Nyt oon pattitilanteessa kun mulle alotettiin paniikkihäiriölääkitys ja oireet ovat nyt aika pahat niin en kehtaa jäädä sairaslomalle mutta pelkään mennä töihin kun kohtauksia tulee. Eihän ne lääkkeet heti auta sanoi lääkäri ja ehdotti saikkua mutta esimieheni takia en uskaltaisi jäädä pois, mitä ihmettä teen?
SSRI lääkitys ja sairasloma
5
138
Vastaukset
- tytteli 73 :)
Sama juttu täällä. Ajattelen kuitenkin että parempi saada itsensä kuntoon ettei loputkin voimat mene... tilasin siis lääkäriin ajan... Katsotaan miten käy!
- tytteli_68
Ilmoittelehan mitä lääkäri sinulle sanoo, tilasitko ajan iha psykiatrille vai missä lääkärissä käyt asian kanssa?
- Titteli 73 :)
tytteli_68 kirjoitti:
Ilmoittelehan mitä lääkäri sinulle sanoo, tilasitko ajan iha psykiatrille vai missä lääkärissä käyt asian kanssa?
Yksityisellä työterveyshuollossa. Ilmoittelun kyllä mitä sanotaan!
- Titteli 73 :)
Tää viikko sairasloma. Lääkkeet myös vaihtoon kun sydän pamppaili hieman liian nopeaa tahtia. Mietityttää vaan eikö mitenkään ilman pärjäisi ja eikö jokin muu konsti auttaisi...
- Tattelit
On lukuisia terveellisiä ja turvallisia konsteja, jos vaan osaa vaatia. Aivojen lobotomointi SSRI:llä ei ole se kypsin, fiksuin ja pitkäkantoisin ratkaisu ahdistuneisuuteen ja paniikkikohtauksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391