astaxanthin

käytöstä.

Olen käyttänyt astaxanthia muutaman kuukauden ja nyt huomannut, että antaa iholle aurinkoisen hehkun.

8

268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dosi juddu

Minulla astaxanthin kasvatti etuhampaan takaisin joka oli pudonnut jo vuosia sitten

• siiamilainen nero

Mulle astaxanthin on kasvattanut siiamilaisen kaksoissiskon. Ja mikä parasta, tuoreen siskoni astaxanthinin voimalla muodostuneissa aivoissa on vähintään kymmenen Einsteinin tiedot ja taidot. Siskoni on vasta kolmen kuukauden ikäinen, mutta sillä on jo kaksi maisterin tutkintoa ja sen ensimmäinen väitöskirja on viittä vaille valmis. Ja kaikki kunnia kuuluu astaxanthinille! Hurraa!

• alekxsandar
        siiamilainen nero kirjoitti:

Mulle astaxanthin on kasvattanut siiamilaisen kaksoissiskon. Ja mikä parasta, tuoreen siskoni astaxanthinin voimalla muodostuneissa aivoissa on vähintään kymmenen Einsteinin tiedot ja taidot. Siskoni on vasta kolmen kuukauden ikäinen, mutta sillä on jo kaksi maisterin tutkintoa ja sen ensimmäinen väitöskirja on viittä vaille valmis. Ja kaikki kunnia kuuluu astaxanthinille! Hurraa!

mut astakxsantin on paratannt luki häröstä

• iherb alennus

Tilasin juuri luonnollista astaxanthia itselleni IHerbistä ja odottelen sitä innolla ihovaikutuksen ja jaksamisen kannalta . Luin kyseisestä antioksidantista innostavia juttuja,

IHerbistä ensimmäistä kertaa tilatessa saa alennuskoodilla LBM560 10 dollarin alennuksen 40 dollarin tilauksesta. Ensimmäisen tilauksen jälkeen voi mainostaa omaa koodiaan netissä ja saada bonuksia itselleen. Tuotteet ovat hyviä ja edullisia ja verkkokauppa on luotettava. Kaikki tilaukseni (noin 10 kertaa) ovat onnistuneet täydellisesti. Mitään valituksen aihetta ei ole ollut.

http://anumaaret.123kotisivu.fi/

• mikä hehku?

D-vitamiinia talvella 50-100µg/vrk (aikuisen normaali annos), niin alkaa iho heti ruskettumaan keväällä ja ruskettuu nopsaan.

Johtuneen ihan siitä, että kun kropassa on D-vitamiinitasot kunnossa, niin iho voi ruskettua, sen sijaan että olis vaalea kerätäkseen mahdollisimman tehokkaasti D-vitamiinivarastoa täyteen.

Evoluutio on vaalentanut ihomme, jotta se tuottaisi mahdollisimman tehokkaasti D-vitamiinia iholla sen lyhyen aikaa kesällä keskipäivällä, kun se on mahdollista.

100µg on ollut 40-60 luvulla lasten annos eli ei ole liikaa aikuiselle. Aikuinen kuluttaa n. 100µg D-vitamiinia päivässä, jos sitä on saatavilla.

Rasvaa en laittaisi, koska niitä ei ole tutkittu riittävästi.

http://personal.inet.fi/koti/magge/aurinkorasva.htm

• iherb alennuskoodi

Itse olen samaa mieltä noiden rasvojen suhteen, käytän d-vitaminia 125 tasolla, joitakin päiviä voi jäädä väliin, mutta ei haittaa näillä annoksilla.

Toki rasvoissa on ihoa kosteuttavia ainesosia, mutta aurinkorasvoihin en oikein luota, mielummin pikkaisen vähemmän suoraa auringonvaloa eka kerroilla ja enemmän vitamiineja ja kosteutusta

http://anumaaret.123kotisivu.fi/

• iher b alennuskoodi

Muuttuuko siinä ihon kosteustasapaino, väri vai näyttääkö vain peilissä paremmalta, Eli miten oikeasti toimii ?

• Annucca

Tehoaako astaxanthin syöpään? Parantaako se aidsin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1589
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      125
      1414
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      82
      1250
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1143
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1018
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      989
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      212
      791
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      763
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      120
      718
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      698
    Aihe