putka ja polliisi

rollattori

Jos se Attendo toteutuu ( ? ) ,tänne pitää saada oma poliisi
ja putka ja paljon muita virkoja .Ei sillä hyvä että keikkalääkärit
piipahtaa.Sitä ei tainneet tajuta mitä kaikkea vielä tarvitaan.
Tänne ei ikinä saada kahta lääkäriä.Putkan vois laittaa toiseen
lääkärinhuoneeseen.Jatkakoon joku ,mitä muuta

8

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikein hauskaa. =) Hei nimimerkki "rollaattori". Riittäisi varmaan jo sekin jos saisimme Haapajärvelle putkaan. Eikö poliisi lakkaa nyt Nivalasta kun siirtävät resurssit Haapajärvelle ja Kalajoelle.

      • Minä vain

        Reagan: ne siirtää Nivalasta poliisit Haapajärvelle ja YLIVIESKAAN...


    • rollaattori

      Sen putkan voisi laittaa kaupunginvaltuuston salin yhteyteen, niin voisi sinne viedä suoraan lainrikkojat, ja seksuaalirikolliset. Vapauduttuaan voisivat sitten kävellä suoraan voimainsa tunnossa jälleen jatkamaan luottamus toimiaan. Kansan hurratessa ja osoittaen luottamustaan heitä kohtaan.

    • häpemiseen

      kyllä kirkon edessä/eteisessä jalkapuu on vanha hyvä konsti, samala lisää kirkossa käyntejä

      • Ympyrä

        Kunnantalon portailla olisi parempi paikka jalkapuulle, on näkyvämmällä paikalla kuin kirkon eteinen. Melkein keskellä keskimmäistä ympyrää, läpikulkeva liikenne huomaisi takuulla että jotakin erikoista tässä kunnassa on täytynyt tapahtua.....


      • maijan tarina
        Ympyrä kirjoitti:

        Kunnantalon portailla olisi parempi paikka jalkapuulle, on näkyvämmällä paikalla kuin kirkon eteinen. Melkein keskellä keskimmäistä ympyrää, läpikulkeva liikenne huomaisi takuulla että jotakin erikoista tässä kunnassa on täytynyt tapahtua.....

        Onko Olavi Voittonen nyt tulossa, vai elävätkö synnissä suviseuroihin saakka?


      • kirkko- on
        Ympyrä kirjoitti:

        Kunnantalon portailla olisi parempi paikka jalkapuulle, on näkyvämmällä paikalla kuin kirkon eteinen. Melkein keskellä keskimmäistä ympyrää, läpikulkeva liikenne huomaisi takuulla että jotakin erikoista tässä kunnassa on täytynyt tapahtua.....

        juuri sen keskeisen lky takia kunnaportaille ei saa asettaa jalkapuuta eikä hirttolavaa, aiheuttaisi lky,sä kolareita, tai vastaavia, kuin Räty ajoi alaympyrässä Kangasharjun sora-autoa samalla kaistalla vastaan, Räty ihmetteli, että "uusi ympyrä, vaan kapiampa tekivät"


    • kuntalainen14

      Hävetä sais kaikki Attendon kannattajat,outoa on touhu
      KÄRSÄMÄELLÄ ,ihmetyttää,kummastuttaa muuallakin
      kuin täällä,jopa lääkäreitä kautta SUOMEN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe