Olen käyttänyt astaxanthia muutaman kuukauden ja nyt huomannut, että antaa iholle aurinkoisen hehkun.
astaxanthin
8
254
Vastaukset
- dosi juddu
Minulla astaxanthin kasvatti etuhampaan takaisin joka oli pudonnut jo vuosia sitten
- siiamilainen nero
Mulle astaxanthin on kasvattanut siiamilaisen kaksoissiskon. Ja mikä parasta, tuoreen siskoni astaxanthinin voimalla muodostuneissa aivoissa on vähintään kymmenen Einsteinin tiedot ja taidot. Siskoni on vasta kolmen kuukauden ikäinen, mutta sillä on jo kaksi maisterin tutkintoa ja sen ensimmäinen väitöskirja on viittä vaille valmis. Ja kaikki kunnia kuuluu astaxanthinille! Hurraa!
- alekxsandar
siiamilainen nero kirjoitti:
Mulle astaxanthin on kasvattanut siiamilaisen kaksoissiskon. Ja mikä parasta, tuoreen siskoni astaxanthinin voimalla muodostuneissa aivoissa on vähintään kymmenen Einsteinin tiedot ja taidot. Siskoni on vasta kolmen kuukauden ikäinen, mutta sillä on jo kaksi maisterin tutkintoa ja sen ensimmäinen väitöskirja on viittä vaille valmis. Ja kaikki kunnia kuuluu astaxanthinille! Hurraa!
mut astakxsantin on paratannt luki häröstä
- iherb alennus
Tilasin juuri luonnollista astaxanthia itselleni IHerbistä ja odottelen sitä innolla ihovaikutuksen ja jaksamisen kannalta . Luin kyseisestä antioksidantista innostavia juttuja,
IHerbistä ensimmäistä kertaa tilatessa saa alennuskoodilla LBM560 10 dollarin alennuksen 40 dollarin tilauksesta. Ensimmäisen tilauksen jälkeen voi mainostaa omaa koodiaan netissä ja saada bonuksia itselleen. Tuotteet ovat hyviä ja edullisia ja verkkokauppa on luotettava. Kaikki tilaukseni (noin 10 kertaa) ovat onnistuneet täydellisesti. Mitään valituksen aihetta ei ole ollut.
http://anumaaret.123kotisivu.fi/ - mikä hehku?
D-vitamiinia talvella 50-100µg/vrk (aikuisen normaali annos), niin alkaa iho heti ruskettumaan keväällä ja ruskettuu nopsaan.
Johtuneen ihan siitä, että kun kropassa on D-vitamiinitasot kunnossa, niin iho voi ruskettua, sen sijaan että olis vaalea kerätäkseen mahdollisimman tehokkaasti D-vitamiinivarastoa täyteen.
Evoluutio on vaalentanut ihomme, jotta se tuottaisi mahdollisimman tehokkaasti D-vitamiinia iholla sen lyhyen aikaa kesällä keskipäivällä, kun se on mahdollista.
100µg on ollut 40-60 luvulla lasten annos eli ei ole liikaa aikuiselle. Aikuinen kuluttaa n. 100µg D-vitamiinia päivässä, jos sitä on saatavilla.
Rasvaa en laittaisi, koska niitä ei ole tutkittu riittävästi.
http://personal.inet.fi/koti/magge/aurinkorasva.htm- iherb alennuskoodi
Itse olen samaa mieltä noiden rasvojen suhteen, käytän d-vitaminia 125 tasolla, joitakin päiviä voi jäädä väliin, mutta ei haittaa näillä annoksilla.
Toki rasvoissa on ihoa kosteuttavia ainesosia, mutta aurinkorasvoihin en oikein luota, mielummin pikkaisen vähemmän suoraa auringonvaloa eka kerroilla ja enemmän vitamiineja ja kosteutusta
http://anumaaret.123kotisivu.fi/
- iher b alennuskoodi
Muuttuuko siinä ihon kosteustasapaino, väri vai näyttääkö vain peilissä paremmalta, Eli miten oikeasti toimii ?
- Annucca
Tehoaako astaxanthin syöpään? Parantaako se aidsin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665491Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1334223Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.861787- 631415
- 2611117
- 471102
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E125951Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim43772Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31723Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38672