Skitsofreenikon vihaaminen

nappi otsaan

Jos henkilö on todella vihattu, hänellä on todennäköisesti skitsofrenia.

8

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+9

      Kerro toki enemmän. Mielenkiintoista.

      Tiedätkö sitä, että vihaaja voi olla psykopaatti? Kumpi on pahempi: skitsofrenia vai psykopatia?

    • nettipetti.

      suksikaa v*ttuun höpötyksinenne v*tun yhteiskunnan lampaat.

      nimityksien latelun voisitte jättää

    • hihih1

      Tai vaan huono itsetunto niinkuin sulla aloittaja, vaikutat kylläkin oikeasti vihatulta tässä keskustelussa :D Onko sulla skitsofrenia?

    • Minun vastaus on ei. Koska skitson piru riivaa, niin sairastaja on mieluusti omissa touhuissaan. Heillä voi olla pitkittynyttä vihaa toisia kohtaan, mutta oppivat kuitenkin välttämään monia ristiriitatilanteitaan, jonka sekojaksot aiheuttavat. Oma terve luonne säilyy, paitsi mielisairauden alas-ajamat asiat.

      Skitso on pohjimmiltaan onneton ja kehittää omia käytöstapojaan, kuten ilmeettömyyttä sekä jäykkää asennetta ja kehoa. Skitsofreniasta kärsivä menettää ystäviään ja muuttaa elämänasennettaan (heikkouksiaan) terveen luonteensa mukaisesti. Esimerkiksi, jos skitson on ollut ujo ja empaattinen luonne, niin hänellä ei ole tarvesta esiintyä muita ärsyttävällä tavalla. Myöskään kiusattu luonne haluaa harvoin kuulla paheksuntaa -yhtään enempää.
      Toisaalta rämäpäät ja huomionhakuiset luonteet voivat esiintyä ikävissä merkeissä missä vain. Skitsoja on erilaisia, mutta varsinaista psykopatiaa se ei päihitä siinä, kuinka paljon kestäisi ottaa vihaa niskaansa. Ihmisiltä on syytä kysyä hivuttautuen heidän näkyvistä ja piilevistä oireistaan.

      -Skitsot ovat usein huolestuneita ja huolittavissa olevia ihmisiä. Heillä voi olla tarpeettoman ärsyttävä ja välinpitämätön päytös. Se sitten huomataankin. Jokaselta tutulta ihmiseltä on syytä kysyä terveydentilaa.

      Skitsoja on noin 1% väestä ja se on sairautena mahdollinen seuraus ihmisen mielikuvitukselle ja kielten osaamiselle. Kaiken kaikkiaan skitsot ja muut mielialahäiriöiset ovat leppoisia ja häpeävät harhojaan, etenkin lähempänä aikuisikää sairastuneet potilaat. Niitä sairauksia ymmärretään liian heikosti, sanon minä itse kokeneena. Koska Skitsot ja muut häiriöiset vetäytyvät ja välttelevät ihmisten seuraa, vaikka heidän terve tahto käskee muuta, on heitä autettava. Skitsoon sairastutaan useiten 15-40-vuotiaana. Sairaus muokkaa ihmistä, jos et varmista lähimmäistesi terveyttä -ottamalla näkyvistä ja piilevistä oireista selvää. Varhain eikä myöhään.

      Masennukseen ei vaan totu. Vaikka se olisi esimerkiksi turvallisempi mielentila kuin minun epävakaan, mielialahäiriöiden (skitsoaff, Bipolar II-tyyppi) ja ahdistuneisuushäiriöiden luonnetta vaarattomampi, olisi se joka tapauksessa diagnosoitava. -Tässä mainintana, että nuoren altis mieli on tutkittava heti, eikä jätettävä sairaita asioita sikseen. Selvähän tämän pitäisi olla. Masennus uusii, jos ja kun tulee uusia haasteita ja elämmisenkäänteitä jatkossa vastaan.

      Paranemaan päin. Jatkossa on paljon omaa kerrottavaa jaettavaksi.

    • psykiatrian vihaaja.

      "Tai vaan huono itsetunto niinkuin sulla aloittaja, vaikutat kylläkin oikeasti vihatulta tässä keskustelussa :D Onko sulla skitsofrenia? "



      Ei sitä ole kellään.
      Se on vaan valkotakkisten kirjoittama sana virallisiin papereihin jonka turvin valkotakkiset siat pääsevät liikuttamaan naruja miten haluavat.
      Diagnoosit ovat vain paperilla. oikeasti mitään skitsofreniaa ei ole.
      suomessa on tällä hetkellä sadoittain porukkaa tuolla diagnoosilla vaikka osalla ei ole mitään harhoja edes saati muutakaan syytä hillua noilla papereilla.

      suomesta on tullut p*skalakkivaltio ja valkotakkiset persreiät omaa liikaa valtaa.

      kieroa peliä.

    • oersen aamaafkaka

      logiikka

    • sdfjsldkgjsgk

      Olen samaa mieltä aloituksen kanssa, voipi olla totta..;) Skitsofrenia on hirveä vihattu sairaus. Kaikki sitä sairastavat vähintään vammaisia, jotka pitää toimittaa heti pakkohoitoon ja mahd. tuskallisille lääkekuureille ja heitä katsotaan kieroon joka paikassa. Se on niin pelätty tauti, että se on kauhein kohtalo mitä ihmisellä voi ikinä olla, hirveämpi kuin sota ja nälänhätä. Näin siis "perinteisesti" kait ahdasmielisten keskuudeswsa ja omassakin sairaassa nupissa. Siks pelkään olevani skitso, kun olen tällainen fatalisti ja pessimisti muutenkin kun en tuu toimeen missään luulojeni kanssa. Tottakai mulla pitää olla kaikkein kauhein sairauskin vielä.

    • Anonyymi

      Skitsofrenia, on pahempi kuin sota, tai nälän hätä, mutta, tuskinpa sitä rahaa, tuskin saadaan skitsofrenian tutkimukseen, kun kaikki pummit ja spurgut, ovat tärkeämpiä, 🤯😵😭😭😭😭😭😭😭

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe