Etsin nais kartturia viereeni Saksan reissua varten.Olen nuorekas 65.Lähtö ei ole lyöty lukkoon vielä sillä odotan uutta kulkupeliä.Kesällä tai aikaisin syksyllä voin tehdä tämän reissun.Aikaa minulla on.Yksin ei ole mukava ajella ja katsella Alppeja.
Saksaan autoillen
5
315
Vastaukset
- marjairmeli1
Mitä tarkemmin on mielessäsi ja kuinka pitkää reissua?
- harzy
Moikka marjairmeli.
Autoillen Saksan maalla .Ehkä Alpeille saakka.Käydä eri kaupungeissa ja katsella ympäriinsä.Reissun kesto siinä 2-3 viikkoa.
- marjaIrmeli1
Alpit on hienoo seutua. Olen joitakin vuosia sitten ollut sielläpäin ja usein ajanut omalla autolla mm. Geneveen. Kiinnostaa ja kiinnostaa tyyppi kenen matkaan olisi lähdössä enemmän ja muut ehdot?
- harzy
Hei,
Asun Vantaalla ja eläkkeellä olen.Elän ns.sinkkuelämää .Olen naimisissa ja ollut 2 viimeistä vuotta omaishoitajana vaimolleni.Hänellä kun on Alzheimerin tauti ja dementia.Nyt hän on ollut 6 viikkoa pysyvästi hoivakodissa.On aika minunki alkaa elämään omaa elämää,65 vmutta nuorekas ,utelias ,tiedonhaluinen nautin matkustamisesta.En ihan tarkkaa tiedä mitä ehdoilla tarkoitat?Kerro itsestäsi myös.
Aikaa en ole pystynyt lyömään lukkoon kun tosiaan olen saamassa uuden auton kesäkuun aikana.Voitkirjoittaa mulle mailia.:[email protected].
Hyvää yötä.
- TitanOr
No, mutta....kaikkea täältä netin maailmasta löytyy! Mitä olisit vastannut jos olisin tarjoutunut matkakumppaniksi jo silloin kolme vuotta sitten?
Titta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva202960- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703