Typerä...

Äiti 55

Tämä palsta on typerin ikinä. Jos haluat aloittaa keskustelun jostain "järkevästä" kukaaan ei kommentoi mutta homo, mulkku sun muut idiootti asiat kyllä kiinostaa. Tässä näkee ihmisten typeryyden.

18

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa.mieltä

      niin näkee

    • minäkinäiti

      Samaa mieltä. Täällä näkee harvoin mitään älykästä keskustelua. Käyn täällä vain muutaman kerran vuodessa tsekkaamassa, jospa olisi jotain kommentoitavaa ja mielenkiintoisia mielipiteitä... ei ole ollut...hyvä että joku muu on samalla aaltopituudella kuin minäkin:)

    • Roskapankki

      Tarvitseeko siitä täällä kitistä, jos keskustelu ei ole tarpeeksi älykästä. Ihan samalla tavalla kuin kirjoitatte tänne, voitte kirjoittaa sinne älykkäiden palstalle.

      Kyllä te olette tyhmiä :-)

      • lapsi.astialla

        Miksi vajakki ei mene muille palstoille kakkimaan?


      • lapsi.astialla kirjoitti:

        Miksi vajakki ei mene muille palstoille kakkimaan?

        Niin, mikset mene muille palstoille vinkumaan?


      • ohje.skitsolle
        myllis_seppo kirjoitti:

        Niin, mikset mene muille palstoille vinkumaan?

        Meneppäs hoitamaan virkaasi Kauhajoelle.


    • B.Vento

      Kyllä minusta homot ja mulkut ovat yhdessä hyvin kiinnostavia. Pidän kovasti.

    • trollataan

      Ikaalisissa järkevä keskustelu on kiellettyä.

      • ota.aino.lääkkeet

        Eipä se kiellettyä ole mutta parilla aktiivisesti päivittäin
        kirjoittavalla ei ole resursseja älykkääseen keskusteluun
        vaan kaikki jutut kiertävät jo kuudetta vuotta samaa rataa
        ja samoista hullun houreista parilla pikku pellellä
        vahvistettuna.


      • ei.näkyvissä

        Missä niitä kirjoituksia on ?


      • kura.pyllystä
        ei.näkyvissä kirjoitti:

        Missä niitä kirjoituksia on ?

        Hoikkalan kirjoituksia on ihan vitusti tällä palstalla.Homon viestejä on vissiin kolmas osa kaikesta.Toi sunkin tekemä kysymys on Hoikkalan tekemä.Ekkö yhtään muista omia kirjotuksias?


      • jakautunut.persoonako
        kura.pyllystä kirjoitti:

        Hoikkalan kirjoituksia on ihan vitusti tällä palstalla.Homon viestejä on vissiin kolmas osa kaikesta.Toi sunkin tekemä kysymys on Hoikkalan tekemä.Ekkö yhtään muista omia kirjotuksias?

        Minunkin tekemä kysymys on Hoikkalan tekemä.


      • jakautunut.persoonako kirjoitti:

        Minunkin tekemä kysymys on Hoikkalan tekemä.

        Haluan pysyä tuntemattomana. Happinaamari on tähän paras konsti.


    • Huorrra

      Kitinää, kitinää ja kitinää. Tuulipukukansa rutisee eikä saa muuta aikaiseksi :-)

      • sosiaalisopalla.elää

        Kuntamme alin sosiaaliryhmä noita kakkojaan selittelee.


    • Mihintämämaailmamenossa

      Kakka kuuluu kaikille, myös alimmalle sossuryhmälle. Yrittääkö eliitti viedä meiltä myös paskan?

    • kyläeliitti

      Palsta on tarkoituksella saastutettu.

      • Kers.Spurdo

        Olen samaa mieldä. Veiggaan eddä Budinin drollid ovad asialla, heillä on siihen gygy ja rahoidus. Suomen kaadaminen on alganud Igaalisisda.

        Se YLE:n narggaridoimiddaja voisi dehdä judun asiasda, hänhän on jo dudginud näidä Vänäjän drolleja. Vai ongo Jessikka sordunud dagaisin huumeiden orjagsi?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      567
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe