uutta kameraa alle 150e

kysyvä etsii

ehotelkaapas joku digikameraa joka ylittää odotukset ominaisuuksilla ja kuvanlaadulla hintaansa nähden. budjetti alle 150e
ja mielellään akulla ja kortilla.
ja

6

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • agsd

      Mikä tahansa käytetty, alle 4-vuotians, toimintakuntoinen, uutena >400 euroa maksanut kamera.

      Jos oikeasti uusi pitää olla, niin Canonin Ixukset on ainakin olleet hintaisekseen paremmasta päästä olevia kameroita. Ominaisuuksia tuohon hintaan saa lähinnä kasapäin erilaisia "ohjelmia", joilla voi ehkä tehdä jotain tai sitten ei.

    • Tässä on varsin edullinen Ixus 240 HS: 129 euroa. Siinä on laajakulmainen objektiivi, kosketusnäyttö, WiFi ja HS-kenno, joka auttaa hämäräkuvauksessa ja antaa nopean sarjakuvauksen. Kyse on vuoden 2012 mallista, joka on jo poistunut.

      http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/canon-ixus-240-hs-digikamera-hopea-9521717

      Sitten on Ixus 140. Se on tuplasti pidemmällä zoomilla. Toisaalta kenno on huonompi CCD ja kosketusnäyttö puuttuu. Videon laatu oin myös huonompi - vain HD. Kyse on vuoden 2013 mallista. Hinta on sama:

      http://www.gigantti.fi/product/kamerat/digikamerat/IXUS140GRY/canon-ixus-140-digikamera-harmaa?scid=EXT_SEM_GOOGLE_IH_DSA_DIGIKAMERAT&gclid=CKOX6tunmr4CFQIMcwodUlkAHg

      Kummassakin mukaan tulee toki akku ja laturi. Muistikortti pitää ostaa erikseen. Valokuville riittää mikä tahansa. Videolle kannattaa ostaa suhteellisen suuri ja nopea kortti. Vara-akku ja ja suojalaukku on myös hyvä hankkia. Tarvikeakun saa n. kympillä.

      Parilla sataa saisi sitten esim. Canon SX270 HS:n, joka hakkaa molemmat, joskaan siinä ei ole WiFi:ä.

      • Ei hyvään pokkariin

        Canoneita tarvita, markkinoilla on paljon muitakin merkkejä, jotka ovat tarkoitettu valokuvaukseen. Harmittaa kun, aina tyrkytetään kameraksi Canon, Canon, ei kai se ole ainoa kameramerkki maailmassa, vaikka telkkarin uutisissa vilahtaa kuvaajien Canonit, joista he eivät ole maksaneet sentin senttiä.


      • Ei hyvään pokkariin kirjoitti:

        Canoneita tarvita, markkinoilla on paljon muitakin merkkejä, jotka ovat tarkoitettu valokuvaukseen. Harmittaa kun, aina tyrkytetään kameraksi Canon, Canon, ei kai se ole ainoa kameramerkki maailmassa, vaikka telkkarin uutisissa vilahtaa kuvaajien Canonit, joista he eivät ole maksaneet sentin senttiä.

        Mitä, jos valittamisen sijaan esittelisit niitä muita. Minä tunnen parhaiten Canonin mallit, joten esittelen niitä. Jos sinä tunnet jotkut muut niin esittele niitä. Mitä, jos valittamisen sijaan alkaisit tehdä täällä jotain rakentavaa.


    • jaahasj

      olympusta en aio hankkia omasta kokemuksesta, omistin 2 ja molemista hajos objektiivin säätömekanismi. enkä myöskään samsungia, muiden kokemuksella
      mielummin vaikka nikon, sony, panasonic tai muu tunnettu merkki. vissiin oikein huippumerkit joita en maininut eivät tunne sanaa kohtuu halpa. ainaki mitä olen verkkokauppojen perusteella

    • kysyvä etsii

      hmph pistin näköjään erillä nimel ton meikän vimpan kommentin "jaahasj" vaik piti "kysyvä etsii".......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe