Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
On tämä meidän ikäero jo turhan suuri
115
1287
Vastaukset
- Anonyymi
Juu en halua miestä joku on mua huomattavasti vanhempi! Ei ei ei
- Anonyymi
No eihän häneltä päätä keitetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän häneltä päätä keitetä.
Olen yksin mielummin kun paljon vanhemman kanssa ja minä sen päätän eikä kukaan muu. Vaikka on kuinka daddy issues ja muut issues niin jos päätän niin päätän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yksin mielummin kun paljon vanhemman kanssa ja minä sen päätän eikä kukaan muu. Vaikka on kuinka daddy issues ja muut issues niin jos päätän niin päätän
Laihduta niin olo paranee ja polla selviää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kerro ihmeessä naisena esiintyvä setä lisää sinun issueista, siitähän saattaa saada vaikka hyvää tarinaa jos ei ole muuta elämää kuin päivystää täällä päivät pitkät. Kaikilla kun ei ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kerro ihmeessä naisena esiintyvä setä lisää sinun issueista, siitähän saattaa saada vaikka hyvää tarinaa jos ei ole muuta elämää kuin päivystää täällä päivät pitkät. Kaikilla kun ei ole.
Jooo mitähän sä selität
- Anonyymi
En tutustu!
- Anonyymi
Pari vuotta on ihan hyvä ikäero.
- Anonyymi
Niillä roikkuu tissit
- Anonyymi
Ei maan vetovoimalle mikään pärjää.
- Anonyymi
Höpöhöpö.
- AnonyymiUUSI
Sinä siis tiedostat, että tämän palstaäijän jutut on höpöhöpöä? Onko riittävän ymmärrettävä ja ns tuttu lähestymistapa?
- Anonyymi
Juu, niinhän se on, siksi en uskallakaan tehdä asialle mitään. Niin, sinun kannattaisi keskittyä niihin omanikäisiisi. Minä voin olla yksinkin.
- Anonyymi
Itsellesikö tuota hoet
- AnonyymiUUSI
Eiköhän tämä katkeran äijän performanssi ole ns teille kaikille palstan kautta eläville räätälöityä ajanvietettä
- Anonyymi
Höpötystä. En halua.
- Anonyymi
Ikäerosta puhuvat ihmiset joilla on hieman huono näkö ja tajunnan taso: "Anteeksi, minkä ikäinen olette kun on hieman huono näkö. Ai melkein saman ikäinen. Sitten on kaikki hyvin. Muuta ei tartte tietääkään." 😀
- Anonyymi
Anteeksi mutta nyt naurattaa teidän juttunne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mutta nyt naurattaa teidän juttunne
Saa nauraa. Mutta ajatteleppa ikäeron järkevyyttä. Ei se ikä auta yhtään jos olet jo 20v melko huonossa hapessa ja kunnossa. Ei se ikä pelasta sinua oman kehon ja elinvoiman heikentymiseltä. Ihminen on täsmälleen sen kuntoinen kun on siinä elämäntilanteessa, kenenkään tulevaisuudesta ei ole varmaa tietoa, joten pitkän ajan suunnitelman tekeminen jopa nuorilla on kuitenkin vain kuvittelun tasolla. Ihmisille voidaan laskea suurelle massalle todennäköisyyksiä eliniän suhteen, mutta yksilötasolla todenäköisyys kaikenlaisille tapahtumille on täsmälleen sama. Asioita saa miettiä vähän syvällisemmin, eikä aina tarvitse elää niin pinnassa.
- Anonyymi
Juuri noin. Pitää kysyä kaikilta joita epäilet suht samanikäisiksi, että hei sinä siellä, voitaisiinko seurustella, ai ei no ei sit. Ei se vaan toimi noin, ei siihen voi vaikuttaa.
- Anonyymi
Panin merkille ikäero on "jo" turhan suuri. Onko nuoremman ikä pysynyt paikoillaan vai?
- Anonyymi
Siltä se vaikuttaa rako kasvaa, rako kasvaa.
- Anonyymi
Kun puhutaan ihmisen laskemasta iästä, niin ero pysyy kyllä samana. Mutta jos puhutaan oikeasta fyysisestä kehon "iästä", niin ne iät eivät varmasti mene samaa tahtia kelläkään ihmisellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun puhutaan ihmisen laskemasta iästä, niin ero pysyy kyllä samana. Mutta jos puhutaan oikeasta fyysisestä kehon "iästä", niin ne iät eivät varmasti mene samaa tahtia kelläkään ihmisellä.
Aivan, juuri tämä.☝️
- Anonyymi
Haluan vain sinut/hänet, vaikka olisit 100v.
- Anonyymi
Pirhana täytin just 101, etkö voi antaa yhtä vuotta anteeksi. Kuitenkin kävelen nopeemmin ja rivakammin kuin 80 vuotta nuorempi 😊
- Anonyymi
Kunnioitettava asenne sinulla!👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirhana täytin just 101, etkö voi antaa yhtä vuotta anteeksi. Kuitenkin kävelen nopeemmin ja rivakammin kuin 80 vuotta nuorempi 😊
😂🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Sitte sun on viä vähän aikaa odotettava.
- Anonyymi
Jos rakastaa oikeasti, ei iällä ole väliä. Jos ei rakasta oikeasti, kiinnittää huomiota pikkuasioihin ja toisten mielipiteisiin. Ihmiset saa rakastaa juuri niitä henkilöitä ketä ne haluaa.
- Anonyymi
Ajattelen samalla tavalla. 😊🌞
- Anonyymi
Minulle meidän ikäero ei ole ongelma. Me ollaan molemmat kuitenkin ihan aikuisia ihmisiä.
- Anonyymi
Eikä minulle miehelle. Naiselle se tuntuu olevan ongelma, koska olen paljon nuorempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä minulle miehelle. Naiselle se tuntuu olevan ongelma, koska olen paljon nuorempi.
Mistä tiedät sen olevan hänelle ongelma? Oletteko jutelleet asiasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sööttiä! Oi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät sen olevan hänelle ongelma? Oletteko jutelleet asiasta?
Ei olla juteltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko teillä on ikäeroa? Oletteko keskustelleet siitä? Jos saa kysyä. 🫣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko teillä on ikäeroa? Oletteko keskustelleet siitä? Jos saa kysyä. 🫣
Ei olla keskusteltu.
- Anonyymi
Katkeran ja kateellisen naisen aloitus. Sokeakin sen näkee.
- Anonyymi
Niin on, valitettavasti
- AnonyymiUUSI
Tää aloitus on mustasukkaisen nuoren naisen kirjoitus. On yrittänyt sotkea täällä jo pitkään toisten välit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää aloitus on mustasukkaisen nuoren naisen kirjoitus. On yrittänyt sotkea täällä jo pitkään toisten välit.
Huomattu on ikävä kyllä. Yritetty on sotkea, mutta yritykseksi jää.
- AnonyymiUUSI
Mihin tämä katkeran naisen katkeruus ja kateus sitten ikäänkuin yrittäisi kohdentua? Vaikutat itse kuvaukseesi sopivalta yksilöltä kun sinun jutut tuntuu pyörivän saman teeman ympärillä vuodesta toiseen, että löydät tällaisen tulokulman näistä kälyisen äijän teksteistä. Sinunhan täytyisi ensinnäkin nimetä se henkilö johon tämä kateus kohdentuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikein tämän keskustelupalstan kauttako hän sotkisi ihmisten välejä? Ok. Mutta ketkä olisi ne kaksi henkilöä jotka kävisivät täällä ns kärsimässä näistä kirjoituksista? Ei kuulosta kovin loogiselta nyt tämä merisään selostus
- Anonyymi
Haluan vain yhden nuoremman miehen, ei voi mitään.
- Anonyymi
Sanoi nuorempi mies itse 😀
- Anonyymi
Antaa rakkauden roihuta 🔥
- AnonyymiUUSI
Sivusta - niinpä 🔥
- AnonyymiUUSI
Ketäs se täällä polttaa niin liekit rovion? Ainakin yksi stoori on varmuudella palanut tuhkaksi
- Anonyymi
Vanha muija ottaa itselleen eläkepäivät lemmikin.
- AnonyymiUUSI
Nuori tyyppi ottaa itselleen stressittömän suhteen.
- Anonyymi
Jaa.
Sydämeni pitää tuota ihan höpötyksenä.- AnonyymiUUSI
Voi kilin vttu mikä kommentti
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Maastopyöräily hengenvaarallisissa maisemissa ei tosiaan käy kaikille https://youtu.be/1aalHJJV6gg?si=9xN_fzc9FiG3LXr0
- Anonyymi
Vaikka en tiedäkään naisen syntymäpäivää niin tänä vuonna olen 21% häntä vanhempi. Ja kuitenkin hän on minua varmasti kypsempi ihminen 😘😄
- Anonyymi
Arvioisin molempien iän asettuvan sitten 18-68 haarukkaan 🤔
- Anonyymi
Niin se kypsyys ei katso ikää.
- Anonyymi
Hän on niin hyvännäköinen ❤️ Ja hänellä on sydän paikallaan. Ihana ❤️ Ihan sama iälle. Rakastan.
- Anonyymi
Siis kenellä miehellä vai naisella?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis kenellä miehellä vai naisella?
No varmasti tässä puhutaan sinusta, vaikutat todella sydämmelliseltä mieheltä kun käyt kyselemään naisina esiintyvältä hemmolta todella omituisia ja käyttäydyt muutenkin erittäin k-päisellä tavalla täällä. Tunnistan tyylisi.
- Anonyymi
Mulle tänne yksi vanhempi mies kiitos. 🤤
- Anonyymi
Yksikö riittäisi?
- Anonyymi
Nyt on katottava pallon merkitys hiven tarkemmin 🤭
- Anonyymi
Tulen heti, sinä nuorempi nainen, jos hän olet 😘
- Anonyymi
Oletko ihan varma että hän on hyvä mies?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yksikö riittäisi?
Ja näin sinä sydämmellinen ja rakastettava mies tutustut ihmisiin aidosti keskustelupalstan kautta utelemalla palstasedältä lapsuuden kokemuksista lähtien kaikkea. Onnea valitsemallasi tiellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan varma että hän on hyvä mies?
No kai mies nyt on varma kun ittestään puhuu, minkä ikäistä sitten lie performoi. Mietihän sinä välillä vaikka sitä
- Anonyymi
Jaahas. Mut miksi kysyä muiden mielipidettä koska voi itseltäänki kysyä?
- AnonyymiUUSI
Maalittaja inhoaa vanhempia naisia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
maalittajaa kukaan ole kaivannutkaan
- AnonyymiUUSI
Sinäkö ihan tosissasi meinaat, että voit vaikuttaa muiden mielipiteisiin tämän keskustelupalstan kautta tai muodostaa ihmisistä kuvaa, ettei he osaisi näin tehdä? Naista esittävä setähän nimenomaan kertoi omista arvostuksistaan, että ei en halua ja blaa blaa. Kerrot näillä sanavalinnoillasu hyvin paljon mentaliteetistasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Perustuuko tämä sinun stoorisi nyt alentuneesti syyntakeinen nainen siihen, että tämä aloittaja olisi nainen joka ns maalittaa vanhempaa naista? Täytyy sanoa, että ajattelet erittäin omintakeisesti näin nätisti ilmaistuna. Aloittaja ei muuten ole edelleenkään nainen, mutta toisaalta se vasta järkenvastainen ajatus onkin, että tämä sana nainen olisi suora synonyymi liittyen johonkin tiettyyn yksilöön. Se olisi erikoinen pakkoajatus
Yksinkin pärjää mainiosti, jos vaihtoehto on tuossa. Ja näkyy olevan.
- Anonyymi
Onhan sulla mielikuvituskirsi aina seurana.
- Anonyymi
Ei minua ikäero enää haittaa. Ehkä alussa vähän haittasi, mutta pääsin siitä yli. Kun kunnolla rakastuu se kummasti vaan tasoittaa tietä , poistaa turhia esteitä jotka ovat vain oman mielen luomia ❤️
- Anonyymi
Tykkään vaan pienistä eroista 🤪
- AnonyymiUUSI
Tykkään vain isoista xxxx
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään vain isoista xxxx
No kiva kun kerroit gubbe, joskus kieltämättä toivoisi, että tietyltä kollektiivilta löytyisi hieman isommat ballsit näin vertauskuvallisesti ilmaisten. Sinä kuulla vähän soopa, sitten sinä ymmärtä se olla soopa. No mitä sinä tehdä? Mennä piilo komero.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kiva kun kerroit gubbe, joskus kieltämättä toivoisi, että tietyltä kollektiivilta löytyisi hieman isommat ballsit näin vertauskuvallisesti ilmaisten. Sinä kuulla vähän soopa, sitten sinä ymmärtä se olla soopa. No mitä sinä tehdä? Mennä piilo komero.
No mut, miehellä ei ole kuin lärvinsä kai
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla jäi arse kotiin lainaatko päätäs?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikea luannonsuajelukohde nuoleskelijoille
- Anonyymi
Luonne ja persoona ratkaisee paljon enemmän.
- Anonyymi
Ite näen, että elämänvaihe merkkaa ehkä enemmän kuin ikä, luonteella ja kiinnostuksen kohteilla on merkityksensä. Ulkonäkö on sivuseikka ja toisaalta esim. ryppyisyys tee ihmisestä vähemmän kaunista, päinvastoin se kertoo eletystä elämästä. Mutta iän myötä kriteerit monille asioille kyllä kasvaa tottakai, sillä niinhän sen pitääkin mennä, elämä opettaa. Ite kun on elänyt elämänsä niin, että mikään ei niinsanotusti ole tullut ilmaiseksi niin oppii arvostamaan elämässä monia asioita.
- Anonyymi
Mulla on jälkiä. Siirreltäviä ja arkissa. On on.
- Anonyymi
Itsehän rakastuin niin syvästi että iällä ei merkitystä. En ehkä koskaan ole tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti.
- Anonyymi
Oletkp vanhempi vai nuorempi?
- Anonyymi
En ikävöi ketään mutta se on selvää, että kun alan voida selvästi paremmin haluan samanikäisen ystävän kuin itse olen! Samanikäisyys on tärkein kriteeri!
- Anonyymi
Toisilla merkkaa eri asiat kuin toisilla.
- Anonyymi
Niinpä! Jokaisella on omat kriteerit ja niin sen olla pitääkin!
- Anonyymi
Paljonko on ikäeroa?
- Anonyymi
Mun mielestä meidän ikäero ei ole ongelma. Ja jos se olisi hänelle ongelma, me ei oltais tässä tilanteessa. Me ollaan kummallisella tavalla täydellisen yhteensopivat.
- Anonyymi
No niinpä A!!
- Anonyymi
Minua ei haittaa vaikka Rakkaani(mies) on 10v vanhempi❤️
- Anonyymi
Me pidetään kummatkin toisiamme hyvännäköisinä ja k!!!!man määrä on valtava muutenkin❤️
- Anonyymi
Onko päässyt kasvamaan? ;DD
- AnonyymiUUSI
Haluatko täsmentää tai pakkoseksualisoida tätä palstasedän avausta?
- Anonyymi
Mietin sitä luotettavuutta ja avoimuutta enemmän kuin ikäeroa.
- Anonyymi
Ja ajattelen myös pysyväni ihan itsekseni jatkossa.
En etsi ketään vierelleni.
🏕 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja ajattelen myös pysyväni ihan itsekseni jatkossa.
En etsi ketään vierelleni.
🏕Ei ollu must tuo eikä aloitus ja oon tosi iloinen että oot elämässäni
- Anonyymi
Oletko yhtäkkiä alkanut nuorentuun tai sun kaivattus vanhentuun kun ikäero on muuttunut?? .DD
- Anonyymi
Kai se ikäero muuttuukin jos valehtelee monella persoonalla ikäänsä. :(
- Anonyymi
Kaikkialle ei kannata kertoa oikeaa ikäänsä. Netissä varsinkaan. Toki pyöreästi voi ilmaista tai suunnilleen.
- AnonyymiUUSI
Eli olet palstasetä itsekin performansseihisi pettynyt, niinkö? Jaksamisia
- Anonyymi
Spa naista ei haittaa ikäero 🫧🫧
Kuumaa ja kiihkeetä on aina - AnonyymiUUSI
Et pysty samaistumaan minuun mitenkään!
En mä noin vanhaa,jolla on joka asiassa aivan eri näkemys elämästä ,niin ottaskaan. - AnonyymiUUSI
Niin kai sitten. Ei tätä näinkään jaksa.
- AnonyymiUUSI
😜😛
- AnonyymiUUSI
🤮👹🤮🤬🤮👹
- AnonyymiUUSI
Parempi kaksi 25 vuotiasta naista kuin yksi viisikymppinen nainen.
- AnonyymiUUSI
Olen yrittänyt,, mutta kun ne nuoremmat ihastuu minuun, harvemmin vanhemmat tai edes samanikäiset.,.
- AnonyymiUUSI
Aika on omalla puolellaan.
- AnonyymiUUSI
Olisi idioottimaista olla piittaamatta tunteista jonkun numeron perusteella. Kyllä niissä asioissa on ihan muusta kyse.
Paitsi tällä katkerien palstalla.- AnonyymiUUSI
Juuri noin se on.
- AnonyymiUUSI
Meidän iät on välillä 18-50, ja se EI haittaa meitä.
Joitain se tuntuu haittaavan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä442389Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2802322- 1181634
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461330- 1151277
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271167PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411150- 741049
- 661007
- 70980