Mitä pahaa olen tehnyt? Miksi olet niin vihainen? Teenkö väärin jos sinua rakastan? Miksi et sano suoraan, kun siihen on mahdollisuus? Miksi et anna minulle selvää merkkiä, että ei kiinnosta? Miksi annat minun kärsiä ja olla epävarmuudessa?
Luulen, että kysyn nämä sinulta vielä suoraan. Toivottavasti vastaat myös suoraan ja rehellisesti.
Oletko vihainen
9
192
Vastaukset
- keskus-ele
vastasit itse kysymykseesi. Hän ei ole selvittänyt asioitaan sinulle, koska et ole tekstisi mukaan kysynyt häneltä suotaan.
- Hei,
Kun teillä kerran on mahdollisuus suoraan face to face puhumiseen niin kuin sanot niin kysy ihmeessä silloin häneltä itseltään. älä täällä jossa mikään ei mene oikeaan osoitteeseen.
Voihan se olla vihanen kun et puhu sille:) tai vastaa viesteihin:) tai sit sen normi ilme näyttää siitä mhhh kysymällä selviää:)
- Eiköhän
täällä ole moni muu myös miettinyt onko toinen vihainen, ja mitä tausta toimintaa ollut ja mitä vaikutuksia sillä on, molempiin suuntiin, minä myös. Joskus näistä puheista täällä ei ota selvää ja pahimmillaan harhauttaa vain itseään ja samaan aikaan miettii voiko itseään harhauttaa ilman tunteita toista kohtaan, ihastumista tai rakkautta. Se tuskin olisi mahdollista, ilman niitä tunteita.
Täällä merkkejä on mahdottomuus tulkita suoralta kädeltä. Ihmiset myös raivoavat rakkauden mylleryksissä, tiedottomina ajan kuluessa. Jos taas toinen on yhden tekevä, ei pitäisi olla syytä pahalle olollekkaan, näin asian ymmärrän, vaikka se ei teekkään kenellekkään hyvää, eikä vie asioita välttämättä oikeaan suuntaan.
Tälläisi ajatuksia minulta.- Palsta sekoittaa.
Ihmiset raivoavat täällä ristiin rastiin eikä kukaan tiedä onko aloitukset oikeasti n-m, m-n vai n-n ja heittääkö joku kiusallaan eri ketjuihin omia kommenttejaan tavoitteenaan sekoittaa keskustelu täysin. Sen vuoksi tämä paikka voi herkällä hetkellä olla suorastaan vaarallinen. Vihan tunteet voivat herätä yhdestä väärästä kommentista, joka sattuu olemaan vielä joltain aivan vieraalta.
Jokainen tietää omat syynsä täällä käymiseen, ja jos tarkoitus on alun alkaen ollut tulla tänne raivoamaan ja provoamaan, kannattaa miettiä uudestaan.
Tällä paikalla on hyvin vähän kosketuspintaa sinne todellisuuteen, se on hyvä muistaa.
- viestin viejä
Vastaamattomuus on viesti, mutta ei sillä ole mitään tekemistä vihan kanssa. uusiin tuuliin.
- justii eikä melekee
Hyvä kun kerroit, kerro tuo myös hänelle. Hän nimittäin ei välttämättä tiedä tuota ;)
- Kärsin jottei
teidän tarvinnut. Vapauskin voi joskus olla täysin vangittua.
- Kumma juttu
Ollaan tekemisissä oikeesti ja silti tullaan tänne kyseleen asioita siltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653