Kerro nyt jotain

Anonyymi-ap

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?

94

1391

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enpäs kerro. Kaiken itsestäni kerron, jos hän haluaa, kun sen aika tulee.

• Anonyymi

Mun sydän on tehty, sulle tehty, sulle ainoastaan 🤍

• Anonyymi

Kaivatulle voisinkin kertoa, mutta en koko palstalle.

• Anonyymi

Onko luurankoja kaapissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko luurankoja kaapissa

Tämä on enemmänkin helmiä sioille -keissi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on enemmänkin helmiä sioille -keissi.

😄😄😄 ok onko juteltu niistä joskus?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko luurankoja kaapissa

Tottakai kaikilla anomyymeilla kirjoittajalla on salattavaa ja se kuuluu tietenkin sinulle, touhukas toimeton. Sivusta hakisit apua

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko luurankoja kaapissa

Oletko sellainen antisosiaalisia taipumuksia omaava kekkeruusi, joka ei ymmärrä myöskään ns monikkomuodossa muiden ihmisten yksityisyyden rajoja? Retorinen kysymys ressukka

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sellainen antisosiaalisia taipumuksia omaava kekkeruusi, joka ei ymmärrä myöskään ns monikkomuodossa muiden ihmisten yksityisyyden rajoja? Retorinen kysymys ressukka

Voin kuvitella, kun kutsut meidän seurakunnan pastoria kekkeruusiksi sunnuntaikahveilla. Siihen loppuu naisten nauratus ja hymistely.

"Saikos herra kekkeruusille olla vähän lisää kahveeta??"

• Anonyymi

Minä kertoisin että haluan rakastaa aina. Mieheltä.

• Anonyymi

Hänelle itselleen kerron kun sen aika koittaa.

• Anonyymi

Haluaisin hänen tietävän minun haluavan vain hänet, ja että voin näyttää sen ajan kanssa.

• Anonyymi

Hänelle sanoisin, että odotan intohimoa ja paljon muuta välillämme. Kunhan molemmat voivat antautua toisilleen. Tämän haluaisin erään itseäni vanhemman hyvävartaloisen naisen tietävän. Ajatukseni hän hyvin tietää ja loput vaistoaa. Oli se silloin puoleltani vähän esillä tämä "juttu"🔥🍌!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänelle sanoisin, että odotan intohimoa ja paljon muuta välillämme. Kunhan molemmat voivat antautua toisilleen. Tämän haluaisin erään itseäni vanhemman hyvävartaloisen naisen tietävän. Ajatukseni hän hyvin tietää ja loput vaistoaa. Oli se silloin puoleltani vähän esillä tämä "juttu"🔥🍌!

No mistäpä tiedät onko hän samoilla linjoilla kanssasi jos ei asia tuosta ole pidemmälle koskaan edennyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mistäpä tiedät onko hän samoilla linjoilla kanssasi jos ei asia tuosta ole pidemmälle koskaan edennyt.

Eikä ”se” tuu etenemään sillä, että lässytät itserakkaana riikinkukkona tälle palstaäijälle. Eikä ”varmaan” mitenkään muutenkaan

• Anonyymi

Hän tietää minusta tosi paljon, joten on vaikea keksiä mitään sellaista, minkä täällä haluaisi paljastaa ja joka liittyy minuun itseeni eikä mitenkään häneen tai siihen, mitä hänestä ajattelen. Tää on nyt ainut, jonka keksin (en ole varma, tietääkö hän tämän): Olen oikeasti introvertti, vaikka vaikutan ekstovertiltä.

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️
      👁️👁️
      🥔
      ⬛⬛
      🦷🦷

• Anonyymi

Perunanenä ja mustat hampaat?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Perunanenä ja mustat hampaat?

Oi kyllä, seksikäs hän.

• Anonyymi

Nämä tämmöttiset ei ole taas henkilökohtaiseen viestintään millään tavalla edes järkeviä välineitä se vähä mitä olen itsestäni kertonu ni korjannu korkeintaan ne huhut mitä mitkä musta lähes jokainen tietää vaan todenmukaisemmiksi versioiksi nää normisti kun tapahtuneesta on menny jo viikkokin ni sitä harvemmin muistaa kuin eilistä ellei kyse ole oman lapsensa syntymästä

• Anonyymi

Näinhän se nykyään erilaiset huhut on korvanneet vanhanaikaiset faktat ja faktantarkistukset. Ehkä se tätä modernia some-aikaa.

• Anonyymi

Olen "kiinnittänyt" hänet viestisovelluksessa. 🤫

• Anonyymi
        UUSI

Näin, etten ollut siellä ☹️ naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näin, etten ollut siellä ☹️ naiselta

Ei hän ole nähnyt mun sovelluksia.

• Anonyymi

He tietävät kaiken sen mitä heidän täytyy tietää. Se mitä eivät tiedä, ei heidän tarvikaan tietää.

• Anonyymi

He? Montako niitä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He? Montako niitä on?

Aika monta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monta.

Miksi kaipaat montaa? Etkö osaa luopua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi en saisi? Jokaiselle jotain, jokaiselta jotain..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi en saisi? Jokaiselle jotain, jokaiselta jotain..

