Mua hoidetaan ocd potilaana ja saan myös psykoosiläkettä abilifyä.
Näen pahoja harhoja koko ajan. Näen ihmisiä maassa, vauvoja maassa, ruhjoutuneita lapsia maassa.
Mulla ei kuulemma ole skitsofreniaa mutta mitä sitten. Kuinka ocd voisi aiheuttaa näitä näkyjä? Ei ole päivää ilman harhaa.
näköharhat
6
516
Vastaukset
- psykiatri.
oidipus kompleksi
- eivät tunne sanaa ei
Kyllä ocd voi aiheuttaa harhoja. Skitsofrenia tarkoittaa jatkuvia vahvoja psykooseja, yksi psykoosi on vian psykoosi! Luultavasti noista näyistäkin voi tulla sellainen pakko jota vastustaa ja siksi se tuleekin koska aivot eivät tunne sanaa ei.
Psykoosilääke kylläkin varmaan myös aiheuttaa asiaa myönsi sen tai ei. Mutta kumminkin. - Perusmyrkytys
Käyttämäsi aripipratsoli aiheuttaa aistiharhoja, kuuluu sen vaikutuksiin. Veikkaisin, että sulla on ihan normaali lääkemyrkytystila, mutta vaikea sanoa täältä käsin.
- Eivät ole harhoja.
Tyypillistä riivausta.
Healed of Schizhophrenia - Andrew Goodwin's story, part 1.
http://www.youtube.com/watch?v=2O7KVV1aAIc
Healed of Schizhophrenia - Andrew Goodwin's story, part 2
http://www.youtube.com/watch?v=vcAisx8x-xo - hdgethf
Ehkä ne on psykoottisia oireita tuon sun ocd:n lisänä. Mulla on bipo ja harhoja, joita kutsutaan psykoottisiksi oireiksi. Ei siis mitään psykoosia tai skitsofreniaa.
Mulla ompi molempia, tosin vielä näistä vielä lievinä muu kuin erilaistumaton skitsofrenia. Onko lääkitykseen saaneilla muuten kokemusta luontaislääkkestä nimeltä Litium orotaatti? Haluaisin kuulla kuulumisia siitä, johon lääkärit eivät tietääkseni ole saaneet ohjeistusta tai suositusta tarjota (Litium orotaattia).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667