Hei,
Oletko kokenut jotakin yliluonnollista? Jotakin paranormaalia mikä on kenties jäänyt vaivaamaan, tai haluat muuten vain jakaa? En ole mikään varsinainen asiantuntija, mutta pastorin poikana (23 v.) olen kokenut aika paljon ja satun tietämään tuohon osa-alueeseen paljon vastauksia. Tunnen muutamia joita olen kyennyt auttamaan. En ole myöskään mikään kodista toiseen kiertävä manaaja. Mutta, sen voin taata, että omistan tiedoissani jotakin paljon parempaa.
En yritä viihdyttää tai mitään muutakaan. Käy lukemassa blogini ensimmäinen merkintä, niin tiedät enemmän: http://demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta.vuodatus.net/lue/2014/04/demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta
Älä pelkää kysyä. Otan joka kysymyksen vakavasti - vakava aihe kyseessä.
- Pastorin Poika
DEMONIT, PARANORMAALIT TAPAHTUMAT – kysy pastorin pojalta
2
114
Vastaukset
- pelokas tyttö
Osaisitko auttaa mua? Ku välillä kuolleet puhuu mulle, eikä ne oo hyväntahtosii. Ja mä nään melkein koko ajan kaikkee paranormaalii, ja se on tosi pelottavaa. Kaikki kaverit jätti mut yksin ku kerroin tän, ne sano että mä oon friikki, että mä nään harhoja ja että mun kannattas mennä puhumaan "jollekki joka osaa auttaa". Musta on tullu vainoharhane ja oon koko ajan peloissani. Mä säikähdän melkei joka asiaa. Kotona mä oon aina omas huoneessa jonka oon lukinnu sisäpuolelta. Ni osaisitko ja voisitko auttaa?
- dead88
Ei henkiä tarvi pelätä niiden kaa pitää vaan oppii elään tai sitte pyydät niitä menemään valoon päin jos ne on demoneista kyse niille kannatta sanoo päin naamaa että häipyy! Voithan sä tietysti sit käänyä ammattilaisen tai asiantunitan puoleen.. Minä itse elän henkien kaa hyväs sovussa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!992218- 841955
- 511543
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481486- 1531466
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481364Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441294Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1091095
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251074