Kääkkä Opiskelija

Kääkkä

Sain eilen opiskelupaikkailmoituksen, olen 58 v. Ja nyt opetella internetit ja tiedon haut ja koko netin tietovaraston käyttö, tosin englantiakin tarvitsee opetella.

Minulla on häämöttää uusi ammatti? Todella upeeta, että joku ottaa minut vielä kouluun, vaan miten siellä pärjätään tänä päivänä: vanha kännykkä, ei netti yhteyttä siinä enkä tapleteista tiiä miittää.

8

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin pärjää

Ole huoleti, et tarvitse älykännykkää etkä tablettia. Vanhoilla vehkeillä pärjäät ihan hyvin, tännekin osasit kirjoittaa.

• jamppa4

avoimin mielin. älä ota ressiä!! PÄRJÄÄT VARMASTI KÄÄKKÄ!!!! itsellä sähkökoulu kesken ikää 29V

• Kääkkä

Nyt olen innosta piukeena kerännyt matskua, vain kerännyt. Katsotaan kuinka eestyy, joka päivä pitäis löytää aikaa harjoituksiin ja opiskeluun. Suunnitelma pitää tehdä. Hyvästi vaan kaunis kesä!

• Kääkkä

Opiskelumatsku tiedossa ja kasassa, noin jotakuinkin.
      Miten se opiskeluaika sitten otetaan? Nyt on mennyt jotain kakskytpäivää, eikä yhtään edistystä, vaikka ennakkotehtävät pitäisi tehdä?

Miten ihmeellä päivästä saa aikaa opiskelulle? Rannalle vaan tulee mentyä kasa luettavaa laukussa ja sieltä ne tulee edelleen samassa kuosissa takaisin- kerrassaaan unohdan, kun kesä on. Sitä on kaikkea kesään littyyviä virikkeitä.

Miten se lukujärjestys laaditaan näin aikuisena?

• joku_

Se on vaan ns. otettava itseä niskasta kiinni ja ruvettava hommiin - eli nenä kirjaan kiinni, tai mikä se koulutehtävä sitten olikaan... ;)
        Eikö koulusta ole tullut mikään sortin lukujärjestystä tai jotain pohjaa siihen? Yleensä ainakin on jotain pohjaa koulusta, esim. kasa aineita, joista sitten pitää itse laatia lukujärjestys & hyväksyttää se opettajalla. Joka päivä on oltava jotain opiskelua, pitää pitää itse huoli siitä...

• Kääkkä

Nyt olen käynyt eka opiskeluohjauksessa;
      1. opiskelumateriaali käyty läpi; kirjoja 5 aluksi ja netin kautta loput.
      2. tehtäviä annettiin ja yksi harjoitus käytiin läpi malliksi. Lisätehtäviä tulee, jos ja kun tekee nämä annetut tehtävät.
      3. päivä oli mukava ja uutta tuli paljon, en muista puoliakaan.

Elokuussa sitten tositoimiin!
      - neuvottiin lukemaan jokapäivä. Minä en vieläkään löydä aikaa....

• näin se

No, mutta herranen aika! Minä olen yli 50 vuotta ja aikaa opiskelulle löytyy melkein joka päivä. En mene kyllä uimarannoille, vaan isken peppuni tuoliin pöydän ääreen ja alan vaan töihin. Siitä se aina alkaa.

Kyllä sinäkin siihen pystyt.

• Kääkkä
        näin se kirjoitti:

No, mutta herranen aika! Minä olen yli 50 vuotta ja aikaa opiskelulle löytyy melkein joka päivä. En mene kyllä uimarannoille, vaan isken peppuni tuoliin pöydän ääreen ja alan vaan töihin. Siitä se aina alkaa.

Kyllä sinäkin siihen pystyt.

Kiitti kannustuksesta!

Tein monivalintatehtävät ja sain 8/10 pistettä. Kohtuullinen tulos.
        Nyt olen harjoitellut ja lukenut vähän päivittäin. Viikonloppuna enemmän, toivottavasti sataa, niin saan aikaiseksi lukea. Seuraavat tehtävät jo meneillään ja niihin pitää kirjoittaa vastaus, katsotaan ymmärränkö edes kysymykset oikein.

Vähän jo kivaakin on opiskelu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7221
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2126
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe