sterilisaation purku

kirjekaveri

jos sinulle on tehty sterilisaation purku ja haluat saman operaation läpikäyneen ihmisen kanssa vaihtaa mielipiteitä tai kertoa vaan miten kauan olette sitä yrittäneet ja vieläkö olette yrityksen vaiheissa kirjoittele minulle sähköpostiin
tai sitten niettömästi tälle palstalle.

15

2809

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippä

Siis oletko sinä saanut sterilisaation purun?Me sitä yritettiin,mutta eivät kuulema sitä enään tee,koska vaste on huono.Ainoa keino on keinohedelmöitys,jossa me ollaan kerran jo käyty mutta ei tuottanut tulosta.Hoidot joutuu maksamaan kokonaisuudessaan itse,eikä saa kelan korvausta koska on steriloinut itsensä.

• hillosilmä

mikä sai muuttamaan mielen, ja tekemään täyskäännöksen? Eikö noi sterilointihommat tehdä pitkällisen ja perinpohjaisen harkinnan tuloksena? Tapahtuiko jotain, mitä et osannut/voinut ottaa huomioon?

• tilanteesta helpottunut

sain sterilisation purun käymällä ensin terveyskeskuslääkärillä ja sieltä lähetettiin sitten edelleen tyksiin jonka jälkeen sain kutsun ensin lääkärille joka teki lähetteen labraan jossa tutkittiin sekä mieheni että minut ja koska sterilisaatio oli tehty vain klipseillä eikä leikattu niin siinä ei ollut kuulemma mitään ongelmaa purata sitä.sit kävin leikkauksen läpi ja olin sairaalassa 3päivää ja hinnaksi tuli vain perus sairaalassa olo maksu.Olen todella ihmeissäni siitä miksi purkuja ei tehdä yhtä helposti kun omalla kohdallani se kyllä tehtii liian hepposin perustein kun vartailee mitä se voi jälkeenpäin voi aiheuttaa.Jatkuvia järkyttäviä kipuja ja heitteleviä menkkoja mitä se kuulemma aiheuttaa.

• helpottunut
        hillosilmä kirjoitti:

mikä sai muuttamaan mielen, ja tekemään täyskäännöksen? Eikö noi sterilointihommat tehdä pitkällisen ja perinpohjaisen harkinnan tuloksena? Tapahtuiko jotain, mitä et osannut/voinut ottaa huomioon?

Uusi elämän muutos Jatkuvat erittäin kivuliaat vatsakivut ja heittelevät menkat jota kuulemma sterilointi voi aiheuttaa mutta niistä jälkiseurauksista tuskin kukaan kertoo. Omasta mielestäni sterilisaatioon pitäisi olla puolen vuoden miettimis aika eikä tehdä todellakaan niin hepposin perustein varsinkin ajatellen niiden seurauksia. Nyt kuulemma niitä ei tehdä enään niin usein kun niitä on jouduttu purkamaan niin paljon pienen ajan sisällä.

• mie
        tilanteesta helpottunut kirjoitti:

sain sterilisation purun käymällä ensin terveyskeskuslääkärillä ja sieltä lähetettiin sitten edelleen tyksiin jonka jälkeen sain kutsun ensin lääkärille joka teki lähetteen labraan jossa tutkittiin sekä mieheni että minut ja koska sterilisaatio oli tehty vain klipseillä eikä leikattu niin siinä ei ollut kuulemma mitään ongelmaa purata sitä.sit kävin leikkauksen läpi ja olin sairaalassa 3päivää ja hinnaksi tuli vain perus sairaalassa olo maksu.Olen todella ihmeissäni siitä miksi purkuja ei tehdä yhtä helposti kun omalla kohdallani se kyllä tehtii liian hepposin perustein kun vartailee mitä se voi jälkeenpäin voi aiheuttaa.Jatkuvia järkyttäviä kipuja ja heitteleviä menkkoja mitä se kuulemma aiheuttaa.

kauanko jouduit jonottamaan toimeenpidettä.Tuliko sinulle kipuja ja muita ongelmia sen jälkeen,ja tuottiko purku toivottua tulosta? Minulle on sanottu että raskaaksi tulo mahdollisuus heikkenee kun on tehty sterilisaatio ja purettu se.Oon kerenny vaihtamaan kaupunkia,joten yritänpä täällä saada asian menemään läpi,jotta nappaisivatten klipsit pois.

• näin
        mie kirjoitti:

kauanko jouduit jonottamaan toimeenpidettä.Tuliko sinulle kipuja ja muita ongelmia sen jälkeen,ja tuottiko purku toivottua tulosta? Minulle on sanottu että raskaaksi tulo mahdollisuus heikkenee kun on tehty sterilisaatio ja purettu se.Oon kerenny vaihtamaan kaupunkia,joten yritänpä täällä saada asian menemään läpi,jotta nappaisivatten klipsit pois.

nin puolivuotta kun pääsin leikkaukseen.tietysti kun tehdään leikkaus niin sen parantumisen ajan kun tikit poistettiin kaikki on niin suhteellista.Lääkäri oli sitä mieltä että leikkaus meni hyvin ja jälki jutuista sen verran annettiin ohjeita että ultraan jos tärppää että ei ole mitään häikkiä.Nyt olemme yrittäneet tulosta helmikuusta lähtien ja kenties ehkä olen raskaana tätä kirjoittaessani kuka tietää.

