DEMONIT, PARANORMAALIT TAPAHTUMAT – kysy pastorin pojalta

Hei,

Oletko kokenut jotakin yliluonnollista? Jotakin paranormaalia mikä on kenties jäänyt vaivaamaan, tai haluat muuten vain jakaa? En ole mikään varsinainen asiantuntija, mutta pastorin poikana (23 v.) olen kokenut aika paljon ja satun tietämään tuohon osa-alueeseen paljon vastauksia. Tunnen muutamia joita olen kyennyt auttamaan. En ole myöskään mikään kodista toiseen kiertävä manaaja. Mutta, sen voin taata, että omistan tiedoissani jotakin paljon parempaa.
En yritä viihdyttää tai mitään muutakaan. Käy lukemassa blogini ensimmäinen merkintä, niin tiedät enemmän: http://demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta.vuodatus.net/lue/2014/04/demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta

8

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entiedäpitäisiköpelätä

Asun vanhassa talossa ja hiljan olen alkanut kuulla hellää naurua. Lisäksi olen nähnyt mustahiuksisen tytön puiden lomassa ja näin kun hän yhtäkkiä katosi.

• Ok. Suosittelen että luet nuo ensimmäiset kaksi blogimerkintää, jotka olen kirjoittanut tässä lähipäivinä. Sieltä saatat saada vastauksia. Mikäli et saa, saat ne minulta henkilökohtaisesti - kirjoita tähän osoitteeseen: [email protected]

• DNH

>>Olen kuitenkin huomannnut, että joissakin elokuvissa sanotaan - kuten Paranormal Activityssä - ettei niillä kannata leikkiä, koska sellainen ei johda mihinkään hvyään. Kenties suututtaa henget, tai vastaavaa. Sen verran tuosta voin myöntää, että Ouijalauta toimii eräänlaisena porttina, jolla toivottaa demoneita tervetulleeksi omaan elämään. Lyhyesti sanottuna.

• Vau, joku on kyllä kiduttanut sinua uskoon käännyttämisellä, kerta sinä et siedä kuunnella raamatunkohtaa kuin kohtaa. Blogissani olevat raamatunkohdat pohjautuvat Jeesukseen ja siihen, mitenkä hän ajoi pahoja henkiä pois ihmisestä. Jos tuo on sinusta "Jeesustelemista", niin säälin sinua kovasti. Sillä ei ihmistä voi pakottaa kuuntelemaan saarnoja :D

• Sesamaja
        pastorin_poika kirjoitti:

Vau, joku on kyllä kiduttanut sinua uskoon käännyttämisellä, kerta sinä et siedä kuunnella raamatunkohtaa kuin kohtaa. Blogissani olevat raamatunkohdat pohjautuvat Jeesukseen ja siihen, mitenkä hän ajoi pahoja henkiä pois ihmisestä. Jos tuo on sinusta "Jeesustelemista", niin säälin sinua kovasti. Sillä ei ihmistä voi pakottaa kuuntelemaan saarnoja :D

Hail.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Paranormaali

• Sejasam
        pastorin_poika kirjoitti:

Vau, joku on kyllä kiduttanut sinua uskoon käännyttämisellä, kerta sinä et siedä kuunnella raamatunkohtaa kuin kohtaa. Blogissani olevat raamatunkohdat pohjautuvat Jeesukseen ja siihen, mitenkä hän ajoi pahoja henkiä pois ihmisestä. Jos tuo on sinusta "Jeesustelemista", niin säälin sinua kovasti. Sillä ei ihmistä voi pakottaa kuuntelemaan saarnoja :D

Liittykää meihin.

• PELOTTAAA!

Mitä tämä kirjoitus tarkoittaa, se ilmestyi kaverini huoneen seinälle ihan tyhjästää yhden yön aikana.

COVENTUUM JASTERIMUNEH DFLDDLK CCSA REPETITIO EST DEMONATUMAS

• Ja se oli siinä miten? Kynä, liitu..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kehu kaivattuasi yhdellä lauseella

"Hän on todella mielenkiintoinen henkilö. "
      Ikävä
      98
      1671
    2. Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"

Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa
      Maailman menoa
      387
      1273
    3. Tänään sen huomasin ja se tuntuu

Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t
      Ikävä
      113
      1248
    4. En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona

Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va
      Ikävä
      169
      1147
    5. Miten yrität saada tilannetta eteenpäin

ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?
      Ikävä
      76
      1073
    6. Taisit vihdoin ymmärtää

Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.
      Ikävä
      13
      1037
    7. Se nainen joka sua kaipailee on melkoisesti

Lihonut. melkoisen Noloo. Mieheltä tutulle miehelle
      Ikävä
      98
      1009
    8. Kauneutesi kiinnitti huomioni

mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.
      Ikävä
      33
      982
    9. Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta

Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.
      Rakkaus ja rakastaminen
      90
      975
    10. En ymmärrä

Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.
      Ikävä
      92
      929
    Aihe