myytävänä olisi seuraavia juttuja:
- 2 kpl terraarioita, koko 70*30*40. toinen loistavassa kunnossa, toisesta purettu vähän sitä osaa mitä pitkin ne menee toiselle tasolle. hp. toinen 50€ ja toinen 40€, uutena maksoivat n.70€
- 2 kpl pientä (n.70 ml) juomapulloa ja 2 kpl isoja. toinen isoista kuuluu ko. terroihin ja muistaakseni se toinenkin mutta en tajua miten se kiinnitetään :) pieni 2€/kpl iso 3€/kpl
- 2 kpl puumökkejä. molempia hieman purtu, toisen päälle vähän pissitty. 2€/kpl
- kookospähkinä jossa on 2 reikää, sisällä semmosta heinäntapasta, melko uusi. 3€
- muovinen talo irrotettavalla katolla,2 reikää. vähän käytetty, kuin uusi. 4€
- 2 muovista melko isoa astiaa, voi käyttää ruokakuppina tai hiekkakylpyastiana. 1€
- muovinen kaksiosainen pesämökin tapainen,2 reikää, reikien ympäriltä ihan vähän purtu. 3€
- tämä onkin sitten vaikea kuvailla. kovaa muovia, kaksikerroksinen mökintapainen portailla. irrotettava yläosa ei pysy kunnolla kiinni mutta se ei haittaa käyttöä :)
- 2 kpl saviastioita. toinen saviruukku ja toinen matala, pyöreä astia. 1€/kpl
- puujuna, monta reikää, melko hyväkuntoinen. 3€
- n. puolipurkillista chinchillan hiekkaa. 2€
- 3 pss puruja. yksi on avattu, otettu pari kourallista. kaikki yhteensä 2€
- jos haluaa niin mukaan saa ilmaiseksi puolipussia heiniä, pienen lapiontapaisen välineen jolla voi puhdistaa hiekan roskista, suolakiven ja lasipurkin jonka perällä on hiekkapaperia (raapimiseen, itse tekemäni..)
hinnoista voi vielä neuvotella. tavarat ovat Vihannissa, kuljetus onnistuu myös Ouluun (siskon kämpille josta ne voi hakea). Jos on pulaa vessapaperirullan sisuksista, niin niitä saa myös mukaan yllin kyllin.
[email protected]
M:2 terraa ja tarvikkeita
2
276
Vastaukset
- kiinostunut
Minä olisin kiinostunut niistä tavaroista..se kookospähkinä,puujuna,miten pystytkö lähettämään postissa?asun Haapavedellä,ei hirmu matka posti kulut ei olis varmaan suuret.laita mailia minulle!
t:[email protected] - Hanzu
Niin siis vieläköhän sulla ois noita tarvikkeita..? Terraarioista voisin olla kans kiinnostunu...
Oon Ruukista ja opiskelen Oulaisissa, joten tavaroiden toimittaminenkaa ei ois mikää ongelma, ku kuljen viikoittain Vihannin ohi...
Laitappas mailia osotteeseen [email protected] kunhan kerkiät... Yritin laittaa sulle mailia, mut se ei jostai syystä halunnu tulla perille asti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455120Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151429Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481339- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41030Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59805Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783