Hei. Mulla on, kuten tiedätte, 2005 vuodelta C5 Shitikka. Ei sitä enää autoksi voi kutsua ja olenkin, kun pätäkkää on, päättänyt vaihtaa sen uudempaan peliin. Ongelma on vain se, että kukaan ei halua shitikkaa vaihdossa eikä yksityinen kauppakaan onnistu. Kiikarissa olis 2008 vuodelta rellu megane. Auttakaa miestä mäessä.
Miten eroon C5:sta ?
6
321
Vastaukset
- siinäs näemme
Sitikalla ajavalle jää rahaa säästöön. Onneksi et omistanut Tojoa, huollot ja korjaukset olisivat romahduttaneet taloutesi.
- oikea landlord
Moikka! Se oli C4. Joskin vuosimalli oli oikein.
- No, samaa
ranskankuraa kuitenkin. Ei sitä kukaan huoli. Vie paalaamoon.
- oikea landlord
No, samaa kirjoitti:
ranskankuraa kuitenkin. Ei sitä kukaan huoli. Vie paalaamoon.
Se ei kuitenkaan ole mikään moniongelmainen itäauto.
- Tilastojen
oikea landlord kirjoitti:
Se ei kuitenkaan ole mikään moniongelmainen itäauto.
hännänhuippu se on. Pohjanoteeraus koko shit...tai sitikka piti sanoa.
- tilastonikkarsson
Tilastojen kirjoitti:
hännänhuippu se on. Pohjanoteeraus koko shit...tai sitikka piti sanoa.
Sehän oli ADAC:in tiellejättämistilaston parhaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201782Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831267- 1341147
- 79927
- 85861
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117787- 48770
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726