Mua hoidetaan ocd potilaana ja saan myös psykoosiläkettä abilifyä.
Näen pahoja harhoja koko ajan. Näen ihmisiä maassa, vauvoja maassa, ruhjoutuneita lapsia maassa.
Mulla ei kuulemma ole skitsofreniaa mutta mitä sitten. Kuinka ocd voisi aiheuttaa näitä näkyjä? Ei ole päivää ilman harhaa.
näköharhat
6
555
Vastaukset
- psykiatri.
oidipus kompleksi
- eivät tunne sanaa ei
Kyllä ocd voi aiheuttaa harhoja. Skitsofrenia tarkoittaa jatkuvia vahvoja psykooseja, yksi psykoosi on vian psykoosi! Luultavasti noista näyistäkin voi tulla sellainen pakko jota vastustaa ja siksi se tuleekin koska aivot eivät tunne sanaa ei.
Psykoosilääke kylläkin varmaan myös aiheuttaa asiaa myönsi sen tai ei. Mutta kumminkin. - Perusmyrkytys
Käyttämäsi aripipratsoli aiheuttaa aistiharhoja, kuuluu sen vaikutuksiin. Veikkaisin, että sulla on ihan normaali lääkemyrkytystila, mutta vaikea sanoa täältä käsin.
- Eivät ole harhoja.
Tyypillistä riivausta.
Healed of Schizhophrenia - Andrew Goodwin's story, part 1.
http://www.youtube.com/watch?v=2O7KVV1aAIc
Healed of Schizhophrenia - Andrew Goodwin's story, part 2
http://www.youtube.com/watch?v=vcAisx8x-xo - hdgethf
Ehkä ne on psykoottisia oireita tuon sun ocd:n lisänä. Mulla on bipo ja harhoja, joita kutsutaan psykoottisiksi oireiksi. Ei siis mitään psykoosia tai skitsofreniaa.
Mulla ompi molempia, tosin vielä näistä vielä lievinä muu kuin erilaistumaton skitsofrenia. Onko lääkitykseen saaneilla muuten kokemusta luontaislääkkestä nimeltä Litium orotaatti? Haluaisin kuulla kuulumisia siitä, johon lääkärit eivät tietääkseni ole saaneet ohjeistusta tai suositusta tarjota (Litium orotaattia).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110