DEMONIT, PARANORMAALIT TAPAHTUMAT – kysy pastorin pojalta

Hei,

Oletko kokenut jotakin yliluonnollista? Jotakin paranormaalia mikä on kenties jäänyt vaivaamaan, tai haluat muuten vain jakaa? En ole mikään varsinainen asiantuntija, mutta pastorin poikana (23 v.) olen kokenut aika paljon ja satun tietämään tuohon osa-alueeseen paljon vastauksia. Tunnen muutamia joita olen kyennyt auttamaan. En ole myöskään mikään kodista toiseen kiertävä manaaja. Mutta, sen voin taata, että omistan tiedoissani jotakin paljon parempaa.
En yritä viihdyttää tai mitään muutakaan. Käy lukemassa blogini ensimmäinen merkintä, niin tiedät enemmän: http://demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta.vuodatus.net/lue/2014/04/demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta

8

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entiedäpitäisiköpelätä

Asun vanhassa talossa ja hiljan olen alkanut kuulla hellää naurua. Lisäksi olen nähnyt mustahiuksisen tytön puiden lomassa ja näin kun hän yhtäkkiä katosi.

• Ok. Suosittelen että luet nuo ensimmäiset kaksi blogimerkintää, jotka olen kirjoittanut tässä lähipäivinä. Sieltä saatat saada vastauksia. Mikäli et saa, saat ne minulta henkilökohtaisesti - kirjoita tähän osoitteeseen: [email protected]

• DNH

>>Olen kuitenkin huomannnut, että joissakin elokuvissa sanotaan - kuten Paranormal Activityssä - ettei niillä kannata leikkiä, koska sellainen ei johda mihinkään hvyään. Kenties suututtaa henget, tai vastaavaa. Sen verran tuosta voin myöntää, että Ouijalauta toimii eräänlaisena porttina, jolla toivottaa demoneita tervetulleeksi omaan elämään. Lyhyesti sanottuna.

• Vau, joku on kyllä kiduttanut sinua uskoon käännyttämisellä, kerta sinä et siedä kuunnella raamatunkohtaa kuin kohtaa. Blogissani olevat raamatunkohdat pohjautuvat Jeesukseen ja siihen, mitenkä hän ajoi pahoja henkiä pois ihmisestä. Jos tuo on sinusta "Jeesustelemista", niin säälin sinua kovasti. Sillä ei ihmistä voi pakottaa kuuntelemaan saarnoja :D

• Sesamaja
        pastorin_poika kirjoitti:

Vau, joku on kyllä kiduttanut sinua uskoon käännyttämisellä, kerta sinä et siedä kuunnella raamatunkohtaa kuin kohtaa. Blogissani olevat raamatunkohdat pohjautuvat Jeesukseen ja siihen, mitenkä hän ajoi pahoja henkiä pois ihmisestä. Jos tuo on sinusta "Jeesustelemista", niin säälin sinua kovasti. Sillä ei ihmistä voi pakottaa kuuntelemaan saarnoja :D

Hail.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Paranormaali

• Sejasam
        pastorin_poika kirjoitti:

Vau, joku on kyllä kiduttanut sinua uskoon käännyttämisellä, kerta sinä et siedä kuunnella raamatunkohtaa kuin kohtaa. Blogissani olevat raamatunkohdat pohjautuvat Jeesukseen ja siihen, mitenkä hän ajoi pahoja henkiä pois ihmisestä. Jos tuo on sinusta "Jeesustelemista", niin säälin sinua kovasti. Sillä ei ihmistä voi pakottaa kuuntelemaan saarnoja :D

Liittykää meihin.

• PELOTTAAA!

Mitä tämä kirjoitus tarkoittaa, se ilmestyi kaverini huoneen seinälle ihan tyhjästää yhden yön aikana.

COVENTUUM JASTERIMUNEH DFLDDLK CCSA REPETITIO EST DEMONATUMAS

• Ja se oli siinä miten? Kynä, liitu..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      103
      3495
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      195
      2221
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2090
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      37
      1822
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1649
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1088
    7. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      830
    8. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      69
      827
    9. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      48
      815
    10. Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.

Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti
      Sinkut
      129
      773
    Aihe