Saksaan autoillen

harzy

Etsin nais kartturia viereeni Saksan reissua varten.Olen nuorekas 65.Lähtö ei ole lyöty lukkoon vielä sillä odotan uutta kulkupeliä.Kesällä tai aikaisin syksyllä voin tehdä tämän reissun.Aikaa minulla on.Yksin ei ole mukava ajella ja katsella Alppeja.

5

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marjairmeli1

Mitä tarkemmin on mielessäsi ja kuinka pitkää reissua?

• harzy

Moikka marjairmeli.
        Autoillen Saksan maalla .Ehkä Alpeille saakka.Käydä eri kaupungeissa ja katsella ympäriinsä.Reissun kesto siinä 2-3 viikkoa.

• marjaIrmeli1

Alpit on hienoo seutua. Olen joitakin vuosia sitten ollut sielläpäin ja usein ajanut omalla autolla mm. Geneveen. Kiinnostaa ja kiinnostaa tyyppi kenen matkaan olisi lähdössä enemmän ja muut ehdot?

• harzy

Hei,
        Asun Vantaalla ja eläkkeellä olen.Elän ns.sinkkuelämää .Olen naimisissa ja ollut 2 viimeistä vuotta omaishoitajana vaimolleni.Hänellä kun on Alzheimerin tauti ja dementia.Nyt hän on ollut 6 viikkoa pysyvästi hoivakodissa.On aika minunki alkaa elämään omaa elämää,65 vmutta nuorekas ,utelias ,tiedonhaluinen nautin matkustamisesta.En ihan tarkkaa tiedä mitä ehdoilla tarkoitat?Kerro itsestäsi myös.
        Aikaa en ole pystynyt lyömään lukkoon kun tosiaan olen saamassa uuden auton kesäkuun aikana.Voitkirjoittaa mulle mailia.:[email protected].
        Hyvää yötä.

• TitanOr

No, mutta....kaikkea täältä netin maailmasta löytyy! Mitä olisit vastannut jos olisin tarjoutunut matkakumppaniksi jo silloin kolme vuotta sitten?
      Titta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      96
      1504
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      202
      960
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60