Uskomatonta taas kerran, suurinpiirtein kaikki mitä tekee on väärin.
Omia kokemuksia ei ole ja jos onkin niin ne lytätään koska opettajalla on paremmat ja oikeemmat kokemukset. Ryhmätyöstä kun tekee(aina yksin), kun mihinkään ryhmään ei mahtunut, niin siitä sitten heti haukutaan(vain minun).
Eikä se mitään jaksan hymyillä ja nyökytellä, mutta menneisyyttäni en kadu koska en siihen voi vaikuttaa ja se, että jollain on selvästi aina ollut rahaa niin ei se minun vikani ole. Olen mies, mutta myös feministi joskaan en koe, että naisten asemaa pitää parantaa kenenkään toisen aseman kustannuskella! Tiedän valineeni alan jossa on vihervasemmisto vallalla ja muuta. Mutta tuollainen täysin sairas miesviha on kovin väärin opettajalta oppilaalle. En voi vaikuttaa myöskään siihen mitä hänelle on mahdollisesti elämässään tapahtunut ja sukupuolta en ala vaihtamaan.
Tässä miettii, että hyödyttääkö tuollaisen ihmisen tenttiin mennä kun tuosta paskasta maksaa ja sitten joutuu kuuntelemaan tuollaisen keskenkasvuisen mistään mitään tietämättämän ihmisen opetuksia? Sellaista tuntia ei olla istuttu etteikö joka ainoaan tavuun mitä sieltä suusta tulee olisi korhjattavaa, mutta olen siellä viimeisimmän tiedon mukaan oppimassa en opettamassa. Kun LAMK yhtiöityy miettisin todella tarkkaa tuollaisen ihmsien tarvetta konsernissa, meinaan tämä on ensimmäinen ja viimeinen hänen kursseistaan jolle osallistun.
Voin katua elämääni mutta en suostu katumaan ja pyyteleemään anteeksi sukupuoltani. Fanaatikko on fanaatikko oli se sitten koulussa tai kadulla.
Ja se ei vähennä vitutusta että kurssita on kuitenkin miehiä 20%.
Itse en alisuorita vaikka siihen suorastaan kannustetaan ja jos tästä hikoilusta ei saa mitään plussaa tai extraa niin se on vitun väärin.
Haluan jokaisen aikuisopiskelijan käsittävän, että olette asiakas suhteessa koulun kanssa ja jos ei miellytä niin äännestäkää jaloillanne! Niin minä teen ja jos en saa tarvittavia OP:pisteitä kasaan niin sitten en saa,mutta niin alas ei selkä taivu että pukeutuisin mekkoon..Jeesus että joku voi olla huono ihminen!
Ton paskan piti jäädä
peruskouluun
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257758Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161422- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601210Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029