DEMONIT, PARANORMAALIT TAPAHTUMAT – kysy pastorin pojalta

Hei,

Oletko kokenut jotakin yliluonnollista? Jotakin paranormaalia mikä on kenties jäänyt vaivaamaan, tai haluat muuten vain jakaa? En ole mikään varsinainen asiantuntija, mutta pastorin poikana (23 v.) olen kokenut aika paljon ja satun tietämään tuohon osa-alueeseen paljon vastauksia. Tunnen muutamia joita olen kyennyt auttamaan. En ole myöskään mikään kodista toiseen kiertävä manaaja. Mutta, sen voin taata, että omistan tiedoissani jotakin paljon parempaa.
En yritä viihdyttää tai mitään muutakaan. Käy lukemassa blogini ensimmäinen merkintä, niin tiedät enemmän: http://demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta.vuodatus.net/lue/2014/04/demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta

Älä pelkää kysyä. Otan joka kysymyksen vakavasti - vakava aihe kyseessä.

- Pastorin Poika

17

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verilintu

mun mutsin henki haisee ihan demonilta! hyi äklötys se oikeesti on varmaan riivattu miten voit auttaa minua

• Vau. En tiedä. Suostuuko tämä ottaa suuvettä? Tai kenties pyhää vettä? Saattais tehot paremmin.

• Bad wolf

No minulle on jäänyt vaivaamaan tämä: osaan ennustaa kristallipallolla ja olen nähnyt useita kertoja numeron 666 mitä tämä voisi merkitä

• Se merkitsee sitä, että kristallipallo, jota osaat käyttää, on tuon numeron tunnusluku. Leikit saatanan leluilla.

• wolfboy

Kaks vuotta sitten eläin puri mua metsässä siitä lähtien joka täysikuu olen muuttunut sudeksi osaisitko auttaa minua poistamaan kirouksen?

• pastorin_poika

• Tyttö 95

Olisi ihanaa tietää miksi olen saanut lahjan nähdä kuoleita ja henkiä.??

• Kuinka tosissasi olet? On vakavaa väittää moista nimittäin. Tiedän että olen sitä varten tässä. Haluan vain pistää varman päälle. Et ole skitsofreninen?

• tyttö95
        pastorin_poika kirjoitti:

Kuinka tosissasi olet? On vakavaa väittää moista nimittäin. Tiedän että olen sitä varten tässä. Haluan vain pistää varman päälle. Et ole skitsofreninen?

Olen jo pienestä pitäen nähnyt kuullut ja puhunut. Se oli pelottavaa aluksi mutta nytten henkien kanssa olen kuin kotona. Minä pidän heistä ja minusta

• tyttö95 kirjoitti:

Olen jo pienestä pitäen nähnyt kuullut ja puhunut. Se oli pelottavaa aluksi mutta nytten henkien kanssa olen kuin kotona. Minä pidän heistä ja minusta

Väärin - demonit eivät tule koskaan pitämään sinusta, vähääkään. Sinun täytyy huomata, että demonien tunteet meitä ihmistä kohtaan pysyy samana kuin on näitten aikomukset meitä kohtaan - eksytys ja kadotus. Demonit haluavat tuhota meidät. Saattaa meidät helvetiin, josta ei ole pääsyä pois.

Eli, kun sanoit, että olisi "ihanaa" saada tietää, että miksi näet kuolleita, halusit tietää sen vain siksi, koska niitten näkeminen pelkästäänkin on.. ihanaa?

Ja kuulehan - mitä enemmän demonit pörrää ympärilläsi, sitä enemmän nitä kertyy ja joku päivää ne hyökkää. Ei ehkä fyysisesti, mutta käyvät kuitenkin sydämesi kimppuun - käyttävät henkistä väkivaltaa. Et tule silloin pitämään niistä enää niin paljon.

Yksi tutuistani istui mielisairaalassa aika pitkään, kun oletti että demonien kanssa voi pistää kavereiksi.

• tiedän tunteen Systeri
        tyttö95 kirjoitti:

hei mä tiedän tunteen. mulla on vaan kyky kuulla heitä (jossain määrin) olen TOSISSANI! he ovat aina lähelläni, ja olen kuullut kun ulko-ovi paukahtaa, vaikka se on kiini, eikä kukaan lähtenyt tai tullut, missään ei ketään.

• tiedän tunteen Systeri kirjoitti:

hei mä tiedän tunteen. mulla on vaan kyky kuulla heitä (jossain määrin) olen TOSISSANI! he ovat aina lähelläni, ja olen kuullut kun ulko-ovi paukahtaa, vaikka se on kiini, eikä kukaan lähtenyt tai tullut, missään ei ketään.

En ole tietoinen sellaisista hengellisistä armolahjoista, että kykenee kuulemaan demoneita. Mikäli et ole uskossa, en usko että "kykysi" on mistään hyvästä lähtöisin, joten olet Jumalan kirkkautta vaella. Ollaanhan me kaikki. Mutta käänny Herran puoleen. Ei mikään muu oikein auta - jos olet apua vaella.

• apua kiitos

luulen et mun siskossa on demoni

välil sen silmät niinku näkyy mustina ja sit se puhuu ihan outoi ja kuulostaa erilaiselt ja alkaa räkättää sillee ja se on muutenki pelottava

• Minkä ikäinen tuo siskosi on?

Muista ettei minusta ole mitään muuta apua, kuin välikappaleena oleminen. Eli - toimin sanana. Jumala on ainut joka voi auttaa, jos siskosi todella on demonin vaivaama. Rukoile Jumalalta apua. Se ei vaadi kaavoja tai muutakaan. Pyydä Häneltä apua, koska kukaan muukaan ei voi puuttua tuohon asiaan.

• AUTA !!!!!!!!!!!

MUN kissa on demoni voitko auttaa herra poika se aina hyppää mun ikkunalaudalle ja pelästyttää mut ja sen lähel mua alkaa aivastuttaa mut ei muitten eläinten (meil on 3 kissaa ja 1 koira) se on musta ja se haluu tappaa mut

• Kissat ovat vähän tuollaisia. En usko että kissasi on riivattu tai mitään muutakaan sellaista. En ainakaan ole törmännyt sellaiseen tapaukseen.

Aina voit silti rukoilla asian eteen. Olipa kissassasi ties mikä vikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      123
      3982
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      314
      2049
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1811
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      105
      1727
    5. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1710
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1661
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      443
      1518
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1266
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1252
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      440
      1218
    Aihe