astaxanthin

käytöstä.

Olen käyttänyt astaxanthia muutaman kuukauden ja nyt huomannut, että antaa iholle aurinkoisen hehkun.

8

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dosi juddu

      Minulla astaxanthin kasvatti etuhampaan takaisin joka oli pudonnut jo vuosia sitten

      • siiamilainen nero

        Mulle astaxanthin on kasvattanut siiamilaisen kaksoissiskon. Ja mikä parasta, tuoreen siskoni astaxanthinin voimalla muodostuneissa aivoissa on vähintään kymmenen Einsteinin tiedot ja taidot. Siskoni on vasta kolmen kuukauden ikäinen, mutta sillä on jo kaksi maisterin tutkintoa ja sen ensimmäinen väitöskirja on viittä vaille valmis. Ja kaikki kunnia kuuluu astaxanthinille! Hurraa!


      • alekxsandar
        siiamilainen nero kirjoitti:

        Mulle astaxanthin on kasvattanut siiamilaisen kaksoissiskon. Ja mikä parasta, tuoreen siskoni astaxanthinin voimalla muodostuneissa aivoissa on vähintään kymmenen Einsteinin tiedot ja taidot. Siskoni on vasta kolmen kuukauden ikäinen, mutta sillä on jo kaksi maisterin tutkintoa ja sen ensimmäinen väitöskirja on viittä vaille valmis. Ja kaikki kunnia kuuluu astaxanthinille! Hurraa!

        mut astakxsantin on paratannt luki häröstä


    • iherb alennus

      Tilasin juuri luonnollista astaxanthia itselleni IHerbistä ja odottelen sitä innolla ihovaikutuksen ja jaksamisen kannalta . Luin kyseisestä antioksidantista innostavia juttuja,

      IHerbistä ensimmäistä kertaa tilatessa saa alennuskoodilla LBM560 10 dollarin alennuksen 40 dollarin tilauksesta. Ensimmäisen tilauksen jälkeen voi mainostaa omaa koodiaan netissä ja saada bonuksia itselleen. Tuotteet ovat hyviä ja edullisia ja verkkokauppa on luotettava. Kaikki tilaukseni (noin 10 kertaa) ovat onnistuneet täydellisesti. Mitään valituksen aihetta ei ole ollut.

      http://anumaaret.123kotisivu.fi/

    • mikä hehku?

      D-vitamiinia talvella 50-100µg/vrk (aikuisen normaali annos), niin alkaa iho heti ruskettumaan keväällä ja ruskettuu nopsaan.

      Johtuneen ihan siitä, että kun kropassa on D-vitamiinitasot kunnossa, niin iho voi ruskettua, sen sijaan että olis vaalea kerätäkseen mahdollisimman tehokkaasti D-vitamiinivarastoa täyteen.

      Evoluutio on vaalentanut ihomme, jotta se tuottaisi mahdollisimman tehokkaasti D-vitamiinia iholla sen lyhyen aikaa kesällä keskipäivällä, kun se on mahdollista.

      100µg on ollut 40-60 luvulla lasten annos eli ei ole liikaa aikuiselle. Aikuinen kuluttaa n. 100µg D-vitamiinia päivässä, jos sitä on saatavilla.

      Rasvaa en laittaisi, koska niitä ei ole tutkittu riittävästi.

      http://personal.inet.fi/koti/magge/aurinkorasva.htm

      • iherb alennuskoodi

        Itse olen samaa mieltä noiden rasvojen suhteen, käytän d-vitaminia 125 tasolla, joitakin päiviä voi jäädä väliin, mutta ei haittaa näillä annoksilla.

        Toki rasvoissa on ihoa kosteuttavia ainesosia, mutta aurinkorasvoihin en oikein luota, mielummin pikkaisen vähemmän suoraa auringonvaloa eka kerroilla ja enemmän vitamiineja ja kosteutusta

        http://anumaaret.123kotisivu.fi/


    • iher b alennuskoodi

      Muuttuuko siinä ihon kosteustasapaino, väri vai näyttääkö vain peilissä paremmalta, Eli miten oikeasti toimii ?

    • Annucca

      Tehoaako astaxanthin syöpään? Parantaako se aidsin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      190
      3922
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      189
      2797
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      55
      1684
    4. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      119
      1674
    5. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      13
      1408
    6. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      423
      1337
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1263
    8. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

      Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      92
      1233
    9. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      74
      1194
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      27
      1181
    Aihe