"Talvi on tulossa", sanoi Puparin mies kun maijaankin on laitettu varulta lumiketjut jotta pääsee ripeästi mäen päälle.
Mutta asiaan!
Kun tullaan pikkutieltä rampille, niin mikä ihme siinä on että vilkutetaan vilkkua oikealle, ja kun ajetaan rampilla niin odotetaan siinä että mahtuisi sekaan, ja jos ei mahduta sekaan niin sitten kun ramppi loppuu niin joko jäädään siihen päähän töröttämään tai mennään väkisin sekaan toivoen että joku lähes pysähtyy että arvoisa hönö pääsee sekaan. Minä en pysähdy enkä hiljennä jos olen päätiellä silloin kun hönö tulee rampilta!
Tätäkään hönöt ei tajua, itse jos olen tulossa pikkutieltä rampille, niin vtut mitään vilkkuja, kun kaasupoljin lattiaan että kajahtaa, niin että kun ramppi on loppumassa niin on vähintään satanen vauhtia. Näin olen päässyt muuta liikennettä hidastamatta aina päätielle. Ja siitä olen mennyt välittömästi ohituskaistalle, siis jos joku hönö ei ole siinä tientukkona. Yleensä näin kyllä on. Tai sanotaanko että ihan varmasti on. Aina.
Mutta ei näitä hönöjä raaski aina ohjeistaakaan, säikähtävät vaan, ja ajaminen on sen jälkeen, jos mahdollista, vieläkin epämääräisempää.
Hönöt autoilijat liikenteessä, jakso 4
9
226
Vastaukset
- Niin tarkotikko
kenties, että pitäs mennä suoraan ohituskaistalta rampille...?
- pakoputki pete
Ja mä panen sua hönö anukseen niin ettet istu rattiin viikkoon
- Mies Keljosta
Ihana ehdotus! Koska tavataan? Voitelen peräröörini jo valmiiksi!
- Tsot stot naskali
Mies Keljosta kirjoitti:
Ihana ehdotus! Koska tavataan? Voitelen peräröörini jo valmiiksi!
Taas joku puparin amislippis esiintyy keljon miehenä. Pthyi häpiä
- Oili L
Miksei Vaajakosken motarilta Rauhalahden ramppiin voi ajaa takaa, miks pitää aina ensin ohittaa ja sitten puskuria viistäen sinne ramppiin, mikä tässä on ideana?
- niimpä
Ja miksi siinä ajetaan poikkeuksetta ylinopeutta, vähemmälläkin kerkiää sinne hellan ääreen.
- Se on se sama
keski-ikäinen vaihdevuosivaivainen akka mikä ajaa tuolla tavalla toisia väheksyen. Vasemmalta kaistalta jonon läpi vauhdilla rampille. Olikohan myös mukana sillon siinä elokuisessa ketjukolarissa parhaalla mahdollisella ajokelillä kun oikeen NAISISSA urokoivat yx päivä jokunen vuosi sitten.
- Ainolan Ajattelija
Ei ongelmia kun matkustaa linkillä.
- Ei tietenkään
Maksavan (ITSE maksavan) asiakkaan oikeus on saada kunnon kyyti. Etenkin kun sen matkan maksaa lähes kahteen kertaan. Ensinnäkin kunnallisverossa ja toisekseen kun ostaaa kulkuoikeuden bussiin,eli lipun matkustaessaan.
Pitäs saada käyttöön sellaiset liput, notta veronsa maksaneet matkustajat saisivat matkustaa "ilmaiseksi" kaupunkin spusseissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1852680Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 73921
- 64921
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239809Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka283767Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88759Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708