DEMONIT, PARANORMAALIT TAPAHTUMAT – kysy pastorin pojalta

Hei,

Oletko kokenut jotakin yliluonnollista? Jotakin paranormaalia mikä on kenties jäänyt vaivaamaan, tai haluat muuten vain jakaa? En ole mikään varsinainen asiantuntija, mutta pastorin poikana (23 v.) olen kokenut aika paljon ja satun tietämään tuohon osa-alueeseen paljon vastauksia. Tunnen muutamia joita olen kyennyt auttamaan. En ole myöskään mikään kodista toiseen kiertävä manaaja. Mutta, sen voin taata, että omistan tiedoissani jotakin paljon parempaa.
En yritä viihdyttää tai mitään muutakaan. Käy lukemassa blogini ensimmäinen merkintä, niin tiedät enemmän: http://demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta.vuodatus.net/lue/2014/04/demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta

8

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entiedäpitäisiköpelätä

Asun vanhassa talossa ja hiljan olen alkanut kuulla hellää naurua. Lisäksi olen nähnyt mustahiuksisen tytön puiden lomassa ja näin kun hän yhtäkkiä katosi.

• Ok. Suosittelen että luet nuo ensimmäiset kaksi blogimerkintää, jotka olen kirjoittanut tässä lähipäivinä. Sieltä saatat saada vastauksia. Mikäli et saa, saat ne minulta henkilökohtaisesti - kirjoita tähän osoitteeseen: [email protected]

• DNH

>>Olen kuitenkin huomannnut, että joissakin elokuvissa sanotaan - kuten Paranormal Activityssä - ettei niillä kannata leikkiä, koska sellainen ei johda mihinkään hvyään. Kenties suututtaa henget, tai vastaavaa. Sen verran tuosta voin myöntää, että Ouijalauta toimii eräänlaisena porttina, jolla toivottaa demoneita tervetulleeksi omaan elämään. Lyhyesti sanottuna.

• Vau, joku on kyllä kiduttanut sinua uskoon käännyttämisellä, kerta sinä et siedä kuunnella raamatunkohtaa kuin kohtaa. Blogissani olevat raamatunkohdat pohjautuvat Jeesukseen ja siihen, mitenkä hän ajoi pahoja henkiä pois ihmisestä. Jos tuo on sinusta "Jeesustelemista", niin säälin sinua kovasti. Sillä ei ihmistä voi pakottaa kuuntelemaan saarnoja :D

• Sesamaja
        pastorin_poika kirjoitti:

Vau, joku on kyllä kiduttanut sinua uskoon käännyttämisellä, kerta sinä et siedä kuunnella raamatunkohtaa kuin kohtaa. Blogissani olevat raamatunkohdat pohjautuvat Jeesukseen ja siihen, mitenkä hän ajoi pahoja henkiä pois ihmisestä. Jos tuo on sinusta "Jeesustelemista", niin säälin sinua kovasti. Sillä ei ihmistä voi pakottaa kuuntelemaan saarnoja :D

Hail.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Paranormaali

• Sejasam
        pastorin_poika kirjoitti:

Vau, joku on kyllä kiduttanut sinua uskoon käännyttämisellä, kerta sinä et siedä kuunnella raamatunkohtaa kuin kohtaa. Blogissani olevat raamatunkohdat pohjautuvat Jeesukseen ja siihen, mitenkä hän ajoi pahoja henkiä pois ihmisestä. Jos tuo on sinusta "Jeesustelemista", niin säälin sinua kovasti. Sillä ei ihmistä voi pakottaa kuuntelemaan saarnoja :D

Liittykää meihin.

• PELOTTAAA!

Mitä tämä kirjoitus tarkoittaa, se ilmestyi kaverini huoneen seinälle ihan tyhjästää yhden yön aikana.

COVENTUUM JASTERIMUNEH DFLDDLK CCSA REPETITIO EST DEMONATUMAS

• Ja se oli siinä miten? Kynä, liitu..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6707
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1047
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe