Mitä voisin tehdä?

ikävä tilanne

Sisareni suuttui minulle kuukausia sitten, koska uhkasin suutuspäissäni tappaa hänet. Tämä johtui siitä, että sisareni sanoi minulle, ettei minun tarvitse soitella hänelle, koska eräs tuttavamme, jolle sisareni on suuttunut, oli vieraillut edesmenneen isämme talossa. Sisareni väitti, että koska minä, hän ja toinen sisareni omistamme isämme talon, ja jos joku meistä ei halua jonkun henkilön siellä vierailevan, niin silloin tämä henkilö ei saa käydä siellä meidän muidenkaan vieraana. Jos minä olisin suuttunut jollekulle enkä haluaisi olla tekemisissä hänen kanssaan, niin kyllä hän voisi käydä sisarteni vieraana isäni talossa. Enkä edes kyselisi, onko hän siellä käynyt, koska minua ei kiinnostaisi tippaakaan. Soitin sitten tuttavalleni ja kerroin että sisareni suuttui hänen vierailustaan, ja tuttavani soitti sen jälkeen sisarelleni. Sisareni sanoi sitten, että olen pettänyt hänen luottamuksensa, koska olen kertonut tuttavalleni kuolinpesään liittyvistä asioista, vaikka olemme sopineet, ettei niistä kerrota kellekään ulkopuoliselle. Kun ihmettelin, mistä sisareni päättelee, että tuttavani niistä tietää, hän sanoi, että tuttava kertoi tietävänsä. Mutta kun olen kysynyt tuttavaltani tästä, ja olen hänen kanssaan puhunut tästä useita kertoja, niin hän vain ihmettelee, että mikä on se asia, josta muille ei saisi puhua, ja sanoo myös, että en ole kertonut hänelle mitään sellaista, mitä ei saa kertoa. Tuttavani myös ajattelee, että sisarellani olisi jotain salattavaa kuolinpesän asioissa, koska niistä ei saa puhua kellekään. Tuttavani myös sanoi, että moni muukin, jolle hän on tästä maininnut, on sanonut, että jotain salattavaa varmasti on. Kun kysyin, ketkä niin ovat sanoneet, hän ei ruvennut sanomaan nimiä. Voi tietysti olla, että oikeasti kukaan ei ole sanonut eikä hän siksi kertonut, ettei levittäisi toisista vääriä tietoja. Toinen sisareni on sanonut, kun olen kysynyt, miksei asioista saisi puhua kellekään, ettei alkaisi kiertää juoruja. Mutta juorujahan kiertää joka tapauksessa eikä niistä mitään käytännön haittaa voi kuolinpesälle olla. Sellainenkin juoru on kiertänyt, että äitini olisi muuttamassa isämme taloon. Ei todellakaan pidä paikkaansa. Äitini on asunut jo vuosia toisella paikkakunnalla ja ollut jo muutaman vuoden uusissa naimisissa. En todellakaan tarkoittanut tuota tappouhkausta. Se johtui siitä, kun menin paniikkiin kun sisareni sanoi, ettei minun tarvitse soitella. Suututti vain, kun hän luuli voivansa määräillä, kuka isäni talossa saa käydä ja kuka ei. Olen kyllä katunut sitä.

2

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikävä tilanne

Sisareni on suuttunut myös tädillemme ja tämän miniälle. Olivat marjastamassa isämme talon lähellä ja kävivät sitten talon pihassa katselemassa. Tallentuivat videokameraan joka oli pantu tarkkailemaan pihapiiriä.

• Hmm.

miehenikin vanhempien mökillä on kameroita, itseäni nolottaa hölkätä niissä kun tulee sellainen piilokamera olo;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1847
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      100
      1839
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      137
      1669
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1411
    5. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      33
      1344
    6. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      314
      1233
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      59
      1191
    8. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1092
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      273
      1039
    10. Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta

Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa
      Hindulaisuus
      446
      933
    Aihe