Näin keväällä ilmotellaan peltikaton maalausta.Hyvin monessa ilmoitetaan maalauksen hinnaksi 10 €/ neliö alkaen.
Katon omistajan on hyvä tietää,että uutta kattopeltiä pinnotettuna ja 20 vuoden
Rautaruukin kirjallisella takuulla saa noin 9 €/ neliö.
Maalauksen takuu ei kestä edes sitä aikaa minkä perävalot palavat.
Varsinkin jos katossa on vähänkin ruostetta,on suorastaan hulluutta sitä
maalata,vaan uudet pellit.
Peltikaton maalaus
3
259
Vastaukset
- raksalla
Ei taida olla asennettuna toi 9e peltineliö....
- itekutekee
Yhden peltikaton olen itse maalannut pensselillä yli 10v sitten ja hyvin on pysynyt.
Kunnon pesu, ruosteet hiottiin pois ja ruosteenesto maalia päälle. 2 x pintamaali päälle.
Aikaahan siinä meni varmaan viikko ku iltasella maalailtiin,mutta hyvä tuli...ehkä 3-5v päästä sama uudestaan. - Oiskotietoo
Peltikatto pitäisi maalata. Onkohan E-Pohjanmaalla luotettavaa alan yritystä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821500- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886