Ollaan ajateltu lähteä marras-joulukuussa viettämään mun 30v juhlia oman perheemme (minä, mies sekä 5v ja 6v lapset) kesken. Mitä kohdetta suosittelette? Ollaan menossa omatoimimatkalle ja kokeneita reissaajia ollaan. Lasten kanssa ollaan käyty Kanarialla, Kyproksella, Kreetalla, Koh Sametilla, Phuketissa, Bangkokissa, Mauritiuksella, Sri Lankassa, Vietnamissa, Meksikossa ja ennen lapsia Intiassa, Panamassa, Tunisiassa, Turkissa, Haitilla sekä Dominikaanisessa tasavallassa. Budjetti pyörii 5000 euron paikkeilla ja ollaan mietitty et voitais käydä vaikka parissakin maassa, jos vaan löytäisi edulliset lennot. Mitä kohteita suosittelette?
Karibia, Aasia... Missä unohtumattomat 30v juhlat marras-/jouluk
1
215
Vastaukset
- No jaa'a
Olette käynneet monessa maassa, joten kokemusta näemmä on. Tuolla budjetilla pääsee kyllä moneen paikkaan, mutta ei ihan mihin vaan, kun halvatkin lennot tuee maksamaan mm. Karibialle, vaan miltä tuntuisi Curacao http://www.rantapallo.fi/curacao/, itse en ole siellä juuri käynnyt, mutta mieli tekisi kovasti.
Aasian suuntaan raha riittää 4h porukalle vaikka kuinka. Me on käyty pientenkin lasten kanssa Intiassa omatoimireissuilla älyttömän halvalla, joten tuolla 5000€ budjetilla voisi käydä helposti kahdessakin maassa siellä suunnalla. Toisaalta, säästyneen rahan voisi käyttää seuraavana talvena toiseen reissuun, jos nyt menette vaikka Intiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639686Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513119Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432887- 612679
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012085- 1091996
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251913Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä551477Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251