En tiedä löytyykö tähän kysymykseen vastausta tai vaikuttaako kysymys ylipäätään kummalliselta. Ajattelin kuitenkin kysyä, koska asia on mietityttänyt. Toivoisin vastauksia erityisesti itse näkijöiltä, mutta myös kokemuksia muilta.
Onko sellaisia määriteltäviä tekijöitä, jotka vaikuttavat näkemisen onnistumiseen? Ovatko sellaisia esimerkiksi asiakkaan henkinen energia (persoonasta ja elämänkokemuksista?), näkijän oma vaihteleva herkkyys näkemiselle, asiakkaan tulevaisuuden erityispiirteet, jokin elämänalue (esim. rakkauselämä) tai se, ettei henkimaailma halua kaikkea paljastettavan?
Kysyn tätä siksi, että itsekin kaipaisin opastusta luotettavalta ennustajalta. Yritykseni on kaiketi jotenkin seulomalla löytää sellainen näkijä, joka itselle sopisi parhaiten. Onko tämä seulomisyritys edes mahdollinen, sitä en tiedä. Vastauksia kuitenkin kaipaisin.
Mitkä tekijät vaikuttavat näkemiseen
6
288
Vastaukset
- Chrystal
Hei, teen jonkin verran katselmuksia, auttamismielessä, en rahasta.
Ainakin minun kohdalla vaikuttavat ensin näkijän oma henkinen "puhtaus" ja että on todella henkisen polun kulkija, symboliikan ja näkemistekniikan ymmärrys, koska näkeminen tapahtuu eri lailla eri näkijöillä, esim symbolein, kuvin, kuulon avulla, tekstin muodossa, päähän tulevina tuntemuksina tai sitten vain "tietää" eli tieto on syvällä tajunnassa heti. Jos on väsynyt tai sairas tai hyvin negatiivinen, ei välttämättä saa vastauksia aina lainkaan tai ne jäävät epäselviksi. Suojaukset pitää mielestäni olla kunnossa näkijällä, jotta viestit ja tieto tulevat "oikeilta tahoilta" eikä siltä porukalta, joka mielellään häärää ympärillä, mutta joissa on negatiivista värähtelyä. Se voi muuttaa sanomaa paljonkin. Herkkyys on, kuten totesitkin, erilainen eri aikoina näkijällä.
"Asiakkaan" rooli mielestäni vaikuttaa vähemmän lopputulemaan, ainakin minun kohdallani. Enemmänkin se, onko asia sellainen, että siihen annetaan koskea. Jos ei, ei tietoa tule. Ei ole ns. lupaa koskea kaikkiin asioihin. Ainakin minun sääntöihini kuuluu se, ettei katsottavan henkilön sielun valintoihin saa puuttua, vaan päätös jää aina henkilölle itselleen. Opastusta saa antaa ja tukea, mutta sielun on itse tehtävä valintansa, jotta sielun sopimuksen asiat pääsevät täällä maanpäällä toteutumaan. Tässä tulevat sitten karmalliset ym. seikat jo vaikutuspiiriin. Siksi en itse puhu ennustamisesta, vaan kanavoinnista tai katsonnasta. Minun näkemykseni mukaan kaikki kysymykset ovat samanarvoisia eli ei ole olemassa "huonoja" kysymyksiä, on vain erilaisia asioita. Eikä ihmisten tehtävä ole määritellä toisten kysymysten arvoa tai tärkeyttä, sen tietää vain kysyjä itse. Kukaan ei niiden arvoa voi punnita keskenään. Toinen juttu on sitten se, jos näkijä itse kokee tärkeänä esim. keskittyä joihin asioihin tai auttaa hädässä olevia. Tämä on usein myös ajankäyttöasia. Lisäksi nähdäkseni on henkilöitä, jotka näkevät enemmän tietyntyyppisiin asioihin liittyviä vastauksia eli ne ovat luontaisempia.
Sen oman katsojan löytää vain kokeilemalla, valitettavasti ja toki siinä vaikuttaa yhteensopiva värähtelytaajuus.
Näin on, joskus onnistuu, joskus ei, kuten kaikessa muussakin tässä elämässä.
En ole itse täällä katsonut kuin yhdelle, voit vilkaista kohdasta Tarot vastaus nimimerkille Rakkauden kaipuu.
Tämä ei sitten ollut mainos, koska en tee tätä työkseni, mutta vakavasti kylläkin osana henkistä tietäni. Kysymyksesi oli vain oikein hyvä, en malttanut olla tuomatta omaa näkökulmaani esille. Joku toinen saattaa ajatella toisin.
Voi hyvin, aurinkoa ja iloa elämääsi!
Chrystal Hei
kysymyksesi puhuttelee minua, joten vastaan siihen mielelläni.
ensimmäiseksi, näkemisen onnistumiseen vaikuttaa kovasti se, että ensin rentoudun. kiireisenä päivänä en ala kirjoittaa, koska joudun pinnistelemään liikaa ja silloin ajatus ei virtaa luontevasti.
asiakaan henkisestä energiasta olen varma, sillä jos hänellä on esimerkiksi hätä, sen aistin hyvin voimakkaasti. jokaisella ihmisellä on oma aura ja energiavirta, auran minä näen ja energian minä tunnen. persoona ja elämänkokemus eivät siihen vaikuta, sillä vauvankin auran ja energian voin tunnistaa.
oma herkkyyteni on parhaillaan silloin, kun olen voinut rentoutua. mutta tavallisessa elämässä kohtaa paljon ihmisiä päivän aikana, silloin ajatuksiini nousee asioita kohtaamieni ihmisten energioista (vanha sanonta, että ihmisten "kemiat" kohtaavat) ja joskus käy niinkin, että vaihdan paikkaa junassa, koska alkaa ahdistaa.
olen myös monta kertaa itkenyt tuntemattomien ihmisten ahdistusta ja olen pyytänyt heille helpotusta.
ihmisen aurasta minä tunnen aluksi sen, onko hänen hyvä olla. jos lähden tuijottamaan sitä pitempään, selviää enemmän eli mistä on kyse.
onko sitten kyse rakkaudesta tai kyvyistä tai terveydestä, tai mistä tahansa, se selviää ajan kanssa. mutta jos minulta kysytään terveydestä, siihen en saa ottaa kantaa. voin huomauttaa heikosta energiasta jollakin alueella ja neuvoa kiinnittämään huomiota esim. tiettyyn ruumiinosaan, että se tarvitsee enemmän huolenpitoa.
ihmisen tulevaisuuden erityispiirteet, niin kuin kysyt, näkyvät minulle tavallaan hänen päänsä yläpuolella. jos olemme kasvokkain, hänestä virtaa energiaa mikä puhuu minulle. samalla tavoin tutkin valokuvaa tehdessäni aura tulkintaa valokuvista.
mutta tuohon kysymykseesi, että henkimaailma haluaa tai ei halua paljastaa jotakin, vastaan päinvastoin. minä en usko sillä tavalla henkimaailmaan, oikeastaan ainoastaan suojelusenkeliin. ehkä sekin on satua, mutta siihen on kaunista uskoa..... tai mitä sitten tarkoitat henkimaailmalla yleensä?
miksi pitäisi nähdä vain osa kokonaisuudesta? mihin voisi silloin luottaa? minusta kaikki kytkeytyy kokonaisuuteen, eikä kenelläkään ole pelkästään huonoa onnea elämässään. kyllä se vaakakuppi kuitenkin tasoittuu elämän varrella, ihan jokaisella.
itse voi vaikuttaa paljon asioiden juoksuun ja kehitykseen, mutta ihan kaikkeen luonnollisesti ei, loppu on ylimmässä kädessä. on paljon haasteita, mitkä on tuotu meille sen vuoksi, että kehittyisimme paremmiksi ihmisiksi. tämä elämä on oppikoulua, joskus jää luokalleenkin näin pitkässä koulussa. mutta jos jostain syystä ei halua oppia, silloin jää paikoilleen, kunnes siihenkin olotilaan onneksi joskus kyllästyy. sitten taas eteenpäin...
minä en koskaan puhu ajasta, sillä näen asioita, tapahtumia ja energioita ilman aikaa. en edes usko ajan olemassaoloon oikeasti. tämä kaikki tapahtuu samanaikaisesti, sielu liikkuu kuin vanhalla lp-levyllä. mutta tämä tarina lähtee nyt liian filosofiseen suuntaan..... en ole valmis puhumaan kaikesta kokemastani tässä.
sen kerron kuitenkin, että voin nähdä saman ihmisen eri aikakausilla ja eri paikoissa, ihmisen energioissa on äärettömän paljon vaikuttajia. tästä syystä pyydän asiakasta yleensä esittämään muutaman kysymyksen, jotta osaan lähteä oikeaan suuntaan katsomaan. mitä iloa olisi pitkästä tulkinnasta rakkauden tiimoilta, jos ihminen on myymässä asuntoaan?
kävin nuorempana muutaman kerran ennustajilla, he katsoivat korteista. joillakin oli lahjoja, toiset olivat tyhjänpäiväisiä. kyllä tällainen on luottamusasia, eikä siihen ole varmaa vastausta. minä seuloin sitä myllyä muutaman kerran ja annoin sitten olla. paljon myöhemmin omassa elämässäni alkoi sitten tapahtua. suurten muutosten ja elämänkoulun myötä minussa itsessäni alkoi tapahtua, aloin saada tietoa omaan käyttööni. jos sen nyt näin voi sanoa, yksityiskohtiin en tartu. kuitenkin olen yhtä paljon iloinen kuin surullinenkin kaikesta siitä, mitä ympärilläni näen ja koen. tämä lahja on samalla myös kahle, erittäin raskas. teen päivätyötä ja iltatyötäkin tietoisena siitä, että joku läheinen ei ole enää kauaa tässä mukana. en saa puhua siitä, tällainen tieto on salainen.
käytän kykyäni silloin, kun ehdin, voin ja tunnen tarvetta auttaa.
kysyn myös asiakkaan syntymäaikaan osatakseni hahmottaa hänet oikeaan paikkaan. no mutta, ennen kuin tästä syntyy romaani, lopetan. on hienoa että lukijat ovat kiinnostuneita tulevasta ja energioista, toiset taas elävät dieettien ja kuntoilun ympärillä. jokaisella on onneksi omat kiinnostuksensa, nämä henkiset ja filosofiset ajatukset tulevat usein vasta kypsemmällä iällä. tai miksei silloin, kun ihminen astuu risteykseen eikä uskalla kääntyä mihinkään suuntaan? minä uskon, että jokaisella on johdatus.
terveisin Keskiyö- yksvaan...
Olisi Keskiyölle palautetta yhdestä katsonnasta vuodelta 2012.... Oliko sähköposti mikä.? Ja palaute on positiivis sävytteinen jos joku sitä miettii :)
- Kysyn ??
Hyvä "keskiyö", miten ihmisten sinusta pitäisi suhtautua ihmiseen/ "näkijään" joka mainostaa siis olevansa "näkijä" ja "katselevansa yöllä vierasta ihmistä" tuon ihmisen sitä pyytämättä ja sitten julkisesti kertoo, kuinka muka näki tuosta ihmisestä kaikkea synkkää ja pahaa ja kuinka se ihminen muka on mielisairas ja ollut niin paha elämässään että siksi sairastunut? :-(
Minusta tuo, jonka tuolta toisesta keskustelusta luin erään "näkijän" kirjoittamana, oli todellakin kamalaa tekstiä.
Kuinka joku voi edes väittää olevansa mikään "näkijä" jos tuollaista tekstiä itselleen vieraista ihmisistä tänne julkisesti suoltaa. Ja miksi joku "näkijä" ilman asianomaisen lupaa tai pyyntöä öisin "salaa katselee" yhtään mitään?
Olisi kyllä hyvä saada tuon ihmisen joka itseään mainostaa näkijänä , on kulemma oikein nettisivutkin nimi esille. Minä en ainakaan moisen tuomion julistajan ja pimeän katsojan luokse menisi tai rahojani moiseen tuhlaisi. On puistattavaa ja jopa pelottavaa , että tuollaisia oikeasti on.
- Salme33
Mikset kerro sitä avoimesti kaikille? Minäkin kirjoitin Keskiyölle palautetta omista tapahtumista ja ne menivät reippaasti siihen suuntaan mitä K kertoi alustavasti.
Se osoite on sama kuin ennenkin eli se "tuntijasi" ja loppuun nämä tämän palstan kirjaimet.... Hei kerro!?!?!? - Salme33
Tuli sellainen mieli että kerrompa itsestäni, niin ehkä sinäkin sitten uskallat. Eli meillä oli talo myynnissä ja sillä oli pari katsojaa eri puolilta Suomea. Keskiyö siihen: älä myy kummallekaan niistä koska et saa rahojasi. No me halusimme kuitenkin myydä ja miten kävi, aluksi erittäin huonosti. Kesti aikaa että sotkut selvisivät ja jäimme jonkun aikaa kahden asunnon loukkuun.
Toinen juttu oli se, että mummo karkasi. Ihan totta. Mummoa etsittiin ja epäiltiin vaikka mitä: siihen Keskiyö sanoi että vika on muualla. Ehdotti käymistä toisessa paikassa missä mummoa pidettiin "vähän liiankin hyvänä" ja sitä kautta selvisi että kierot olivat asialla..... Kirjoitan tähän tahallaan vain pari asiaa toivoen että sinäkin yksvaan.... kertoisit omista jutuistasi.
Hyvää Jussia kaikille ja pidetään palsta siistinä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453046- 502482
- 1072461
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382141Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2421731- 1001688
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4491644Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141532R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201349