Hei.
Tässä 23 v kundi urheilullinen ja vähän erähenkinen opiskelia, näin lyhkäisyydessään.
Löytyiskö nais seuraa pää kaupunki seudulta viikonloppu reissuun patikoimaan esim nuuksioon?
viikonloppu retkiseuraa
7
238
Vastaukset
- mikä vika
Mitäs vikaa sinussa on, kun tuollaisia kyselet ?
- maa
En usko et on mitään suurta vikaa. Ihan vaan siks et kaveri prukka on niin sanottua puku kansaa et metsään lähteminen ei niitä oikeen innosta. Niin siks täällä kyselen et löytyiskö joku reissuun mukaan. Ei sen kummempia.
- yöäk yöäk
Kysyit nimenomaan naista mukaan, eli haet retku seksiseuraa ! Lähde kuule jonnekin parittelusivustoon täältä. Tuollaset siat pilaa retkeilypalstan kokonaan.
- maa
En hae. Syy siihen miks laitoin naisen on siinä että yleisesti ne on vaan mukavampaa seuraa.
- vatkuta itekses
Teeskentelee valepukki, tuollaisia sikoja sitä mukamas retkeilee. Oikeasti eivät mitään retkleile, vaan kyttäävät pimperoa joka paikassa.
Tervehenkinen retkeilijä tietää, että hyvää retkiseuraa saa niin miehistä kuin naisista. Pervot laittavat juurikin noin, eli hakevat naista. Olisi edes rehellinen, mutta tuollainen niistä juuri pervoja tekeekin. - ErvoPerkki
Voi sinua "maa", joka uskot noiden vastaajien sepustuksia. Sinä olet näköjään rehellisellä asialla, muut kyttäävät pimperoa joka nurkan takana aina kun silmä välttää!
- älä yritä pyöristel
Rehellisellä asialla hakemasta "naista vaeltamaan" eli panopuuksi telttaan. olisi rehellistä, jos edes itselleen asian tunnustaisi.
Oikea rehellinen retkeilijä hakisi seuraa, sukupuolta kysymättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1424776- 1803909
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1153596Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432911- 1381866
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401658Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?581318Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261289Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211261Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231213