Mitäh?? Miksi?

kurpizza

Olen idiootti, enkä tajua mistään mitään, mutta mitä hel'vettiä?

http://omgili.com/thread/3_Ka6nIrU.XRQuUfetPNnRmFvo2E9EYwPzcOVwGXGHRKz_q6MpoYZSnjBkAZQ56TbTvgrXuvADc-/

^^ Löysin Googlesta.... Ja tämä kanssa:

http://omgili.com/thread/3_Ka6nIrU.XRQuUfetPNnRmFvo2E9EYwPzcOVwGXGHQkYDQZblVPKW8MwaryBpLq7S9J0wkUzM4-/

Siellä on myös muita keskusteluita. Ja kommentoijat näkyvät reunassa... Voisko joku wanha wakkari tai netti-asiantuntija kertoa, miksi nuo ovat tuolla, miksi ja miksi? Minä en noista tiennyt mitään. *hermostunutta naurua*.

Ihan kuin olisi joutunut salaliiton uhriksi. Siis onko tuolla jossain kaikki pelleilyt sun muut??

14

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MITÄ VITTUA? Millä hakusanalla tuollaisia löysit?

    • Mitä helvettiä??!!!

    • Tämäpä on mielenkiintoista... *virnuilee*

    • Onko nämä NSA:n vakoilutietoja suolistosta?

      Ei vaan googletin äsken mikä sivu Omgili on ja selvisi että se on "keskusteluhakukone", eli sieltä löytyy myös suoliston juttuja...

      Laittakaa hakusana ja löydätte lisää viestejänne;

      http://omgili.com/

      • Tuo hakukone on englannin kielinen, joten se ei osaa arvioida suomeksi kirjoitettua tekstiä ollenkaan, mutta kuitenkin tuollainen hienous on pitänyt tekijöiden toimesta tunkea sisälle ohjelmaan... Samasta syystä google kääntäjän käännökset eivät ole erehtymättömiä kuin tuon arvioinnit.


    • "Tämän keskustelun ilmapiiri on negatiivinen" ja "Meidän mielestä keskustelu on mielenkiintoinen"

      JANESI:n juoni!

      • Niinpä. Ihan varmasti.

        Ja roolipeli 10 on kuulemma tylsä!!!!


      • kurpizza kirjoitti:

        Niinpä. Ihan varmasti.

        Ja roolipeli 10 on kuulemma tylsä!!!!

        No itse en ole osallistunut noihin roolipeleihin vielä kertaakaan.


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        No itse en ole osallistunut noihin roolipeleihin vielä kertaakaan.

        Roolipeli 10 muka tylsä???? Sehän on keskustelujen aatelia! Aivan paras!


      • motari
        assassin kirjoitti:

        Roolipeli 10 muka tylsä???? Sehän on keskustelujen aatelia! Aivan paras!

        Totta! Vähks muute o siistii pelata siis ebin juttu mage kirjotella nettii vuorosanoi ja tehä vaik mitä jänskää keskimaas!!! Husin huikeaa ja hihhulihei!


    • HeKeKee'd

      Mi-mitääh? DD:

    • *nauraa ekaksi tosi pelottavasti ja kun tajuaa miten tyhmältä se kuulostaa, purskahtaa mielenvikaiseen hihitykseen* Joojoo, eipäs nauretakkaan enempää... xD Mutta mitä v_ittua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe