Mutta miten viimein käy totellemattomillle!
Vastaus löytyy Apostoli Pietarin Ilmestysestä(suomennettuna):
"Sitten he kaikki tulevat katselemaan minun(Jeesus) tulemistani ikuisella kirkkauden pilvellä, ja niitä Jumalan enkeleitä, jotka ovat kanssani. Minä istun kunniani valtaistuimelle Taivaallisen Isäni oikealle puolelle, ja Hän, Jumala, asettaa kruunun minun pääni ylle. Ja kun kansakunnat katselevat sitä, he itkevät, joka ainoa kansa.
Sitten Jumala käskee heitä menemään tuohon tulijokeen, kun heistä jokaisen teot seisovat heidän edessään, tuomio luetaan jokaiselle ihmiselle tekojensa mukaan. Mitä tulee niihin valittuihin, jotka ovat tehneet hyvää, he tulevat minun luokseni, eivätkä näe kuolemaa tuhoavan tulen kautta. Mutta väärät, synnintekijät ja tekopyhät saavat seisoa sen pimeyden syvyyksissä, joka ei katoa, ja heidän rangaistuksensa on tuli, ja enkelit tuovat eteenpäin heidän syntejään, ja valmistavat heitä sitä paikkaa varten, jossa heitä tullaan rankaisemaan ikuisesti, jokaista rikkomustensa mukaan. Jumalan enkeli Uriel tuo esiin niiden synnintekijöiden sielut, jotka menehtyivät vedenpaisumuksessa, ja kaikkien, jotka kulkivat kaikissa patsaissa, jokaisessa sulatetussa kuvassa, jokaisessa rakkaassa esineessä ja kuvissa, ja niiden sielut, jotka kulkivat kaikilla kukkuloilla ja kivissä ja tienvarsilla, joita ihmiset kutsuivat jumaliksi, heidät poltetaan heidän kanssaan ikuisessa tulessa, ja sen jälkeen, kun kaikki heistä ja heidän paikoistaan on tuhottu, heitä rangaistaan ikuisesti. "
Pysytelkää temppeleiden kaunistajina!
Raamatussa kuvanpalvonta kielto ehdoton!
ttkkl
1
166
Vastaukset
- Fhhvhbhhj
Mitä raamattua mahdat lukea? Mistä löydät "Apostoli Pietarin Ilmestysen"?
Voitko laittaa muutaman konkreettisem Raamatun kohdan "suomennoksesi" tueksi?
Kuka Uriel, mikä tulijoki, minkä temppelin kaunistaja....?
Kirjoituksesi kaikkinensa oli epä Raamatullinen, siis ei Jumalasta: sekoitettu totuutta valheeseen....niinhän sielunvihollinen toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882