KAARINASSA OIKEUS KOTIRAUHAAN KLO.22-08 ? ? ? ?

KAARINASSA 41 VUOTTA

Sama juttu täällä Kaarinassakin kun joku kirjoitti näin laki24:seen.

" Tehkää isännöitsijälle kolme kirjallista ilmoitusta ja kaikkien häiriintyneiden nimet alle. Tietysti myös tarkka kuvaus mitä on tapahtunut ja milloin, ja miten se on rikkonut järjestyssääntöjä.

Ottakaa kopiot tekemistänne valituksista. Jos kolmannen jälkeenkään ei mitään tapahdu alatte soittaa poliisit paikalle joka kerta kun häiriköintiä ilmenee.

Toimittakaa kopiot aiemmista valituksista poliisille ja pyytäkää selvittämään onko isännöitsijä hoitanut velvollisuutensa häirikköön päin. Olkaa jatkossa itse aktiivisia poliisin suhteen. "

Hmmm...pitäis mun ehkä seuraavaksi tehdä niin ja muutenkin kysyllä heiltä miten menetellä seuraavaksi.( onneksi mulla on kopiot ) Nyt vuoden verran asunut uusi naapuri häiriköi eikä näytä välittävän muista asukkaistaan yhtään,
se mikä hassu juttu tässä on että olen vienyt toimistoon / lähettänyt postin kautta 2 kertaa sähköpostin isännöitsijälle " ILMOITUS HÄIRINNÄSTÄ" ilmoituksen, eli yht.9 kpl sähköpostin 12 kuukauden aikana, Huom! poliisitkin käynyt paikalla muutamaan otteeseen ja muittenkin naapureitten nimet ilmoituksessa, ja itse olen myös asiallisesti sanonut suoraan häirikölle mutta millään ei ole mitään vaikutusta.
Yksi hyvä naapuri joka muutti pois oli kuulema saanut sähköpostia että häirikön vuokrasopimus olisi purettu 6kk sitten, mutta silti häirikkö asuu häiriköimässä muitten "KOTIRAUHAA" klo.22-08 välisenä aikana.

Olen ymmärtänyt että jos kysyy tai ilmoittaa jne,olisi asia tai kuka hyvänsä niin aina saa jonkunlaisen vastauksen, mulle niitäkään ole tullut vaikka olen joka ilmoitukseen laittanut osoiteeni, puh.nron ja sähköpostiosteeni. No jokaisella on oma tyylinsä, kyllä minä vastaisin esim.asianne on huomioitu. Kertokaa muutkin kokemuksianne, kiitos.

12

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kestä Totuus!

      "Kaarinassa 41 vuotta"
      Hautuumaallehan sinä jouvat pian ja ihan vanha kyylä olet!

      • TNSS.

        " Kestä totuus " Häirikön IP tunnus tunnistetaan.


      • Kerhomies EJA
        TNSS. kirjoitti:

        " Kestä totuus " Häirikön IP tunnus tunnistetaan.

        Voin sen itsekin kertoa! Ensio Jassi Arola ja jos TNSS: haluaa maamatunten tavata,niin valmis olen heti! En ole häirikkö mutta sanon mitä ajattelen totuudenmukaisesti! Hautaan olet valmis ja se on totuus,vaikka peloissasi sen kiellät!
        Koska ja missä tavataan?


      • Mummeli2
        Kerhomies EJA kirjoitti:

        Voin sen itsekin kertoa! Ensio Jassi Arola ja jos TNSS: haluaa maamatunten tavata,niin valmis olen heti! En ole häirikkö mutta sanon mitä ajattelen totuudenmukaisesti! Hautaan olet valmis ja se on totuus,vaikka peloissasi sen kiellät!
        Koska ja missä tavataan?

        Miten tää hauta juttu liittyy tähän?


    • Naapuri x

      Taitaa olla isännöitsijän sukulainen joka asuu siellä kun asialla hän ei tee mitään.

    • Kestä Totuus

      Vanhuksella (aloittaja) on ihan sähköpostikin!?
      Opettele nyt alkuun vaikka pelaamaan sillä jotain yksinkertaisia pelejä dementiaosastolle pääsyä odotellessasi...

    • TNSS.

      Heh,heh enpäs mennyt lankaan " Ensio Jassi Arola " sillä kohta nimesi selviää kun ilmoitettiin että IP-tunnuksesi saadaan jo ensi viikon aikana selville, niin katsotaan mitä " Ensio Jassi Arola Häirikkö " saa palkinnoksi?

      ps. otappas selvää ensinnäkin mitä tarkoittaa TNSS. siinä sitten ihmettele ja pyörität haiveneittasi.

    • Samabei-vanitsi TÄH

      Kerhomies EJA " kestä totuus" opettele kirjoittamaan oikein ja taidat olla peräkammarin poikia HA, HA, HAAAAAAAAAaaaaaaaaaa.....latkuttaja poikia HA, HA, HAAAAAAaaaaaaa.

    • Välispiikki

      Poliisi selvittää IP- tunnuksen, jos epäilee että on tehty tai on tekeillä rikos. Poliisi ei saa lupaa lähteä selvittämään tuollaista asiaa pelkän mekkalan takia. Vai liittyykö metelöintiin huumekauppa? Jos ei, niin aloittaja saa uhota rauhassa.

    • Ottakaa selvää laist

      Järjestyssäännöt ovat sellaisia, et niitä voi halutessaan totella. Ei voi siis verrata lakiin. Mahdollisel partsil saa grillata mil vaan grillil ja suihkus saa käydä yöllä.

    • Uusbl...

      Laki kumoaa järjestyssäännön 10-0. Saa parvekkeella vetää röökiä, grillata ja kuivattaa pyykkiä. Kun asuin Turussa, naapurin nuoripari tappeli aina kapakasta tultua. Mutta se on normaalia, ei siitä pidä vetää hernettä nenäänsä. Naapuritalon nuoret huudatti sähköskittaa, mutta päivällä, joten so what. Kyllä asukas saa nuppinsa ihan sekaisin, jos jokaisesta mekkalanpoikasesta hermostuu.

    • HULLUNAAMA

      Mitä kello on ja ottaako pannuun?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7306
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4262
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1619
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe