Jos se Attendo toteutuu ( ? ) ,tänne pitää saada oma poliisi
ja putka ja paljon muita virkoja .Ei sillä hyvä että keikkalääkärit
piipahtaa.Sitä ei tainneet tajuta mitä kaikkea vielä tarvitaan.
Tänne ei ikinä saada kahta lääkäriä.Putkan vois laittaa toiseen
lääkärinhuoneeseen.Jatkakoon joku ,mitä muuta
putka ja polliisi
8
235
Vastaukset
Oikein hauskaa. =) Hei nimimerkki "rollaattori". Riittäisi varmaan jo sekin jos saisimme Haapajärvelle putkaan. Eikö poliisi lakkaa nyt Nivalasta kun siirtävät resurssit Haapajärvelle ja Kalajoelle.
- Minä vain
Reagan: ne siirtää Nivalasta poliisit Haapajärvelle ja YLIVIESKAAN...
- rollaattori
Sen putkan voisi laittaa kaupunginvaltuuston salin yhteyteen, niin voisi sinne viedä suoraan lainrikkojat, ja seksuaalirikolliset. Vapauduttuaan voisivat sitten kävellä suoraan voimainsa tunnossa jälleen jatkamaan luottamus toimiaan. Kansan hurratessa ja osoittaen luottamustaan heitä kohtaan.
- häpemiseen
kyllä kirkon edessä/eteisessä jalkapuu on vanha hyvä konsti, samala lisää kirkossa käyntejä
- Ympyrä
Kunnantalon portailla olisi parempi paikka jalkapuulle, on näkyvämmällä paikalla kuin kirkon eteinen. Melkein keskellä keskimmäistä ympyrää, läpikulkeva liikenne huomaisi takuulla että jotakin erikoista tässä kunnassa on täytynyt tapahtua.....
- maijan tarina
Ympyrä kirjoitti:
Kunnantalon portailla olisi parempi paikka jalkapuulle, on näkyvämmällä paikalla kuin kirkon eteinen. Melkein keskellä keskimmäistä ympyrää, läpikulkeva liikenne huomaisi takuulla että jotakin erikoista tässä kunnassa on täytynyt tapahtua.....
Onko Olavi Voittonen nyt tulossa, vai elävätkö synnissä suviseuroihin saakka?
- kirkko- on
Ympyrä kirjoitti:
Kunnantalon portailla olisi parempi paikka jalkapuulle, on näkyvämmällä paikalla kuin kirkon eteinen. Melkein keskellä keskimmäistä ympyrää, läpikulkeva liikenne huomaisi takuulla että jotakin erikoista tässä kunnassa on täytynyt tapahtua.....
juuri sen keskeisen lky takia kunnaportaille ei saa asettaa jalkapuuta eikä hirttolavaa, aiheuttaisi lky,sä kolareita, tai vastaavia, kuin Räty ajoi alaympyrässä Kangasharjun sora-autoa samalla kaistalla vastaan, Räty ihmetteli, että "uusi ympyrä, vaan kapiampa tekivät"
- kuntalainen14
Hävetä sais kaikki Attendon kannattajat,outoa on touhu
KÄRSÄMÄELLÄ ,ihmetyttää,kummastuttaa muuallakin
kuin täällä,jopa lääkäreitä kautta SUOMEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589