja stressaaminen on vähentynyt. Olen kyllä miettinyt lääkityksen lopettamista, mutta psykiatrinen sairaanhoitaja ei suosittele sitä vielä. Ja nyt on tulossa aika paljon stressaavia hetkiä, joten en edes enää harkitse lopettavani sepramin käyttöä. Nukun paremmin kuin koskaan aikaisemmin. Toisilla on diabetes, minulla on paniikkihäiriö. Lääkityksen kanssa täytyy vain oppia elämään, olihan se minullekin melkoinen shokki. Jos nyt voisin palata kaksi vuotta taaksepäin, sanoisin itselleni että et ole huonompi, vaikka syöt lääkkeitä. Kaikille ei käy näin hyvä tuuri lääkityksen suhteen, mutta kyllä sen sitten huomaa, mikä toimii ja mikä ei.

      Tsemppiä, kyllä se oikea lääkitys löytyy!

      • Ageofpanic

        Minullakin SSRI:t auttoivat normalisoimaan tilannetta useaksi vuodeksi, mutta ilmeisesti n. 8 vuoden jälkeen loppui teho lääkityksestä. Sen jälkeen on kokeiltu melkein kaikkia markkinoilla olevia masennuslääkkeitä. Mirtatsapin oli muuten ihan ok, mutta painoa tuli kuukaudessa 10 kiloa. Nykyisin olen melkein impotentti bentsoja mutustava hörhö.


      • 13+6

        Diabeteksella ja paniikkihäiriöllä ei ole mitään yhteistä. Diabetes on oikea sairaus, paniikkikohtaukset psyykkinen reaktio elämään.


    • pettynyt8

      Mulla on paniikkihäiriötä ja sosiaalistentilanteiden pelkoa. Ja erittäin pahaa jonka vuoksi sanouduin itse itseni töistä irti. Minulle määrättiin tuo mitratsapin. Mutta sehän on pääosin uni/masennuslääke. Ihmettelin syvästi miksi sitä määrättiin! Kun sosiaalinen elämä täysin tuhoutunut paniikkihäiriöistä! Mielestäni olisin tarvinnut jonkinlaisia rauhoittavia. Lääkäri sanoi et se voi myöskin jonkin verran helpottaa paniikkiin. Siis mitä! Jonkinverran!! Kun nim.omaan siihen apua lähdin hakemaan! Auttaako tuo lääke oikeesti. Tuli taas epäluottamus..

    • xanor depot

      Itse söin xanoria jotain 6vuotta, kyllä se auttaa, mutta on aikalailla addiktoiva. Varaudu jo syömään xanoria lopun elämäsi jos sitä alat syömään. Xanor depot aamulla ja illalla tuo 24h rauhoittavan vaikutuksen joka ehkäisee nuita paniikkihäiriöitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe