Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
Kerro nyt jotain
94
1391
Vastaukset
- Anonyymi
Enpäs kerro. Kaiken itsestäni kerron, jos hän haluaa, kun sen aika tulee.
- Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/haadot-lisaantyneet-uhkaavasti-hintalappu-jopa-useita-tuhansia-euroja/9022426
Luottotiedot pitää tarkistaa myös uudelta avopuolisolta.
- Anonyymi
Mun sydän on tehty, sulle tehty, sulle ainoastaan 🤍
- Anonyymi
Kaivatulle voisinkin kertoa, mutta en koko palstalle.
- Anonyymi
Onko luurankoja kaapissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko luurankoja kaapissa
Tämä on enemmänkin helmiä sioille -keissi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on enemmänkin helmiä sioille -keissi.
😄😄😄 ok onko juteltu niistä joskus?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko luurankoja kaapissa
Tottakai kaikilla anomyymeilla kirjoittajalla on salattavaa ja se kuuluu tietenkin sinulle, touhukas toimeton. Sivusta hakisit apua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko luurankoja kaapissa
Oletko sellainen antisosiaalisia taipumuksia omaava kekkeruusi, joka ei ymmärrä myöskään ns monikkomuodossa muiden ihmisten yksityisyyden rajoja? Retorinen kysymys ressukka
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sellainen antisosiaalisia taipumuksia omaava kekkeruusi, joka ei ymmärrä myöskään ns monikkomuodossa muiden ihmisten yksityisyyden rajoja? Retorinen kysymys ressukka
Voin kuvitella, kun kutsut meidän seurakunnan pastoria kekkeruusiksi sunnuntaikahveilla. Siihen loppuu naisten nauratus ja hymistely.
"Saikos herra kekkeruusille olla vähän lisää kahveeta??"
- Anonyymi
Minä kertoisin että haluan rakastaa aina. Mieheltä.
- Anonyymi
Hänelle itselleen kerron kun sen aika koittaa.
- Anonyymi
Haluaisin hänen tietävän minun haluavan vain hänet, ja että voin näyttää sen ajan kanssa.
- Anonyymi
Hänelle sanoisin, että odotan intohimoa ja paljon muuta välillämme. Kunhan molemmat voivat antautua toisilleen. Tämän haluaisin erään itseäni vanhemman hyvävartaloisen naisen tietävän. Ajatukseni hän hyvin tietää ja loput vaistoaa. Oli se silloin puoleltani vähän esillä tämä "juttu"🔥🍌!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle sanoisin, että odotan intohimoa ja paljon muuta välillämme. Kunhan molemmat voivat antautua toisilleen. Tämän haluaisin erään itseäni vanhemman hyvävartaloisen naisen tietävän. Ajatukseni hän hyvin tietää ja loput vaistoaa. Oli se silloin puoleltani vähän esillä tämä "juttu"🔥🍌!
No mistäpä tiedät onko hän samoilla linjoilla kanssasi jos ei asia tuosta ole pidemmälle koskaan edennyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mistäpä tiedät onko hän samoilla linjoilla kanssasi jos ei asia tuosta ole pidemmälle koskaan edennyt.
Eikä ”se” tuu etenemään sillä, että lässytät itserakkaana riikinkukkona tälle palstaäijälle. Eikä ”varmaan” mitenkään muutenkaan
- Anonyymi
Hän tietää minusta tosi paljon, joten on vaikea keksiä mitään sellaista, minkä täällä haluaisi paljastaa ja joka liittyy minuun itseeni eikä mitenkään häneen tai siihen, mitä hänestä ajattelen. Tää on nyt ainut, jonka keksin (en ole varma, tietääkö hän tämän): Olen oikeasti introvertti, vaikka vaikutan ekstovertiltä.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
👁️👁️
🥔
⬛⬛
🦷🦷- Anonyymi
Perunanenä ja mustat hampaat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Perunanenä ja mustat hampaat?
Oi kyllä, seksikäs hän.
- Anonyymi
Nämä tämmöttiset ei ole taas henkilökohtaiseen viestintään millään tavalla edes järkeviä välineitä se vähä mitä olen itsestäni kertonu ni korjannu korkeintaan ne huhut mitä mitkä musta lähes jokainen tietää vaan todenmukaisemmiksi versioiksi nää normisti kun tapahtuneesta on menny jo viikkokin ni sitä harvemmin muistaa kuin eilistä ellei kyse ole oman lapsensa syntymästä
- Anonyymi
Näinhän se nykyään erilaiset huhut on korvanneet vanhanaikaiset faktat ja faktantarkistukset. Ehkä se tätä modernia some-aikaa.
- Anonyymi
Olen "kiinnittänyt" hänet viestisovelluksessa. 🤫
- AnonyymiUUSI
Näin, etten ollut siellä ☹️ naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin, etten ollut siellä ☹️ naiselta
Ei hän ole nähnyt mun sovelluksia.
- Anonyymi
He tietävät kaiken sen mitä heidän täytyy tietää. Se mitä eivät tiedä, ei heidän tarvikaan tietää.
- Anonyymi
He? Montako niitä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He? Montako niitä on?
Aika monta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monta.
Miksi kaipaat montaa? Etkö osaa luopua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi en saisi? Jokaiselle jotain, jokaiselta jotain..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi en saisi? Jokaiselle jotain, jokaiselta jotain..
Ok, kaipaat siis yleisesti, et ketään erityisesti…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, kaipaat siis yleisesti, et ketään erityisesti…
Kaikkia heitä erityisesti. Jokaista omalla erityisyydellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat kokea kaikkea mahdollista tämän palstaäijän lanseeraaman kaipaamisen käsitteen kautta ja herjaat selvästi jotain naisihmistä hyvin hoopolla tavalla ikäänkuin tämä vtun kaipaamisen käsite tarkoittaisi esimerkiksi sitä, että ”hän” pitää jotain varastoa tai vastaavaa. Tuo on psykoottista ja patologista seksististä ajattelua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia heitä erityisesti. Jokaista omalla erityisyydellä.
Sehän ei ole miesoletuilta, mikä sinä gubbe olet mitenkään yllättävää, että ”rakastaa” useita erityisellä hellyydellä, kunhan jonkun kohdalla natsaa ns. Tarkoitan ns sukupuolittuneita eroavaisuuksia tai esim käyttäytymistä deittimarkkinoilla verkkoja vesiin heitellen
- Anonyymi
Kun olin töissä, niin sain kiksit jos huomasin jonkun himoitsevan mun tissejä, onks outoo? 😄
- Anonyymi
Onko sua hyväkskäytetty nuorempana? Se usein näyttäytyy tuollaisena käyttäytymisenä.
- Anonyymi
Etkö enää sitten ole töissä vai kuinka? 🤔 Ja kaikkien katseko aiheutti samanmoiset kiksit 😳🫡
- Anonyymi
Musta ei ole koskaan tuntunut hyvältä kun mua katsotaan. Vihaan sitä. Varsinkin kun mies puhuu rinnoilleni eikä minulle😣se loukkaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sua hyväkskäytetty nuorempana? Se usein näyttäytyy tuollaisena käyttäytymisenä.
Millaista on sinun mielestäsi tämä käytös, mitä palstasetä meille täällä performoi? Menisit ihme retaattori vaikka roskiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Notta sinähän se kolho hyypiö mahtavan teorian pistit tulille palstaäijän kekeilyn kautta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tapa itsesi jooko ? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Musta ei ole koskaan tuntunut hyvältä kun mua katsotaan. Vihaan sitä. Varsinkin kun mies puhuu rinnoilleni eikä minulle😣se loukkaa
Se on varmasti naisena esiintyvä virittynyt mies totta, että toiset luulee että siellä on nääs mikrofoni tai vastaavaa. Mitä mieltä olet tästä patologisesta k-päästä joka pörrää kommentoimassa juttujasi, onko nannaa sulle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tapa itsesi jooko ? Sivusta
Luepa kuule aiheesta niin tiedät sinäkin enemmän. 👍
- Anonyymi
Olen syvästi uskossa, ollut jo kauan. Kirkkoon en kuulu.
- Anonyymi
Haluaisin hänen tietävän, että hän on paha ihminen.
- Anonyymi
Itsestäni en halua kertoa hänelle yhtään mitään... hän itse päättänyt ettei ole hänen asiansa; jos ei ole minun elämässä, ei mikään minusta hänelle kuulu.
Toivottavasti lopettaa kiusaamisen ja vastaavan satuttamisen.
- Anonyymi
Että haluan tutustua kunnolla, kun löydän jonkun hyvän. Tiedän jo miten vähän minulle tuolla on tasavertaisia kumppaneita. Toivon että näet minussa saman kypsyyden kuin minä sinussa.
n-n- Anonyymi
Näen ja tiedän kulta 🥰
- Anonyymi
Mä kans päätin lopettaa henkilökohtaisten asioiden kertomisen. Ja pitää ottaa etäisyyttä näihin keskusteluihin. Nyt mä häippäsen. Pidä huolta itsestäsi rakas! ❤️❤️❤️
- Anonyymi
❤️🎶❤️🎶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️🎶❤️🎶
Ja vielä 👩🦳👩🦳👩🦳👩🦳
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️🎶❤️🎶
Thanks!🤣🤣🤣
- Anonyymi
No mitä sinä ajattelet siitä, että tunnen vetovoimaa sinuun ja pidän sinusta?. Kuin hänelle
- AnonyymiUUSI
Samaa ajattelen sinusta
- Anonyymi
Tarkistan meidän wa-chat monta kertaa päivässä. Vaikka siellä ei tapahdu mitään.
- AnonyymiUUSI
Sama.
- Anonyymi
Hakuammuntaa. Kivalta kuulostais jos oma kulta sanois noin. En voi tuudittautua enään kuitenkaan mihinkään, kun vain epävarma on varmaa. Oon eksyksissä just nyt
- Anonyymi
Kai se nainen tietää jo että minua on turha kaivata. Olen liian kärsivä mihinkään. En tiedä miksi tänäänkin on niin sattunut ja ahdistanut.
- Anonyymi
Ehkä koska sitä naista sattuu ja ahdistaa?
Ja hän kärsii kun ette ole yhteydessä.
Voisko olla? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä koska sitä naista sattuu ja ahdistaa?
Ja hän kärsii kun ette ole yhteydessä.
Voisko olla?En tiedä. Minä en halua että hän kärsii. Nyt tuntuu että on voimia vaan selvitä päivästä toiseen. Olisi mukavaa olla toiselle avuksi, mutta en tiedä kaipaako toinen sitä ja en tiedä mistä itse saisin voimaa jaksaa enemmän.
- AnonyymiUUSI
Oletko kokeillut jo esim kovia päihteitä? Ei itketä kauaa palstagubbe. Älä suotta hifistele annosten kanssa, vaan ota yliannostus
- Anonyymi
Ihmettelen enkä ymmärrä sinua.
Se sinusta.
Suren edelleen. Koitan jatkaa elämääni yksin.
Palsta on perseestä. - Anonyymi
Ei tarvitse kertoa, kun hän tietää minusta jo aivan kaiken. Sellaisetkin asiat joita en ole kertonut.
- Anonyymi
Minulla on epävakaa persoonallisuushäiriö.
- Anonyymi
Miten se ilmenee? Näkyykö se sinussa, kun ihastut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene lukemaan vaikka terveyskirjaston sivuilta miten tuo ilmenee. Kyse ei ole mistään kevyestä tai helposta asiasta.
Sivu - AnonyymiUUSI
Tämänkin tiesin jo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähänkö kuulostat palstaäijää haastatteleva äijä epätoivoiselta. Olet tainkut saada tylyt luvut oikeassa elämässä siltä naiselta jonka mielestäsi näet täällä, etkä hyväksy sitä, miten asiat on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämänkin tiesin jo.
Ai sinäkö tunnet tämän pakkomielteen kohteesi näin hyvin, että osaat antaa hänelle diagnooseja ja ymmärrystä palstaäijän pakinoiden kautta. Vaikutat todella kipeältä ihmiseltä, jolla on pakkomielle nähdä toinen ihminen tällaisen spektrin kautta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähänkö kuulostat palstaäijää haastatteleva äijä epätoivoiselta. Olet tainkut saada tylyt luvut oikeassa elämässä siltä naiselta jonka mielestäsi näet täällä, etkä hyväksy sitä, miten asiat on
Joo nämä on näitä erotomaanista kavereita kun tyyliin lähestymiskieltouhan alla selittelee itselleen, että kyseessä on ”perheen sisäinen” erimielisyys tai toinen etsii vielä itseään.
- AnonyymiUUSI
Joo olen huomannut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämänkin tiesin jo.
Mistä voit sen tietää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo olen huomannut.
Milloin ja missä?
- Anonyymi
Tiedän että kaikki kiusaamista et koskaan kaivannut. Lopeta jo.
- Anonyymi
Totuuden kertoisin, vaikka se on hieman tylsempi kuin muunneltu totuus.
- Anonyymi
Jäin aina ihmettelemään ettei hän kyennyt oikeaan vuorovaikutukseen ja yhteyteen kanssani.
Se loukkasi ja toi surun elämääni entisen surun lisäksi.- AnonyymiUUSI
Sellaisia me autistit ollaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siksi en jaksa enää autistia, koska lasteni isä oli sellainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siksi en jaksa enää autistia, koska lasteni isä oli sellainen.
No sehän on kiva tietää naisena esiintyvä palstahönö, että tiedät nyt paremmin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Hyviä unia kaikesta huolimatta.
Surut ja kaikki elämän menetykset on vaan käsiteltävä terapiassa tai muutoin.
Niin olen tehnyt. Silti on vielä työmaata.
🌾 Levollista yötä.
- Anonyymi
Eiköhän tuo tiedä kaiken mielestään tarpeellisen.
- Anonyymi
Haluisin että hän tietäisi sen että....
" Olit särkymisen arvoinen "
-t-- AnonyymiUUSI
Jaa pinjatastako sinä palstaäijä nyt puhut? Kukapa ei karamellista tykkäisi juu u
- AnonyymiUUSI
Yhä vain mietin, aamusta jo leipää syöden, että olenko oikeasti menettänyt järkeni. Kai sielullisten asioiden kuuluukin "järkyttää" ennen kuin tottuu? vaikka se olisi hyvä valon asia.
naiselle- AnonyymiUUSI
Samat mietteet naisella.
Miehelle
- AnonyymiUUSI
Minulla ei ole kaivattua, joten en voi kertoa mitään.
- AnonyymiUUSI
Miksi vastailet näihin? Eikö olisi parempaakin tekemistä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastailet näihin? Eikö olisi parempaakin tekemistä?
En minä valehtele, koska voin pitää tietystä ihmisestä mutta osaan kaivata vasta sitten kun olen tutustunut häneen. Ihan samoin oli aikoinaan kun olimme samoissa kotibailuissa lasteni isän kanssa, kesti useamman viikon ajan ennen kuin rakastuin häneen.
- AnonyymiUUSI
En tiedä, että kaivattu haluaisi jotain minusta tietää.
- AnonyymiUUSI
hyvä ihminen🤭
- AnonyymiUUSI
Ajattelen häntä nytkin.
- AnonyymiUUSI
Koko ajan minäkin, hemmetti
- AnonyymiUUSI
Haluaisin yli kaiken vaan tuntea sen tunteen uudestaan. Rakkauden. Elämäni on kärsimystä ja tarvitsen vain toisen ihmisen joka antaa minulle sen mitä hän ei pystynyt/halunnut. Toivon että joku antaa mulle syyn elää.
- AnonyymiUUSI
Hän on vieläkin ajatuksissani joka päivä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372031Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1791457- 931384
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421199- 1151088
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1331036Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://15975- 74950
- 70884
- 250876