Kaverin exä ja me

ExäNautinto

Sanotaan ettei kaverin exään kosketa, no se ei aina ole näin ja anteeksi kirjoitustaitoni se ei ole hyvä, mutta kai siitä jutun selville saa.

Meille tuli kaverin ex yksi ilta kylään, hän on myös vaimon hyvä ystävä ja heillä vaimon kanssa oli aika läheiset välit. Illan aikana otettiin viiniä ja keskusteltiin syvällisesti etenkin hänen erosta ja nykyisestä seksielämästä. Seksi alkoi saada puheissa enemmän huomiota. Huomasin miten vaimo ja kaverin ex = (Jaana) puhui aika intiimiä asioita meidän ja Jaanan seksikokemuksista. Vaimo ja Jaana alkoivatkin siinä sitten ilmeisesti viinin ansiosta aika intiimisti lähennellä toisiaan, tiedossani oli kyllä että heillä molemmilla on ollut muutamia bi-seksi kokeiluja. Meillä vaimon kanssa on ollut keskustelua kimppa seksistä, ja sovittu jos asiat siihen suuntaan menee, niin kokeillaan sillä edellytyksellä että molemmat ovat mukana.
Itse seurasin naisten touhuja mielenkiinnolla mitä tuleman pitää, ja ajattelin etten pahaksi panisi vaikka saisin seurat sivusta kahden samaa sukupuolta olevien touhuja. Olen aina tuntenut mielenkiintoa katsella naisten seksiä keskenään. Huomasin miten he alkoivat illan mittaan halata ja suudella, ensin se oli pientä lähentelyä ja suudelmat alkoi mennä pitemmälle ja miten vaimoni kielisuudelmat oli jo syvemmällä Jaanan kanssa, hengityskin alkoi olla kiihkeämpää. Jaana alkoi jo katsella vaimoani silmiin siihen malliin jotta rajat rikkoontuu kohta. Hetkenpäästä hänen kätensä alkoikin kosketella vaimoni rintoja.
Vaimo katsoi minua sivusilmällä, jolloin iskin silmää merkiksi anna mennä ja nauti. Minullakin alkoi jo tuntuun miten halut kasvoi ja penis tuntui jäykistyvän entisestä.
Vaimo alkoi avata paitaansa nappeja ja Jaana avasi hänen rintsikan hakasia ja nosti ne hienosti molemmin käsin, samalla koskien vaimon rintoja alta. Sanoen että on aina himoinnut näitä hyvin säilyneitä rintoja ja halunnut hyväillä niitä. Miten hienosti Jaana osasikin ottaa vaimon molemmat nännit sormienväliin ja käsitellä niitä lypsäen sormenpäillä. Vaimo kehu että se on aina tuntuu hyvälle ja nytkin, alkaen nauttimaan hyväilystä huokailemalla, samalla kallistaen niskaansa taaksepäin. Jaana otti oman puseronsa päänsyli pois pyytäen minua auttamaan rintsikan hakasten kanssa. Avasin ne pikkaisen jännittyneenä auki ja huomasin miten sieltä paljastui hyvin muodostuneet vaaleat rinnat kimmoisien nännien kanssa.
Katselin sivusta miten he leikittelivät toistensa rinnoilla ja painoivat ne toistensa rintoja ja nännejä vasten ja alkoivat nuolemaan toisensa nännejä. Katsoin heidän kiihkeää touhua ja epäilemään heidän kohta saavan orgasmin pelkästään rintojen käsittelyllä.
Huomasin miten he etenivät eteenpäin riisumalla omat stringit hameittensa alta, samalla heidän kätensä koskettelivat jo toistensa kostunutta vakoaan ja miten tuntui etteivät päässeet toisiensa suudelmista eroon, miten sormet upposivat samalla syvemmälle sisään uudestaan ja uudestaan ja välissä hyväillen toistensa häpyhuulten välistä klitorista. Olen usein saanut katsoa miten vaimo sormettaa itseään, joten ei ollut Jaana siinä sen kokemattomampi.
Katsella sohvalla miten kaksi naista tekee toisille hyvää, samalla aloin itse hyväilemään omaa jäykistynyttä penistäni. Jaana huomasi sen huomauttaen, eikö me voitaisi nauttia samalla kolmestaan tuolla sängyllä koska minuakin näkyy jo haluttavan.
Otin katseen vaimooni, joka iski silmää ja samassa aloimme siirtyä makuuhuoneen puolelle.
Sängyssä sain huomata miten kiihottavaa on kun saa olla kahden naisen riisuttavana. Sain tuntea miten kaluni ympärillä onkin vieraan naisen sormet joissa oli hyvin pitkät vaaleat tekokynnet, aloin jo epäillä kestokykyäni samalla kun selässäni tunsin kiinteät rinnat ja kun Jaana hyväili kädellä penistäni, samalla vaimo sanoi Jaanalle että voisi antaa mulle suuseksiä koska halusi minun tuntea miten taitava hän on suuseksin antajana.
Alkoi jo tuntua siltä etten kestä pitkään Jaanan ottaessa penikseni käteen ja samalla antoi punattujen huulten tuntua terskan päässä, irrottaen kätensä samalla ottaen penistäni aina vain syvemmälle. Lopuksi aloin voihkimaan ja sanoen etten kestä kyllä pitkään tätä, sain tuntea miten minun ajatuksia ei huomioitu ja laukesin suoraan Jaanan suuhun.
sain katsella miten vaimo ja Jaana alkoivat hyväillä toisiaan ja nauttimaan suuseksistä keskenään orgasmiin asti.
Illalla lämmitettiin vielä sauna ja käytiin pesulla. Illan mittaan jatkettiin kimpassa, sain tuntea miten Jaana ja vaimo ratsasti minulla vuoron perään, huomasin miten Jaana ratsastaessa osasi puristaa penistäni aina tiukemmin jalkojensa välissä ja vaimo sanoi että saan kerrankin tuntea miltä kaverin ex tuntuu ja miltä tuntuu laueta hänen sisään kun oma katsoa viedessä.
Olen kyllä sitä mieltä että kaverin ex on meille hyvä kokemus ja haluttava pakkaus. Aamulla kahvi pöydässä juteltiin illan tapahtumista ja että miksi ei voitaisi olla näin kun sitä kerran kaikkia niin halutti.

1

6158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ExäNautinto

      Sain kommentin, että miksi vain uskalsin esittää osallistujista ex Jaanan nimen joka ei tietenkään ole hänen kutsuma nimi vaan se (arvatkaa).
      Lisään tähän ei me kutsuma nimen vaan se (arvatkaa) on Ilari ja Anna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      366
      3234
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      141
      1260
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1177
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      137
      1020
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      826
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe