On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Anonyymi-ap

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.

115

1287

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu en halua miestä joku on mua huomattavasti vanhempi! Ei ei ei

• Anonyymi

No eihän häneltä päätä keitetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän häneltä päätä keitetä.

Olen yksin mielummin kun paljon vanhemman kanssa ja minä sen päätän eikä kukaan muu. Vaikka on kuinka daddy issues ja muut issues niin jos päätän niin päätän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yksin mielummin kun paljon vanhemman kanssa ja minä sen päätän eikä kukaan muu. Vaikka on kuinka daddy issues ja muut issues niin jos päätän niin päätän

Laihduta niin olo paranee ja polla selviää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kerro ihmeessä naisena esiintyvä setä lisää sinun issueista, siitähän saattaa saada vaikka hyvää tarinaa jos ei ole muuta elämää kuin päivystää täällä päivät pitkät. Kaikilla kun ei ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kerro ihmeessä naisena esiintyvä setä lisää sinun issueista, siitähän saattaa saada vaikka hyvää tarinaa jos ei ole muuta elämää kuin päivystää täällä päivät pitkät. Kaikilla kun ei ole.

Jooo mitähän sä selität

• Anonyymi

En tutustu!

• Anonyymi

Pari vuotta on ihan hyvä ikäero.

• Anonyymi

Niillä roikkuu tissit

• Anonyymi

Ei maan vetovoimalle mikään pärjää.

• Anonyymi

Höpöhöpö.

• Anonyymi
        UUSI

Sinä siis tiedostat, että tämän palstaäijän jutut on höpöhöpöä? Onko riittävän ymmärrettävä ja ns tuttu lähestymistapa?

• Anonyymi

Juu, niinhän se on, siksi en uskallakaan tehdä asialle mitään. Niin, sinun kannattaisi keskittyä niihin omanikäisiisi. Minä voin olla yksinkin.

• Anonyymi

Itsellesikö tuota hoet

• Anonyymi
        UUSI

Eiköhän tämä katkeran äijän performanssi ole ns teille kaikille palstan kautta eläville räätälöityä ajanvietettä

• Anonyymi

Höpötystä. En halua.

• Anonyymi

Ikäerosta puhuvat ihmiset joilla on hieman huono näkö ja tajunnan taso: "Anteeksi, minkä ikäinen olette kun on hieman huono näkö. Ai melkein saman ikäinen. Sitten on kaikki hyvin. Muuta ei tartte tietääkään." 😀

• Anonyymi

Anteeksi mutta nyt naurattaa teidän juttunne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi mutta nyt naurattaa teidän juttunne

Saa nauraa. Mutta ajatteleppa ikäeron järkevyyttä. Ei se ikä auta yhtään jos olet jo 20v melko huonossa hapessa ja kunnossa. Ei se ikä pelasta sinua oman kehon ja elinvoiman heikentymiseltä. Ihminen on täsmälleen sen kuntoinen kun on siinä elämäntilanteessa, kenenkään tulevaisuudesta ei ole varmaa tietoa, joten pitkän ajan suunnitelman tekeminen jopa nuorilla on kuitenkin vain kuvittelun tasolla. Ihmisille voidaan laskea suurelle massalle todennäköisyyksiä eliniän suhteen, mutta yksilötasolla todenäköisyys kaikenlaisille tapahtumille on täsmälleen sama. Asioita saa miettiä vähän syvällisemmin, eikä aina tarvitse elää niin pinnassa.

• Anonyymi

Juuri noin. Pitää kysyä kaikilta joita epäilet suht samanikäisiksi, että hei sinä siellä, voitaisiinko seurustella, ai ei no ei sit. Ei se vaan toimi noin, ei siihen voi vaikuttaa.

• Anonyymi

Panin merkille ikäero on "jo" turhan suuri. Onko nuoremman ikä pysynyt paikoillaan vai?

• Anonyymi

Siltä se vaikuttaa rako kasvaa, rako kasvaa.

• Anonyymi

Kun puhutaan ihmisen laskemasta iästä, niin ero pysyy kyllä samana. Mutta jos puhutaan oikeasta fyysisestä kehon "iästä", niin ne iät eivät varmasti mene samaa tahtia kelläkään ihmisellä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun puhutaan ihmisen laskemasta iästä, niin ero pysyy kyllä samana. Mutta jos puhutaan oikeasta fyysisestä kehon "iästä", niin ne iät eivät varmasti mene samaa tahtia kelläkään ihmisellä.

Aivan, juuri tämä.☝️

• Anonyymi

Haluan vain sinut/hänet, vaikka olisit 100v.

• Anonyymi

Pirhana täytin just 101, etkö voi antaa yhtä vuotta anteeksi. Kuitenkin kävelen nopeemmin ja rivakammin kuin 80 vuotta nuorempi 😊

• Anonyymi

Kunnioitettava asenne sinulla!👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirhana täytin just 101, etkö voi antaa yhtä vuotta anteeksi. Kuitenkin kävelen nopeemmin ja rivakammin kuin 80 vuotta nuorempi 😊

😂🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI

Sitte sun on viä vähän aikaa odotettava.

• Anonyymi

Jos rakastaa oikeasti, ei iällä ole väliä. Jos ei rakasta oikeasti, kiinnittää huomiota pikkuasioihin ja toisten mielipiteisiin. Ihmiset saa rakastaa juuri niitä henkilöitä ketä ne haluaa.

• Anonyymi

Ajattelen samalla tavalla. 😊🌞

• Anonyymi

Minulle meidän ikäero ei ole ongelma. Me ollaan molemmat kuitenkin ihan aikuisia ihmisiä.

• Anonyymi

Eikä minulle miehelle. Naiselle se tuntuu olevan ongelma, koska olen paljon nuorempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä minulle miehelle. Naiselle se tuntuu olevan ongelma, koska olen paljon nuorempi.

Mistä tiedät sen olevan hänelle ongelma? Oletteko jutelleet asiasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sööttiä! Oi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät sen olevan hänelle ongelma? Oletteko jutelleet asiasta?

Ei olla juteltu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko teillä on ikäeroa? Oletteko keskustelleet siitä? Jos saa kysyä. 🫣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko teillä on ikäeroa? Oletteko keskustelleet siitä? Jos saa kysyä. 🫣

Ei olla keskusteltu.

• Anonyymi

Katkeran ja kateellisen naisen aloitus. Sokeakin sen näkee.

• Anonyymi

Niin on, valitettavasti

• Anonyymi
        UUSI

Tää aloitus on mustasukkaisen nuoren naisen kirjoitus. On yrittänyt sotkea täällä jo pitkään toisten välit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tää aloitus on mustasukkaisen nuoren naisen kirjoitus. On yrittänyt sotkea täällä jo pitkään toisten välit.

Huomattu on ikävä kyllä. Yritetty on sotkea, mutta yritykseksi jää.

• Anonyymi
        UUSI

Mihin tämä katkeran naisen katkeruus ja kateus sitten ikäänkuin yrittäisi kohdentua? Vaikutat itse kuvaukseesi sopivalta yksilöltä kun sinun jutut tuntuu pyörivän saman teeman ympärillä vuodesta toiseen, että löydät tällaisen tulokulman näistä kälyisen äijän teksteistä. Sinunhan täytyisi ensinnäkin nimetä se henkilö johon tämä kateus kohdentuu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein tämän keskustelupalstan kauttako hän sotkisi ihmisten välejä? Ok. Mutta ketkä olisi ne kaksi henkilöä jotka kävisivät täällä ns kärsimässä näistä kirjoituksista? Ei kuulosta kovin loogiselta nyt tämä merisään selostus

• Anonyymi

Haluan vain yhden nuoremman miehen, ei voi mitään.

• Anonyymi

Sanoi nuorempi mies itse 😀

• Anonyymi

Antaa rakkauden roihuta 🔥

• Anonyymi
        UUSI

Sivusta - niinpä 🔥

• Anonyymi
        UUSI

Ketäs se täällä polttaa niin liekit rovion? Ainakin yksi stoori on varmuudella palanut tuhkaksi

• Anonyymi

Vanha muija ottaa itselleen eläkepäivät lemmikin.

• Anonyymi
        UUSI

Nuori tyyppi ottaa itselleen stressittömän suhteen.

• Anonyymi

Jaa.
      Sydämeni pitää tuota ihan höpötyksenä.

• Anonyymi
        UUSI

Voi kilin vttu mikä kommentti

• Anonyymi

Joo.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vaikka en tiedäkään naisen syntymäpäivää niin tänä vuonna olen 21% häntä vanhempi. Ja kuitenkin hän on minua varmasti kypsempi ihminen 😘😄

• Anonyymi

Arvioisin molempien iän asettuvan sitten 18-68 haarukkaan 🤔

• Anonyymi

Niin se kypsyys ei katso ikää.

• Anonyymi

Hän on niin hyvännäköinen ❤️ Ja hänellä on sydän paikallaan. Ihana ❤️ Ihan sama iälle. Rakastan.

• Anonyymi

Siis kenellä miehellä vai naisella?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kenellä miehellä vai naisella?

No varmasti tässä puhutaan sinusta, vaikutat todella sydämmelliseltä mieheltä kun käyt kyselemään naisina esiintyvältä hemmolta todella omituisia ja käyttäydyt muutenkin erittäin k-päisellä tavalla täällä. Tunnistan tyylisi.

• Anonyymi

Mulle tänne yksi vanhempi mies kiitos. 🤤

• Anonyymi

Yksikö riittäisi?

• Anonyymi

Nyt on katottava pallon merkitys hiven tarkemmin 🤭

• Anonyymi

Tulen heti, sinä nuorempi nainen, jos hän olet 😘

• Anonyymi

Oletko ihan varma että hän on hyvä mies?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yksikö riittäisi?

Ja näin sinä sydämmellinen ja rakastettava mies tutustut ihmisiin aidosti keskustelupalstan kautta utelemalla palstasedältä lapsuuden kokemuksista lähtien kaikkea. Onnea valitsemallasi tiellä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ihan varma että hän on hyvä mies?

No kai mies nyt on varma kun ittestään puhuu, minkä ikäistä sitten lie performoi. Mietihän sinä välillä vaikka sitä

• Anonyymi

Jaahas. Mut miksi kysyä muiden mielipidettä koska voi itseltäänki kysyä?

• Anonyymi
        UUSI

Maalittaja inhoaa vanhempia naisia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

maalittajaa kukaan ole kaivannutkaan

• Anonyymi
        UUSI

Sinäkö ihan tosissasi meinaat, että voit vaikuttaa muiden mielipiteisiin tämän keskustelupalstan kautta tai muodostaa ihmisistä kuvaa, ettei he osaisi näin tehdä? Naista esittävä setähän nimenomaan kertoi omista arvostuksistaan, että ei en halua ja blaa blaa. Kerrot näillä sanavalinnoillasu hyvin paljon mentaliteetistasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Perustuuko tämä sinun stoorisi nyt alentuneesti syyntakeinen nainen siihen, että tämä aloittaja olisi nainen joka ns maalittaa vanhempaa naista? Täytyy sanoa, että ajattelet erittäin omintakeisesti näin nätisti ilmaistuna. Aloittaja ei muuten ole edelleenkään nainen, mutta toisaalta se vasta järkenvastainen ajatus onkin, että tämä sana nainen olisi suora synonyymi liittyen johonkin tiettyyn yksilöön. Se olisi erikoinen pakkoajatus

• Yksinkin pärjää mainiosti, jos vaihtoehto on tuossa. Ja näkyy olevan.

• Anonyymi

Onhan sulla mielikuvituskirsi aina seurana.

• Anonyymi

Ei minua ikäero enää haittaa. Ehkä alussa vähän haittasi, mutta pääsin siitä yli. Kun kunnolla rakastuu se kummasti vaan tasoittaa tietä , poistaa turhia esteitä jotka ovat vain oman mielen luomia ❤️

• Anonyymi

Tykkään vaan pienistä eroista 🤪

• Anonyymi
        UUSI

Tykkään vain isoista xxxx

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään vain isoista xxxx

No kiva kun kerroit gubbe, joskus kieltämättä toivoisi, että tietyltä kollektiivilta löytyisi hieman isommat ballsit näin vertauskuvallisesti ilmaisten. Sinä kuulla vähän soopa, sitten sinä ymmärtä se olla soopa. No mitä sinä tehdä? Mennä piilo komero.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kiva kun kerroit gubbe, joskus kieltämättä toivoisi, että tietyltä kollektiivilta löytyisi hieman isommat ballsit näin vertauskuvallisesti ilmaisten. Sinä kuulla vähän soopa, sitten sinä ymmärtä se olla soopa. No mitä sinä tehdä? Mennä piilo komero.

No mut, miehellä ei ole kuin lärvinsä kai

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla jäi arse kotiin lainaatko päätäs?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea luannonsuajelukohde nuoleskelijoille

• Anonyymi

Luonne ja persoona ratkaisee paljon enemmän.

• Anonyymi

Ite näen, että elämänvaihe merkkaa ehkä enemmän kuin ikä, luonteella ja kiinnostuksen kohteilla on merkityksensä. Ulkonäkö on sivuseikka ja toisaalta esim. ryppyisyys tee ihmisestä vähemmän kaunista, päinvastoin se kertoo eletystä elämästä. Mutta iän myötä kriteerit monille asioille kyllä kasvaa tottakai, sillä niinhän sen pitääkin mennä, elämä opettaa. Ite kun on elänyt elämänsä niin, että mikään ei niinsanotusti ole tullut ilmaiseksi niin oppii arvostamaan elämässä monia asioita.

• Anonyymi

Mulla on jälkiä. Siirreltäviä ja arkissa. On on.

• Anonyymi

Itsehän rakastuin niin syvästi että iällä ei merkitystä. En ehkä koskaan ole tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti.

• Anonyymi

Oletkp vanhempi vai nuorempi?

• Anonyymi

En ikävöi ketään mutta se on selvää, että kun alan voida selvästi paremmin haluan samanikäisen ystävän kuin itse olen! Samanikäisyys on tärkein kriteeri!

• Anonyymi

Toisilla merkkaa eri asiat kuin toisilla.

• Anonyymi

Niinpä! Jokaisella on omat kriteerit ja niin sen olla pitääkin!

• Anonyymi

Paljonko on ikäeroa?

• Anonyymi

Mun mielestä meidän ikäero ei ole ongelma. Ja jos se olisi hänelle ongelma, me ei oltais tässä tilanteessa. Me ollaan kummallisella tavalla täydellisen yhteensopivat.

• Anonyymi

No niinpä A!!

• Anonyymi

Minua ei haittaa vaikka Rakkaani(mies) on 10v vanhempi❤️

• Anonyymi

Me pidetään kummatkin toisiamme hyvännäköisinä ja k!!!!man määrä on valtava muutenkin❤️

• Anonyymi

Onko päässyt kasvamaan? ;DD

• Anonyymi
        UUSI

Haluatko täsmentää tai pakkoseksualisoida tätä palstasedän avausta?

• Anonyymi

Mietin sitä luotettavuutta ja avoimuutta enemmän kuin ikäeroa.

• Anonyymi

Ja ajattelen myös pysyväni ihan itsekseni jatkossa.
        En etsi ketään vierelleni.

🏕

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ajattelen myös pysyväni ihan itsekseni jatkossa.
        En etsi ketään vierelleni.

🏕

Ei ollu must tuo eikä aloitus ja oon tosi iloinen että oot elämässäni

• Anonyymi

Oletko yhtäkkiä alkanut nuorentuun tai sun kaivattus vanhentuun kun ikäero on muuttunut?? .DD

• Anonyymi

Kai se ikäero muuttuukin jos valehtelee monella persoonalla ikäänsä. :(

• Anonyymi

Kaikkialle ei kannata kertoa oikeaa ikäänsä. Netissä varsinkaan. Toki pyöreästi voi ilmaista tai suunnilleen.

• Anonyymi
        UUSI

Eli olet palstasetä itsekin performansseihisi pettynyt, niinkö? Jaksamisia

• Anonyymi

Spa naista ei haittaa ikäero 🫧🫧
      Kuumaa ja kiihkeetä on aina

• Anonyymi
      UUSI

Et pysty samaistumaan minuun mitenkään!

En mä noin vanhaa,jolla on joka asiassa aivan eri näkemys elämästä ,niin ottaskaan.

• Anonyymi
      UUSI

Niin kai sitten. Ei tätä näinkään jaksa.

• Anonyymi
      UUSI

😜😛

• Anonyymi
      UUSI

🤮👹🤮🤬🤮👹

• Anonyymi
      UUSI

Parempi kaksi 25 vuotiasta naista kuin yksi viisikymppinen nainen.

• Anonyymi
      UUSI

Olen yrittänyt,, mutta kun ne nuoremmat ihastuu minuun, harvemmin vanhemmat tai edes samanikäiset.,.

• Anonyymi
      UUSI

Aika on omalla puolellaan.

• Anonyymi
      UUSI

Olisi idioottimaista olla piittaamatta tunteista jonkun numeron perusteella. Kyllä niissä asioissa on ihan muusta kyse.

Paitsi tällä katkerien palstalla.

• Anonyymi
        UUSI

Juuri noin se on.

• Anonyymi
      UUSI

Meidän iät on välillä 18-50, ja se EI haittaa meitä.
      Joitain se tuntuu haittaavan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      44
      2389
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      280
      2322
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      118
      1634
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1330
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1277
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1167
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      141
      1150
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1049
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      66
      1007
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      980
    Aihe