Ei ole missä on kerrottu julia tukiaisen kuolinsyytä?
Joo oli diapeettes nro 1 mutta ei se ole kuolinsyy. Se on sairaus.
Julia Tukiainen kuolinsyy?
70
10852
Vastaukset
- rahat pois
Varmaan siitä tehdään maksullinen juttu seiskaan ensin?
- 16+10
Voi olla, ettei mitään yksiselitteistä kuolinsyytä edes ole, yleinen sisäelinten pettäminen. Tai siis, varmaan silloinkin merkataan tyyliin sydänkohtaus tms.. Hyvin todennäköisesti Julian elimistö on käynyt tosi vajaalla viimeiset ajat, verensokeri oli monta kuukautta hyvin vahingollisissa lukemissa, munuaiset vetelivät ihan varmasti sen(kin) vuoksi viimeisiään, maksa oli irtisanomassa itseään, todennäköisesti haima oli tulehtunut, elimistö täynnä ketoaineita, lääkkeitä ja alkoholia.
Ainoa mitä tiedän varmaksi, on se, että Johannan puheet rauhallisesta nukahtamisesta on puhdasta paskaa. Jos Julia kuoli hypoglykemiaan, niin kuolema on ollut kaikkea muuta kuin "rauhallinen nukahtaminen" ja jos kuoli hyperglykemiaan, niin on voinut ihan helvetin huonosti myös juuri ennen kuolemaansa. Eikä sen puoleen mikään sydänkohtauskaan kovin rauhallinen ja kivuton ole.- Intopiukka
Julian diabetes oli tyyppiä D1. Ja D1 tarkoittaa sitä, että haima ei tuota insuliinia. Tällöin ulkopuolelta tuotu insuliini on paras hoitokeino.
- Hirvittävä!
Julian loppu oli karmea.
- Tuksu kertoi 28.5.
Tuksu väitti Facebookissa 28.5.14:
“Julia pettyi syvästi miehiin, siinä yksi kuolinsyy. Kirjoitan sen kirjan, Julia oli kultainen ihminen joka tapasi kokojan kamalia ja hyväksikäyttäjämiehiä.”- Tuksun jatkopostaus
Tuksun jatkopostaus:
”Julia romahti lopullisesti sen jälkeen kun isämme sekosi. Nämä ovat vaan totuuksia. Ja se kamala kirja, se oli lopullinen niitti meidän isän mielenterveydelle, nostan heidät syytteeseen ja edelleenkin vaadin vähintään 100 000e mutta sekin on liian vähän. Ei kenenkään ihmisen kuolemaa korvaa mikään raha.” - Kuoli hylättynä
Tuksu riiteli Julian kanssa ja jätti tämän Jollakseen kuolemaan.
- Iso Raha
Tuksun jatkopostaus kirjoitti:
Tuksun jatkopostaus:
”Julia romahti lopullisesti sen jälkeen kun isämme sekosi. Nämä ovat vaan totuuksia. Ja se kamala kirja, se oli lopullinen niitti meidän isän mielenterveydelle, nostan heidät syytteeseen ja edelleenkin vaadin vähintään 100 000e mutta sekin on liian vähän. Ei kenenkään ihmisen kuolemaa korvaa mikään raha.”Sadallatonnilla Tuksu aikoo maksella velkansa pois.
- Tuksu Facessa 14.5.
Tuksun jatkopostaus:
”Julia romahti lopullisesti sen jälkeen kun isämme sekosi. Nämä ovat vaan totuuksia. Ja se kamala kirja, se oli lopullinen niitti meidän isän mielenterveydelle, nostan heidät syytteeseen ja edelleenkin vaadin vähintään 100 000e mutta sekin on liian vähän. Ei kenenkään ihmisen kuolemaa korvaa mikään raha.”Tuksun väite Facessa 14.5.14:
”Julia Tukiainen, kaunis särkynyt enkeli joka nukkui liian nuorena pois
Kerään kauniita kuvia Juliasta, hän oli viimeisten kuukausien aikana hyvin sairaan näköinenkin, ei ainoastaan kalmankalpea, vaan hänen silmistään oli loppunut elämä tavallaan. Mutta niitä kuvia en halua julkaista. Julian kuolinsyy on nyt selvinnyt, ja se liittyy vakavaan fyysiseen sairauteen.”
Julian kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/05/14/p18nrsrqeb88e1j5eav2118is8j1.jpg - Kiljastusparja
Tuksun jatkopostaus:
”Julia romahti lopullisesti sen jälkeen kun isämme sekosi. Nämä ovat vaan totuuksia. Ja se kamala kirja, se oli lopullinen niitti meidän isän mielenterveydelle, nostan heidät syytteeseen ja edelleenkin vaadin vähintään 100 000e mutta sekin on liian vähän. Ei kenenkään ihmisen kuolemaa korvaa mikään raha.”Luulen kyllä että mielenterveysongelmien taustalla on jotakin syvempää ja isompaa kuin jokin yksittäinen paljastuskirja. Ja Markku tietääkseni suhteellisen järkevä - ainakin mitä tuollaiseen perheeseen tulee?
- Julian karmea loppu!
Tuksun jatkopostaus:
”Julia romahti lopullisesti sen jälkeen kun isämme sekosi. Nämä ovat vaan totuuksia. Ja se kamala kirja, se oli lopullinen niitti meidän isän mielenterveydelle, nostan heidät syytteeseen ja edelleenkin vaadin vähintään 100 000e mutta sekin on liian vähän. Ei kenenkään ihmisen kuolemaa korvaa mikään raha.”Nää on Tuksun peitetarinoita Julian kauhealle lopulle!
- {{{{{
Tuxu-Paxu se OmaTunto !!!
- Kun Julia korisi yhä
Kun Julia korisi henkitoreissaan ja teki kituliasta kuolemaa Jollaksessa, Tuksulla oli muuta tekemistä Helsingin keskustassa.
Hän bailasi DTM-ravintolassa ja hurvitteli siellä ja täällä miesten kanssa.
Hän paini ja muksi huojuvien homojen kanssa. Rähisi ja heitteli sikaa.
Latoi törkykommentteja SeiskaLiveen. Viimeisimmän 17.12. klo 10:50:
"Ei vit-tu suoraan sanottuna miten Suomi on täynnä avohoitopotilaita mielisairaaloista!!!!! Onneksi sentään isäni pidetään sairaalassa!!!!!"
Tieto Julian kuolemasta tuli Tuksulle 17.12. klo 11.
Sitten hän oli soittanut uutisen Seiskaan jo ennen klo 12.
Seiska julkisti kuolinuutisen jo klo 12:14. Toisen klo 12:28.
Illalla Seiska Newsissä oli jo "erikoislähetys" Julian kuoleman ansiosta.
Rahat Tuksulle meikkilaukkuun.
- Tuksu ja Julia
Vimeinen yhteiskeikka; Tuksu ja Julia Porissa 22.11.13:
http://aijaa.com/jt0v0n- iiiiiikkkkkkkkkk
voi luoja, toi tuksu näyttää ihan paholaiselta...
- Riivattu Sielu
iiiiiikkkkkkkkkk kirjoitti:
Joko te uskotte, että Johanna Tukiaisessa asuu RIIVAAJA!!!!
- Saattanallista!
iiiiiikkkkkkkkkk kirjoitti:
Tuksu limbosi Porissa: http://aijaa.com/2LndSH
- Anonyymi
Riivattu Sielu kirjoitti:
Joko te uskotte, että Johanna Tukiaisessa asuu RIIVAAJA!!!!
Onko johanna tukiainen olevinaan joku uskovainen katoin Johannan kielillä puhumisen en voinut kun nauraa ei kai kukaan usko tota höperöö akkaa eikös johanna ollut korona rokotuksiakin vastaan julia ja jasmin oli paljon nätimpiä ku johanna miksi aina hyvät kuolee nuorena ensin voimia jasminin vanhemmille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko johanna tukiainen olevinaan joku uskovainen katoin Johannan kielillä puhumisen en voinut kun nauraa ei kai kukaan usko tota höperöö akkaa eikös johanna ollut korona rokotuksiakin vastaan julia ja jasmin oli paljon nätimpiä ku johanna miksi aina hyvät kuolee nuorena ensin voimia jasminin vanhemmille
Johanna hylkäsi Julian.
- Monikuva
Reilu kolme viikkoa tästä... ja Julia oli hengetön: Monikuva: http://aijaa.com/4pjP5z
- selevinnäkijä
se kuoli siihen että lakkas henkittämästä eikä syränkä enää pumpannu.
- Lopun loppu
Varma loppu.
- Paras sisko
Nita kertoi 26.6.14:
"Mähän olin näätä joka halusi ottaa selvää onko tuksu niin paha kuin sen sanotaan olevan. Siis näädinnästä kaikki lähti. En ollut mikään himo näätä, mutta sitten kun tuli tilaisuus tutustua näätimisen kohteeseen tilatessani hänet esiintymään pikkujouluihiNI ja tuksu siis raahasi Julian suoraan sairaalasta keikalle, tietämättäni edes että Julia, koirat ja possu oli mukana...
Vein Julian itse henk.koht satakunnankeskus sairaalaan kun epäilin verensokereiden olevan koholla, olivat tuolloin 31, seuraavana päivänä tuksu oli itse myynyt keikan Harjavaltaan eikä halunnut esiintyä ilman Juliaa, kaksikko suuntasi siis sairaalareissun jälkeen sinne (Julia jäi ilman hoitoa).
Toisen kerran kahden päivän päästä Porin keikasta he tulivat meille ja jouduin soittamaan ambulanssin kun Julia oksensi ja joi vettä kokoajan. Verensokeri oli tuolloin 34. Johanna vain katseli telkkaria ja sanoi ettei ole hätää kun Julian posket eivät vielä punoita. Kaksi tuntia sairaalaan menon jälkeen Julia lähti sieltä kesken hoidon tuli meille takaisin taksilla.. Verensokerit edelleen 34."- Loppuliukuun
Nitan jatkokommentti hymy-näätien palstalla 26.6. (mistä edellinenkin oli):
"Tässä totuus siis Porin keikasta. Ikävää, että Julia totteli Johannaa eikä jäänyt sairaalaan hoitoon. Selitin hänelle, mitä siitä voi seurata, mutta ei kuunnellut. Johanna vähätteli. Julia sanoi kaikkeen aina johannalle "okei, mut Johanna en mä jaksa", ja taas Johanna ylipuhui Julian, ja sitten mentiin tukkaputkella.
Itseäni vi-tutti se, kun mua syyteltiin siitä, että Julia kuoli, mutta ainaki mä vein sairaalaan ja soitin ambulanssin ja koitin puhua alkoholismista, mutta ei se mitään auttanut..." - Nita tarkensi 27.6.
Loppuliukuun kirjoitti:
Nitan jatkokommentti hymy-näätien palstalla 26.6. (mistä edellinenkin oli):
"Tässä totuus siis Porin keikasta. Ikävää, että Julia totteli Johannaa eikä jäänyt sairaalaan hoitoon. Selitin hänelle, mitä siitä voi seurata, mutta ei kuunnellut. Johanna vähätteli. Julia sanoi kaikkeen aina johannalle "okei, mut Johanna en mä jaksa", ja taas Johanna ylipuhui Julian, ja sitten mentiin tukkaputkella.
Itseäni vi-tutti se, kun mua syyteltiin siitä, että Julia kuoli, mutta ainaki mä vein sairaalaan ja soitin ambulanssin ja koitin puhua alkoholismista, mutta ei se mitään auttanut..."Nitan kommentti 27.6. ip:
”Yksi asia jäi kertomatta Porin/ Harjavallan keissistä, eli sitten kun ekan kerran Johanna raahasi Julian sairaalasta pois kesken hoidon (ehdittiin verensokeri mittaamaan vasta), kun Johannalle tuli kiire keikalle.
Johanna ei uskonut sitä, että sokerit eivät tule kuntoon kuin sairaalassa, ei itse piikittäen, ennen kuin ne lasketaan sairaalassa... No, mentiin siitä sitten Yliopiston Apteekkiin ostamaan insuliinia ja piikkejä, kunnes kassalla selvisi, että madamelle eikä julialla ole rahaa, joten minä maksoin ne lääkkeet ja piikit...” - Seessalon jatko
Nita tarkensi 27.6. kirjoitti:
Nitan kommentti 27.6. ip:
”Yksi asia jäi kertomatta Porin/ Harjavallan keissistä, eli sitten kun ekan kerran Johanna raahasi Julian sairaalasta pois kesken hoidon (ehdittiin verensokeri mittaamaan vasta), kun Johannalle tuli kiire keikalle.
Johanna ei uskonut sitä, että sokerit eivät tule kuntoon kuin sairaalassa, ei itse piikittäen, ennen kuin ne lasketaan sairaalassa... No, mentiin siitä sitten Yliopiston Apteekkiin ostamaan insuliinia ja piikkejä, kunnes kassalla selvisi, että madamelle eikä julialla ole rahaa, joten minä maksoin ne lääkkeet ja piikit...”Pieni jatko vielä:
”Insuliinin ja piikkien lisäksi siis kertomista on, mutta nyt ei jaksa muistella enempää. Koitin siis edes jotenkin auttaa, kun sairaala reissu nro 1. Ei kelvannut eikä vielä sairaala reissu nro 2. Siksi ostin ne lääkkeet, vaikka jankutin, että sairaala on ainoa oikea paikka, mutta Madame maalaili Julialle kuvia päähän, kuinka upeaa on mennä keikalle ja juomaan lasi viiniä ja nauttimaan olostaan :(” - Nitan vastaus
Seessalon jatko kirjoitti:
Pieni jatko vielä:
”Insuliinin ja piikkien lisäksi siis kertomista on, mutta nyt ei jaksa muistella enempää. Koitin siis edes jotenkin auttaa, kun sairaala reissu nro 1. Ei kelvannut eikä vielä sairaala reissu nro 2. Siksi ostin ne lääkkeet, vaikka jankutin, että sairaala on ainoa oikea paikka, mutta Madame maalaili Julialle kuvia päähän, kuinka upeaa on mennä keikalle ja juomaan lasi viiniä ja nauttimaan olostaan :(”Nitan eräs vastaus:
”Joo piikit kun olivat siitä jostain laitteesta (insuliinikynästä, tms.) loppu, ja siis niitä ostettiin lisää. Enkä sitä tarkoittanutkaan, että rahallinen menetys olisi mitenkään suuri ollut, siis eivät ne maksaneetkaan kuin just tyyliin joku 3€, mutta pointti olikin siinä, että MINUN ei olisi niitä aikuisen ihmisen lääkkeitä kuulunut maksaa. Ei senttiäkään, joko ”yksiö” käsittää asian pointin??? Ei ole keikkamyyjän tehtävä ostella lääkkeitä vaan myydä keikkaa ja saada siitä itse rahaa... Menikö jakeluun??” - Tarkennus Nita S.
Nitan vastaus kirjoitti:
Nitan eräs vastaus:
”Joo piikit kun olivat siitä jostain laitteesta (insuliinikynästä, tms.) loppu, ja siis niitä ostettiin lisää. Enkä sitä tarkoittanutkaan, että rahallinen menetys olisi mitenkään suuri ollut, siis eivät ne maksaneetkaan kuin just tyyliin joku 3€, mutta pointti olikin siinä, että MINUN ei olisi niitä aikuisen ihmisen lääkkeitä kuulunut maksaa. Ei senttiäkään, joko ”yksiö” käsittää asian pointin??? Ei ole keikkamyyjän tehtävä ostella lääkkeitä vaan myydä keikkaa ja saada siitä itse rahaa... Menikö jakeluun??”Tarkennus Nita Seessalolta:
”Papereita ei allekirjoitettu kummallakaan reissulla!!! Enkä ollut tuolloin vielä keikkamyyjä. Tilasin Johannan esiintymään mun juhliin Jarnan kautta. Huom. Johannan.
Niin ”yksiö”, minähän en ollut manageri tuolloin vaan keikan tilaajan osassa. Minä käskin jäädä sairaalaan, Johanna halusi seuraavalle keikalleen. Kannattaa tutustua faktoihin ennen kuin syyttää turhaan.
Tiedoksi sulle, että sieltä sairaalasta Julia lähti Johannan matkaan allekirjoittamatta yhtään paperia, vaan käveli ulos. Toisella kertaa kun lähti meiltä ambulanssilla, tuli taksilla takaisin itse. Ja joi siiderin heti sisälle päästyään. Sille tilanteelle ei voinut mitään.” - Nita jatkoi
Tarkennus Nita S. kirjoitti:
Tarkennus Nita Seessalolta:
”Papereita ei allekirjoitettu kummallakaan reissulla!!! Enkä ollut tuolloin vielä keikkamyyjä. Tilasin Johannan esiintymään mun juhliin Jarnan kautta. Huom. Johannan.
Niin ”yksiö”, minähän en ollut manageri tuolloin vaan keikan tilaajan osassa. Minä käskin jäädä sairaalaan, Johanna halusi seuraavalle keikalleen. Kannattaa tutustua faktoihin ennen kuin syyttää turhaan.
Tiedoksi sulle, että sieltä sairaalasta Julia lähti Johannan matkaan allekirjoittamatta yhtään paperia, vaan käveli ulos. Toisella kertaa kun lähti meiltä ambulanssilla, tuli taksilla takaisin itse. Ja joi siiderin heti sisälle päästyään. Sille tilanteelle ei voinut mitään.”Nita jatkoi vielä: ”Joo, sitä sanottiin Julialle, että kotihoidolla eivät laske enää kun ovat niin korkealla. Tästä asiasta pitäisi lukea jossain, kun kirjoitin pidemmän jutun. Eli tiesi, mitä tapahtuu, jos ei hoida itseään. Tuntui myös siltä, ettei häntä kiinnostanut enää.”
- Julia & Tunkki
Tiedoksi sulle, että sieltä sairaalasta Julia lähti Johannan matkaan allekirjoittamatta yhtään paperia, vaan käveli ulos. Toisella kertaa kun lähti meiltä ambulanssilla, tuli taksilla takaisin itse. Ja joi siiderin heti sisälle päästyään. Sille tilanteelle ei voinut mitään.”Nita S. muisteli 29.6.14 illalla:
”Porin keikalla (22.11.13). Siis ensinhän järkytyin sitä, että toipilas (Julia) nousee taksista, sen jälkeen sitä, kun takahuoneen ainoaan tuoliin rojahtaa Tunkki, eikä Julia saanut istua siinä, vaikka kärsi kovasta selkäkivuista. Johanna käski Julian istua oluttynnyrin päällä :O. Madame meikkasi ja joi viiniä tyytyväisenä sillä ainoalla tuolilla istuen.” - Ex-keikkamyyjä Nita
Tiedoksi sulle, että sieltä sairaalasta Julia lähti Johannan matkaan allekirjoittamatta yhtään paperia, vaan käveli ulos. Toisella kertaa kun lähti meiltä ambulanssilla, tuli taksilla takaisin itse. Ja joi siiderin heti sisälle päästyään. Sille tilanteelle ei voinut mitään.”Ex-keikkamyyjä Nita S. 29.4.14:
”Oltiin ravintolassa syömässä, kun Julia alkoi nuokkumaan kesken kaiken (syy ei ollut humalatila), ei jaksanut olla hereillä ollenkaan.
Johanna vain söi pihviänsä tyytyväisenä ja jankkaa mulle, ettei ole vielä kiire sairaalaan, kun Julia on kalpea eikä punainen naamaltaan. Päätin silti, että nyt mennään. Pihvi täytyi toki pakata ensin mukaan, että sen voi syödä myöhemmin.... silloin tuli tuo, että ”Julia ryhdistäydy; äläkä hae siinä huomiota.”
Oli kamala kattella, ku toinen meinaa just mennä tajuttomaksi, ja toinen vaan vähättelee vieressä.” - Julia ja alkoholi
Tiedoksi sulle, että sieltä sairaalasta Julia lähti Johannan matkaan allekirjoittamatta yhtään paperia, vaan käveli ulos. Toisella kertaa kun lähti meiltä ambulanssilla, tuli taksilla takaisin itse. Ja joi siiderin heti sisälle päästyään. Sille tilanteelle ei voinut mitään.”Nita S. 29.6.
”Julmaa ehkä, mutta totta… Julia voi paremmin, kun Johanna ei ollut paikalla esim. Ruotsissa, jolloin Julia pystyi olemaan selvänä. Heti kun on Johannan seurassa, siellä on kokoajan alkoholia, eikä se ainakaan auta ihmistä, jolla on alkoholiongelma, että sitä tarjotaan…” - Hän tappoi Julian
Julia ja alkoholi kirjoitti:
Nita S. 29.6.
”Julmaa ehkä, mutta totta… Julia voi paremmin, kun Johanna ei ollut paikalla esim. Ruotsissa, jolloin Julia pystyi olemaan selvänä. Heti kun on Johannan seurassa, siellä on kokoajan alkoholia, eikä se ainakaan auta ihmistä, jolla on alkoholiongelma, että sitä tarjotaan…”Johanna tappoi Julian vetämällä tämän mukaan alkoholihuuruiseen "glamourelämäänsä."
- Kopioitu
"Ikävää että Julia totteli Johannaa eikä jäänyt sairaalaan hoitoon. Selitin hänelle mitä siitä voi seurata, mutta ei kuunnellut. Johanna vähätteli. Julia sanoi kaikkeen aina johannalle "okei" " mut Johanna en mä jaksa" ja taas Johanna ylipuhui Julian ja sitten mentiin tukkaputkella. Itseäni vitutti se kun mua syyteltiin siitä että Julia kuoli, mutta ainaki mä vein sairaalaan ja soitin ambulanssin ja koitin puhua alkoholismista mutta ei se mitään auttanut.."
- Alkoholisaarnaaja
Nitan "puhuminen alkoholismista" tuossa tilanteessa ja noille siskoille kuulostaa kyllä hassulta. :)
- Summausta
Tiivistelmä:
- Porin keikalle (22.11.13) oli tilattu vain Johanna. Nitalle oli yllätys, että Johannan mukana olivat myös koira, possu ja Julia. Johanna oli hakenut Julian suoraan Meilahden sairaalasta.
- Reissun aikana Julia oli yrittänyt sopertaa "oikei, mut Johanna en mä jaksa".
- Johanna myi Harjavallan keikan (23.11.13) itse ja halusi Julian mukaan, koska ei esiinny yksin. Nita oli vienyt Julian sairaalaan, mutta tämä jäi vaille hoitoa, kun keikka odotti.
- Harjavallan rellestämisen jälkeen kaksikko palasi Nitan luo. Julia oli niin heikossa hapessa, että Nita tilasi ambulanssin. Johanna sen sijaan katseli televisiota ja sanoi, ettei ole hätää, koska Julian posket eivät vielä punota. - Kallis kyyti
Tukiaisten taksi Helsingistä Poriin maksoi 500 euroa.
- Rahaa palaa kaikilta
Kallis kyyti kirjoitti:
Tukiaisten taksi Helsingistä Poriin maksoi 500 euroa.
Glamourilla on hintansa - kaikille osapuolille...
- Dhfhjn
Nita:
".... Nyt meni hermot siihen alkkiseen niin totaalisesti. Joku oli miettinyt että avautuisipa Juha kuolinyöstä. No avautunut on minulle. Johannahan siellä kävi yöllä, ilmeisesti sen ( tai siis tietysti tässä tapauksessa ) jälkeen Julia kuoli. Johannalla siitä paha omatunto kuulemma ku kävi siellä, ja jätti ne koirat Julialle. ...."- kkdjf88jfmel
akka ei siis viitsinyt hommata ambulanssia yms, ja pahoittele, että jätti koirat sinne. Eikö se siskon kuolema pahoita mieltä. Miksi juuri koirien jättäminen harmittaa.. tuli vaan mieleen....että mitäköhän ne koirat
- Julian kuolinyö
Julian kuolinyönä (13.-14.12.13) Tuksu riiteli ja tappeli Julian kanssa ja jätti tämän yksin Jollakseen kuolemaan.
- Tabut ja piikit
Julian kuolinyö kirjoitti:
Julian kuolinyönä (13.-14.12.13) Tuksu riiteli ja tappeli Julian kanssa ja jätti tämän yksin Jollakseen kuolemaan.
Mitä pistoksia ja lääkkeitä Tuksu antoi Julialle hänen viimeisenä iltanaan?
- tyytyväinen elk. 67v
Julian kuolinyö kirjoitti:
Nimimerkki ”tyytyväinen elk. 67v” toi esiin erään toisen ketjun yhteydessä kiinnostavan kulman 21.4.14:
”Näkemykseni Julian kohtalosta on seuraava. Johanna näki/ löysi kuolleena. Joutui paniikkiin ja lähti kapakkakierrokselle. Raastupaan en tästä lähe. Mutta jotenkin näin sen täytyy mennä. Miksi muuten jankuttaa samaa asiaa...”
- Potilaslaki
Oletteko te rassukat koskaan kuuleen että terveydenhuollossa on lakiin perustuva salassapito.
Koskee myös kuollutta henkilöä. Kuolinsyy on omaisten ja viranomaisten tietoa ja ei kuulu muille.
Tässä luin yhdestä ketjusta, että Tuksulla olisi Alat arvot olleet jotakin.
Ei voi kuin ihmetellä onko tieto väärää eli jonkun keksimää, vai onko joku vuotanut ja tehnyt rikoksen antamalla tietoja ko. henkilön sairauskertomuksesta.
Miten voi tälläistä tapahtua terveydenhuollossa. Jokainen joka siellä työskentelee tietää mitä salassapito pitää sisällään.
Oletan että kysymyksessä on keskenkasvaneet kakarat jotka keksivät juttua tänne palstalle.
Ikävää vain tälläinen ihmisjahti, älkää levitelkö väärää tietoa ja mustamaaltko ko. henkilöä.
Seuraukset voivat olla ikävät jos herjaajat ja mahdolliset vuotajat saadaan kiinni.
Malttia kirjoituksiin.- Tuksu-leaks
No voi että. Oisko Tuksu kuitenkin ite vuotanut, on nimittäin kova vuotamaan joka reiästään kaikennäköistä tuhnua.
- Libresse vuoto
Schumacherin sairaalan hoitsukin vuosi tiedon Shumin jatkohoitopaikasta. Kyllähän noi Scheisserön vuodetut maksa arvot on samaa uutisluokkaa. Kerrassaan pitäis pidättää koko Eiran hoitsupopulaatio ja asettaa raskaaseen rikostutkintaan!!!111
- outolintu*
Sisäelimet tilttas.
Maksa alkoi vuotaa verta
Sydän ei jaksanut.
Tukehtuminen
Kaikki on mahdolista silloin kun alkaa lähestyä paleltuminen. - Ex-keikkamyyjä 28.6.
Ex-keikkamyyjän, Nita Seessalon, näkemys 28.6.14:
”Mua oksettaa siinä hänen (Julian) "muistoksi" esiintymisessä se, että se lähinnä vaan muistuttaa ihmisiä siitä, millaista keikkaelämää he elivät. Se ei ole millään hyvällä maulla -tietenkään (ei tottakai) hoidettu homma, vaan iljettävää rahastuksen ja säälin makua sisältävää sontaa. Mielestäni Julian kunniaksi hän voisi lopettaa keikkailun ja raitistua oikeasti eikä mitään tekoraitistumisia...” - Pinkki Raamattu
Ex-keikkamyyjä Nita S. kommentoi (30.6.):
”Ei mene puolta vuottakaan, kun Emelie (Andersson) on Tunkin mielestä kiero, varas ja kateellinen näätä. Voi kun vois varottaa (paitsi etten minäkään uskonut varoituksia), kai se vaan niin menee, että se pas-ka täytyy kokea itse ennen kuin uskoo.
Suosittelen kaikille, jotka eivät ole pinkkiä raamattua lukeneet, niin lukekaa se. Uskon, että se on kokonaan täyttä asiaa. Tällä palstalla silti kaikki ovat sen jo lukeneet, mutta kuitenkin...”- Paljastuskirja
Ainakin tuolta "pinkkiä raamattua" vielä löytyy: http://www.uusikauppa.fi/products/Koko-kansan-Johanna---Paljastuksia-kulissien-takaa.html
- Jullen hautakivi
Kuva Julian hautakivestä: http://aijaa.com/2spK5W
- Enkeli ja varpunen
Kipsienkeli ja kultavarpunen: http://aijaa.com/TE43ak
- Hautapaikka
Julian viimeinen leposija Malmin hautausmaalla on osoitteessa:
kortteli 31, rivi 2 ja paikka 45. http://aijaa.com/1M9aum - Tuksu toukokuussa
Tuksu 7.5.14:
”Vien Julian haudalle myös suuria enkelikoristeita, hautakynttilöitä, tänään ostamiani orkideoita ja orvokkeja, sekä yhden suuren enkeliveistoksen. Juliahan ei ole enää haudassa, vaan taivaassa tällä hetkellä, mutta pelkästään vainajien hautoja tulee kunnioittaa!!!!!” - Tyypittelijä
Tuksun ikiomaa lääketiedettä Facebookin kautta syötettynä 14.7.14:
"Mulla on alkoholityyppi nro 2. Julialla oli nro 1, joten putkeen kuukausien selvänä pysyminen tulee olemaan todella vaikeaa mulle. Kyseessä on sairaus johon on geneettinen perimä, tästäkin aiheesta voisi sitten puhua vaikka loputtomiin.
Julian kuolinsyy oli kuumeeton keuhkokuume ja vaikea diabetes nro 1, johon EI vaikuta alkoholi (siis sen sairauden puhkeamiseen, sen sijaan diabetes nro 2. voi puhjeta ylipainosta, alkoholista, huonoista elintavoista jne. tai sitten se vaan puhkeaa ihan tervettä elämää eläneelle ihmiselle.)" - okkigaam
Miten niin alkoholi tyyppi nu. 2
Olen piruutta*ni valovuosia sitten käynyt ALKO ilmaisessa veren rasvan mittauksessa salmisaaressa. En muista kuka teki aiheesta väitöskirjaa.
En usko perinnölliseen alkoholismiin. Uskon malli esimerkkin.
Ystäviäni ja pari sukulaista ovat lähtöisin kurjasta köyhästä juoppolalli perheestä. He ovat pärjänneet silti elämässä hyvin.
On myös niitä jotka ovat juoneet kaiken itsekunnioitustaan myöden. Silti havahtuneet huomaamaan että: Hei, mun ei oikeesti tarvitse enää piiloutua pullon taakse!
Millainen on kuumeeton keuhkokuume?
Alkoholi runsaasti käytettynä vaikuttaa aina siellä taustalle esim. vähentää immuniteetti suojaa.
Muunnellen Hirohiton sanoja: Tämä ei ole Johanna loppu. Tämä on uudenlaisen elämänsä nousu.
Toistaiseksi- Tuksun peitetarinaa
”Kuumeeton keuhkokuume. Pääsääntöisesti keuhkokuume eli pneumonia on aina kuumeinen. Kuume on sairauden tyyppioire ja se nousee usein nopeasti.
Taudinaiheuttajasta riippuen joissakin epätyypillisissä keuhkokuumeen muodoissa kuumetta voi olla vain vähän ja sairauden oireet etenevät hitaasti.”
Artikkeli 16.8.13: http://www.terve.fi/hengityselinten-sairaudet/70832-kuumeeton-keuhkokuume
- faktaa kehiin
Mihin sekakäyttäjä useimmiten kuolee?
Ottaa tahallaan liikaa itsemurhatarkoituksessa.
On niin sekaisin, että ei tajua ottavansa liikaa.
Päihdecocktail lamaannuttaa hengityksen.
Tukehtuu omaan oksennukseensa.
Kaikki edellä mainitut yhta aikaa, tai joitakin, tai vain yksi niistä.- Suuri hiljaisuus
Olet oikeassa, siinä ei isoa lääkemurusta tarvita hengenlähdettämiseen, kun on tarpeeksi viinaa ja huumaavia lääkeitä valmiiksi pohjina.
- gf4gf4gtf4tgf4gf4
Mutta koomallehan annettiin olkalaukun ja tunkin toimesta pilleri poikineen perjantaina.
- Tuksu Facessa 14.7.
Tuksu Facebookissa 14.7.14: ”Mulla alkoholityyppi nro 2. - Julialla oli nro 1"
Wikipedia:
"Tyypin I alkoholismi
Tyypin I alkoholismissa aivojen mielihyväkeskuksen dopamiinijärjestelmän toiminta näyttää alentuneen. Tyypin I alkoholismista kärsivien alkoholistien elämässä vaihtelevat kohtuuttoman alkoholinkäytön ja täysraittiuden tai vähäisen alkoholinkäytön jaksot.
Tyypin II alkoholismi
Tyypin II alkoholismiin, joka on useimmin nuoruusiällä alkava alkoholismin muoto, liittyy usein muun muassa impulssikontrollin häiriöitä. Tyypin II alkoholisti aloittaa juomisen usein varsin nuorena ja tulee nopeasti riippuvaiseksi, toisin kuin tyypin I alkoholisti, jonka riippuvuuden kehittyminen voi tapahtua hitaasti useiden vuosien kuluessa."
Lähde: http://fi.wikipedia.org/wiki/Alkoholismi- Kiinnostavaa
Jaahas, tällainenkin luokittelu on olemassa...
- Anonyymi
Kiinnostavaa kirjoitti:
Jaahas, tällainenkin luokittelu on olemassa...
On. Itse kuuluin nuorena tyyppiin II, ennenkuin päätin tehdä täydellisen elämänmuutoksen.
Tuo tyyppi ll on nimenomaan nuoruusiällä alkanut, nk. aggressiivinen alkoholismi (henkilö on aggressiivinen), tähän on perinnöllinen taipumus ja tätä sairastaa n. 20% alkoholisteista.
Tuo l-tyyppi (80%) on juomalla hankittu aikuisiän alkoholismi, eli tauti ei näissä kahdessa tyypissä ole täysin samanlainen. Tämä henkilö on käytökseltään enemmänkin semmonen lepsu, itsekseen myhäilijä, ulkoiselta käytökseltään kiltti tossukka.
Alkoholismi on fyysinen, psyykkinen, sosiaalinen ja hengellinen tunne-elämän sairaus, eräänlainen mielisairaus, jota, kärsivää tunne-elämäänsä, alkoholisti "lääkitsee" alkoholilla. Alkoholi hetkellisesti luo hyvän olon, mutta pitkällä aikavälillä vain tuhoaa enemmän alkoholistin elämää ja sen laatua.
Tuksun käytös viittaa (mielestäni) enemmänkin ll-tyypin alkoholismiin (vahvat aggressiot). Älä Tuksu välitä, minäkin oon joskus melko vauhdikas ja ihan selvin päin! En uskaltaisikaan enää juoda.
- KaruaTotuutta
Totuus Julian kuolemasta tulee riivaamaan Tuksua lopun elämän ajan. Eikä se anna rauhaa. Syyllisyyden tunne on painostava.
Missä Tuksu oli kun Julia kuoli? Ryyppäämässä. - Anonyymi
Mitähän ihmettä se sulle kuuluu... =/
Olet kuin raatokärpänen kuolleen kimpussa =/
On niin rankkaa menehtyneen Perheelle nuoren kuolema, että vain tosi sikamainen idiootti alkaa vatvomaan syitä! HYI YÖK!- Anonyymi
Johanna Tukiainen on pilannu koko perheen elämän sillä sekoilullaan
- Anonyymi
Hirtti itsensä. Itsemurhahan tuo oli, joten turhaa selittelyä ei kaipaa kukaan. Julian kuolemaakin yritettiin selitellä sydänkohtauksella tai muulla sairauskohtauksella. Tosiasia tuli aika pian julkisuuteen eli rankan ryyppäämisen ja diabeteksen yhdistelmä vei hengen.
- Anonyymi
Otsikossa kysyttiin JULIAn kuolinsyytä!
Sie kerrot JASMINEn kuolinsyyn!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otsikossa kysyttiin JULIAn kuolinsyytä!
Sie kerrot JASMINEn kuolinsyyn!!!No nyt on selvitetty uteliaille molempien Tukiaisten kuolinsyyt.
- Anonyymi
Hjvhh
Klkkk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759