Sinua minä vaan ❤️
Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet
70
990
Vastaukset
- Anonyymi
Pää käänty kyllä.
- Anonyymi
Eipä tainnut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tainnut
Hänelle käänty kyl. Mutta et ole hän voumikä ’yllätys’
- Anonyymi
Kenen pään käänsit ja onko muutos pysyvä?
- Anonyymi
Ota tostakin nyt selvää. Sivusta
- Anonyymi
No miksi tästä palstaäijän jatkuvasta tuotannosta pitäisi pitää jotain halvatun lokikirjaa?
- Anonyymi
Onko monikin ottanut?
- Anonyymi
Muutama joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama joo
Hyiiiii. Ettäs kehtaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyiiiii. Ettäs kehtaat.
Tuntuuko tämä epämääräinen virittyneen kerronnan spinnaaminen mielekkäältä monologien palstasetä tai joku muu yhtä pipi
- Anonyymi
Testailut on teinien hommaa.
- Anonyymi
Niitähän me ollaankin näköjään 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitähän me ollaankin näköjään 😂
Itse en katsoisi tuollaista päivääkään. Epävarmuudesta nousevaa manipulatiivista käytöstä. Ei kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en katsoisi tuollaista päivääkään. Epävarmuudesta nousevaa manipulatiivista käytöstä. Ei kiitos.
Ilmeisesti tämä palstasedän aloitusten kautta olemattomien asioiden ja tilanteiden kokeminen on joillekin joku turvapeitto.
- Anonyymi
K-naista voisin mutta haaveissa vaan kaupassa näin oisin voinu jutella mutta ei edes katso minua
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Kelle kirjoitat?
- Anonyymi
🤭
- Anonyymi
No jos sinusta tuntuu, että olet viime aikoina kauheesti testaillut sun muuta, niin varmaan tämä palstasedän kaiku on sulle
- Anonyymi
Välillä pitää tarkistaa, että missä minään. Minäkin sinua vaan ❤️
- Anonyymi
*mennään. Kulta ❤️
- Anonyymi
Ei tarvitse tarkistella. Jos mielessä on vain yksi mies niin silloin se on, kauan tämä meni toki tajuta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse tarkistella. Jos mielessä on vain yksi mies niin silloin se on, kauan tämä meni toki tajuta...
Näin on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on!
Samaa virttä veisaan, tosin tajusin aika äkkiä että hän se on joka sydämeni sai lyömään ihan uudella tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa virttä veisaan, tosin tajusin aika äkkiä että hän se on joka sydämeni sai lyömään ihan uudella tavalla.
Ai sinullakin on palstasetä full functioning pump. Minulla myös, vaikkei ihan heti luulis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Siitä on tovi kun joku täyttänyt kaikki sopukat hyvällä tavalla, ehkä jopa vähän kirjaimellisestikin 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Siitä on tovi kun joku täyttänyt kaikki sopukat hyvällä tavalla, ehkä jopa vähän kirjaimellisestikin 🤭
No mutta tämähän oli naisena esiintyvä eunuck yllättävä kirjoitus sinulta🥱
- Anonyymi
Täällähän on kaihoisaa kuin rakkauslauluissa 🎶❤️🎶
- Anonyymi
Niin no miten sinä palstasetä itse nämä joikuusi koet, minusta tämä on jotain aivan muuta
- Anonyymi
Minä en ole otettu että se yksi on niin tosissaan sinusta kiinnostunut. Pelkään että se vie sinut 🙁
- Anonyymi
Ei vie, kun sinä nappaat minut itsellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minut nappaa vain se kenen annan nappaa. Ap
- Anonyymi
🍀niin paljon toivoisin, että minua🍀
- Anonyymi
❤️🔥
- Anonyymi
Pidetään kiinni ❤️ Tunnen paljon.
- Anonyymi
Mies, ei sinunkaan minua pidä testailla ❤️
Sivusta - Anonyymi
Puhu mitä puhut
- Anonyymi
En kyllä tietoisesti ole testaillut vaan hyväksyin heti hänet. Käytökseni toki voi tulkita miten vain.
- Anonyymi
Oho oikein hyväksyit hänet, nämä sinun sanavalinnat itsesi kanssa ”keskustelua” käyvä aloittajaäijä on niin huvittavaa kuvitusta, mutta mitä tulee mieleen ihmisistä, jotka julistaa netissä mitä hyväksyvät ymäristöltä tms, vaikuttavat olevan vähän rajattomuuden kokemuksista kärsiviä. Ymmärtää kuka ymmärtää, ehkä liian hienojakoiset nyanssit ns
- Anonyymi
Ei tarvitse todistella mitään. Riität. Veit jo sydämen. En testaile mitään. Ainakaan tietoisesti.
- Anonyymi
En ikinä kuvittelisi olevani riittämätön kenellekään, eikä se johdu itseriittoisuudesta se fiilis. Siinä tunnistetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä kuvittelisi olevani riittämätön kenellekään, eikä se johdu itseriittoisuudesta se fiilis. Siinä tunnistetta
Taitaa mennä ohi kun ei leikkaa tämän tunnisteen kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa mennä ohi kun ei leikkaa tämän tunnisteen kohdalla.
Ehkä parempi niin
- Anonyymi
Kuvittelin nämä palstan tekstit päässäni jotenkin negatiiviseksi meille. Aamuinen muistutti miten asiat oikeasti on, ja ne on hyvin❤️
- Anonyymi
Mä en mä testaile mielestäni kun mussa ei ole mitään sellaista mistä kukaan nainen vois olla vähänkään kiinnostunu ni mä omalla tavallani usutan jonkun toisen tykö mielummin ni ei tarvi ainakaan niitä syytöksiä kuunnella ettäkö mä olisin jotenkin syyllinen siihen että toinen meni rikki
- Anonyymi
Kiistän testanneeni 🤔
- Anonyymi
Ethän sinä mitään ikinä myönnäkään 😎
- Anonyymi
Huijariii.
- Anonyymi
Sydämen asioissa en ikinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydämen asioissa en ikinä
Onko sinulla sellainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla sellainen?
Valikoidusti jäädytetty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valikoidusti jäädytetty
Miks jäädytetty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks jäädytetty?
Ei sillä ole merkitystä. Se on sulaa niille kenelle kuuluukin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole merkitystä. Se on sulaa niille kenelle kuuluukin
Niille? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niille? 🤣
Niille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niille
Hutsukka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hutsukka
Olen pahoillani. Ilmeisesti et ole kokenut rakkautta millään muotoa ja kaikki on pelkkää incelimäistä ätmin itkua päivästä yöstä toiseen. Olet heikko ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani. Ilmeisesti et ole kokenut rakkautta millään muotoa ja kaikki on pelkkää incelimäistä ätmin itkua päivästä yöstä toiseen. Olet heikko ihminen
Hyhhyi 🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se on tiettyyn henkilöön liittyen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsensä jakaminen monelle ei ole rakkautta. Himo on eri asia kuin rakkaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niille? 🤣
Hienoa että jaksat yrittää jotakin roikkumalla aamusta iltaan näissä palstasedän teksteissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hutsukka
Ketä nimittelet täällä omasta mielestäsi, palstamiehelle avautuva rassukka? Näinkö kehnosti vihakampanjasi kulkee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla sellainen?
Ei missään nimessä , tämän ainakin kiistän jyrkästi. Sivusta nauran tätä keskustelua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hutsukka
Lopeta ittes jo, juuri nyt ei pitäisi sanoa mitään tällaista, mutta toivottavasti saat slaagin tämän katkeruutesi takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
True dat, mutta onko palstasetä ainoa kotkottava ätmi täällä, no sehän nähdään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä sait esim tämän tekstin perusteella tällaisen vision päähäsi- etkö osaa enää lukea sujuvasti? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä sait esim tämän tekstin perusteella tällaisen vision päähäsi- etkö osaa enää lukea sujuvasti? Sivusta
Ei suju luetun ymmärtäminen tältä aidon rakkaustarinan vonkaajalta, eikä ole sujunut pitkään aikaan. Sitten on vielä pokkaa roikkua naista esittävän äijän teksteissä jankuttamassa tunteiden suoraan kertomisesta🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe taas valvonut koko yön hiuksiaan repien. Koita nyt stanan kölikuuppa tajuta että ketään ei kiinnosta nämä pikkutranssun joikaamiset. Olet kateellinen heikko hiirimies josta tehdään esimerkki kuinka pahimmillaan incelille käy. Oisit jättänyt skidit pois näistä jutuistas niin tulisit pääsemään vähemmällä. Vtun pedoluuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe taas valvonut koko yön hiuksiaan repien. Koita nyt stanan kölikuuppa tajuta että ketään ei kiinnosta nämä pikkutranssun joikaamiset. Olet kateellinen heikko hiirimies josta tehdään esimerkki kuinka pahimmillaan incelille käy. Oisit jättänyt skidit pois näistä jutuistas niin tulisit pääsemään vähemmällä. Vtun pedoluuseri.
Juhissepolla on kriisi ja mania meneillään. Paha combo skitsolle
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä442399Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2832356- 1201651
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461340- 1151287
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://281177PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421163- 741049
- 661017
- 70980