• mie
        näin kirjoitti:

nin puolivuotta kun pääsin leikkaukseen.tietysti kun tehdään leikkaus niin sen parantumisen ajan kun tikit poistettiin kaikki on niin suhteellista.Lääkäri oli sitä mieltä että leikkaus meni hyvin ja jälki jutuista sen verran annettiin ohjeita että ultraan jos tärppää että ei ole mitään häikkiä.Nyt olemme yrittäneet tulosta helmikuusta lähtien ja kenties ehkä olen raskaana tätä kirjoittaessani kuka tietää.

Hei mut toihan kuulostaa hienolta.SAin tilattua terveyskeskukseen ajan,katsotaan sitten kui käy,elikkä tehdäänkö täällä "saneeraus"leikkauksia.Jos mitenkään viitsit,niin käyppä ilmottelemassa kuinka kävi..toivottavasti onnellisesti.Mä oon luullu että menis kauankin ennenkuin tärppäis.Jos saan udella niin onko sulla ennestään lapsia ja ootko tullut helposti raskaaksi aikaisemmin:Nyt sitten peukut ja varpaat pystyyn.

• mää
        mie kirjoitti:

Hei mut toihan kuulostaa hienolta.SAin tilattua terveyskeskukseen ajan,katsotaan sitten kui käy,elikkä tehdäänkö täällä "saneeraus"leikkauksia.Jos mitenkään viitsit,niin käyppä ilmottelemassa kuinka kävi..toivottavasti onnellisesti.Mä oon luullu että menis kauankin ennenkuin tärppäis.Jos saan udella niin onko sulla ennestään lapsia ja ootko tullut helposti raskaaksi aikaisemmin:Nyt sitten peukut ja varpaat pystyyn.

Niin mäkin luulin eikä tämä ole nytkään ihan varmaa. On mulla ennestään 3 lasta tosin jo niin isoja että tekevät jo paljon itsekkin. Olisi kiva jatkaa kirjoittelemista jatkossakin.Tosin en tiedä mitä kautta voitaisiin vaihtaa sähköposteja. Olen niitä henkilöitä jotka tulevat helposti raskaaksi.Onnea myös sinulle ja myös peukut että kaikki menee hyvin.

• sähköpostisi väärä
        mää kirjoitti:

Niin mäkin luulin eikä tämä ole nytkään ihan varmaa. On mulla ennestään 3 lasta tosin jo niin isoja että tekevät jo paljon itsekkin. Olisi kiva jatkaa kirjoittelemista jatkossakin.Tosin en tiedä mitä kautta voitaisiin vaihtaa sähköposteja. Olen niitä henkilöitä jotka tulevat helposti raskaaksi.Onnea myös sinulle ja myös peukut että kaikki menee hyvin.

en pysty kirjoittamaan mien sähköpostiin koska sähköpostissasi on häikkää.

• purkuun menossa!
        tilanteesta helpottunut kirjoitti:

hei sinä joka olet saanut purkuleikkauksen,onko jo siitä kauan aikaa.oletko jo saanut vauvan vai onko vielä yritystä teillä?

• väärä palsta

En tiedä olenko turha nipottaja, tuntuu vaan että olette ehkä väärällä palstalla keskustelemassa. Luulis nyt ainakin että jos menee tekemään sterilisaatiota, on miettinyt tarpeeksi pitkään, haluanko tosiaan, että en voi koskaan saada lapsia.

• mie

Voi olla niin monia muita syitä jonka takia on jouduttu päätymään sterilisaatioon.Esimerkiksi vakava sairaus ja muut keinot eivät ole onnistuneet ja raskaaksi ei saa esim:5vuoteen tulla.Joten aina voi arvostella,mutta on myös mietittävä että asioilla voi olla monta puolta.Sitten tulee mieleen uusperheet,joista toinen voi olla lapseeton tai ei,mutta halutaan vielä yhteinen lapsi tehdä.Niin monta varmaan tarinaa kun ihmistäkin.Ja ne joilla on lapsia jo ennestään voi myös tuntea yhtä kovaa tuskaa kun ei saa lapsia enään.

• lapseton
        mie kirjoitti:

Voi olla niin monia muita syitä jonka takia on jouduttu päätymään sterilisaatioon.Esimerkiksi vakava sairaus ja muut keinot eivät ole onnistuneet ja raskaaksi ei saa esim:5vuoteen tulla.Joten aina voi arvostella,mutta on myös mietittävä että asioilla voi olla monta puolta.Sitten tulee mieleen uusperheet,joista toinen voi olla lapseeton tai ei,mutta halutaan vielä yhteinen lapsi tehdä.Niin monta varmaan tarinaa kun ihmistäkin.Ja ne joilla on lapsia jo ennestään voi myös tuntea yhtä kovaa tuskaa kun ei saa lapsia enään.

kun tarkemmin ajattelee, niinhän se tietysti on. Tuli aika nopeasti reagoitua tällä kertaa. Sori, toivottavasti kukaan ei pahemmin loukkaantunut!

• vauvakuume myös!

olisi kiva nyt tietää oletko tullut jo raskaaksi?mulla on sama leikkaus kohta edessä.kirjoita mitä nyt sulle kuuluu?

• menossa purkuun 4viikon pää...

kirjoita minulle sähköpostiosoite. olisi kiva vaihdella kuulumisia.olen menossa lokakuun lopussa purkuleikkaukseen...vastaa pian!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6067
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3606
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2731
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2219
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2175
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1679
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1282
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1246
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      28
      1165
    Aihe