Onko muilla kokemuksia laadukkaasta seksistä vanhemman 60-70v naisen kanssa itselläni parhaat seksi kokemukset ovat olleet juuri tuon ikäisten naisten kanssa, kertokaa onko muilla samanlaisia kokemuksia nim.mies49v
vanhemmat naiset
4
400
Vastaukset
- Panen vanhempaa
Täällä mies 47v ja mulla on vakipanona 65 vuotias leski. Saan aina järjettömät kyydit leskirouvalta ja hän on todella kiimainen ja halukas petikaveri.
- mature-Fan
olen 54v ukm ja vanhempi Nainen kiihottaa mua myös. Kiva olisi saada vanhempaa rouvaa salaiseksi seuraksi???
mistä heitä löytää? itse olen kiimassa 60 naisiin mutta en ole vielä löytänyt.
- 16+18
Mistähän sitä helpoiten sais noin 45-60-vuotiaasta naisesta seksiseuraa kysyy 26-vuotias mies. Vaatiihan se varmaan aina jonkilaista sosiaalista rohkeutta mieheltä kun harvemmin ne naiset miehiä missään lähestyy. Mikään ei itseäni voisi kiihottaa enempää kuin saada edes kerran naida oikein kunnolla yli 50-vuotiasta naista. Se on niin pervo ajatus harrastaa seksiä naisen kanssa joka voisi ikänsä puolesta olla äitini tai jopa isoäitini että se saa minut aivan kiimaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk51264Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1681183Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021045Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470987- 131884
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71884Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271879Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.64786Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan45783Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää395753