Ok, kaipaat siis yleisesti, et ketään erityisesti…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, kaipaat siis yleisesti, et ketään erityisesti…

Kaikkia heitä erityisesti. Jokaista omalla erityisyydellä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi haluat kokea kaikkea mahdollista tämän palstaäijän lanseeraaman kaipaamisen käsitteen kautta ja herjaat selvästi jotain naisihmistä hyvin hoopolla tavalla ikäänkuin tämä vtun kaipaamisen käsite tarkoittaisi esimerkiksi sitä, että ”hän” pitää jotain varastoa tai vastaavaa. Tuo on psykoottista ja patologista seksististä ajattelua

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkia heitä erityisesti. Jokaista omalla erityisyydellä.

Sehän ei ole miesoletuilta, mikä sinä gubbe olet mitenkään yllättävää, että ”rakastaa” useita erityisellä hellyydellä, kunhan jonkun kohdalla natsaa ns. Tarkoitan ns sukupuolittuneita eroavaisuuksia tai esim käyttäytymistä deittimarkkinoilla verkkoja vesiin heitellen

• Anonyymi

Kun olin töissä, niin sain kiksit jos huomasin jonkun himoitsevan mun tissejä, onks outoo? 😄

• Anonyymi

Onko sua hyväkskäytetty nuorempana? Se usein näyttäytyy tuollaisena käyttäytymisenä.

• Anonyymi

Etkö enää sitten ole töissä vai kuinka? 🤔 Ja kaikkien katseko aiheutti samanmoiset kiksit 😳🫡

• Anonyymi

Musta ei ole koskaan tuntunut hyvältä kun mua katsotaan. Vihaan sitä. Varsinkin kun mies puhuu rinnoilleni eikä minulle😣se loukkaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sua hyväkskäytetty nuorempana? Se usein näyttäytyy tuollaisena käyttäytymisenä.

Millaista on sinun mielestäsi tämä käytös, mitä palstasetä meille täällä performoi? Menisit ihme retaattori vaikka roskiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Notta sinähän se kolho hyypiö mahtavan teorian pistit tulille palstaäijän kekeilyn kautta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tapa itsesi jooko ? Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Musta ei ole koskaan tuntunut hyvältä kun mua katsotaan. Vihaan sitä. Varsinkin kun mies puhuu rinnoilleni eikä minulle😣se loukkaa

Se on varmasti naisena esiintyvä virittynyt mies totta, että toiset luulee että siellä on nääs mikrofoni tai vastaavaa. Mitä mieltä olet tästä patologisesta k-päästä joka pörrää kommentoimassa juttujasi, onko nannaa sulle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tapa itsesi jooko ? Sivusta

Luepa kuule aiheesta niin tiedät sinäkin enemmän. 👍

• Anonyymi

Olen syvästi uskossa, ollut jo kauan. Kirkkoon en kuulu.

• Anonyymi

Haluaisin hänen tietävän, että hän on paha ihminen.

• Anonyymi

Itsestäni en halua kertoa hänelle yhtään mitään... hän itse päättänyt ettei ole hänen asiansa; jos ei ole minun elämässä, ei mikään minusta hänelle kuulu.
        Toivottavasti lopettaa kiusaamisen ja vastaavan satuttamisen.

• Anonyymi

Että haluan tutustua kunnolla, kun löydän jonkun hyvän. Tiedän jo miten vähän minulle tuolla on tasavertaisia kumppaneita. Toivon että näet minussa saman kypsyyden kuin minä sinussa.
      n-n

• Anonyymi

Näen ja tiedän kulta 🥰

• Anonyymi

Mä kans päätin lopettaa henkilökohtaisten asioiden kertomisen. Ja pitää ottaa etäisyyttä näihin keskusteluihin. Nyt mä häippäsen. Pidä huolta itsestäsi rakas! ❤️❤️❤️

• Anonyymi

❤️🎶❤️🎶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️🎶❤️🎶

Ja vielä 👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳👩‍🦳

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

❤️🎶❤️🎶

Thanks!🤣🤣🤣

• Anonyymi

No mitä sinä ajattelet siitä, että tunnen vetovoimaa sinuun ja pidän sinusta?. Kuin hänelle

• Anonyymi
        UUSI

Samaa ajattelen sinusta

• Anonyymi

Tarkistan meidän wa-chat monta kertaa päivässä. Vaikka siellä ei tapahdu mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Sama.

• Anonyymi

Hakuammuntaa. Kivalta kuulostais jos oma kulta sanois noin. En voi tuudittautua enään kuitenkaan mihinkään, kun vain epävarma on varmaa. Oon eksyksissä just nyt

• Anonyymi

Kai se nainen tietää jo että minua on turha kaivata. Olen liian kärsivä mihinkään. En tiedä miksi tänäänkin on niin sattunut ja ahdistanut.

• Anonyymi

Ehkä koska sitä naista sattuu ja ahdistaa?
        Ja hän kärsii kun ette ole yhteydessä.
        Voisko olla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä koska sitä naista sattuu ja ahdistaa?
        Ja hän kärsii kun ette ole yhteydessä.
        Voisko olla?

En tiedä. Minä en halua että hän kärsii. Nyt tuntuu että on voimia vaan selvitä päivästä toiseen. Olisi mukavaa olla toiselle avuksi, mutta en tiedä kaipaako toinen sitä ja en tiedä mistä itse saisin voimaa jaksaa enemmän.

• Anonyymi
        UUSI

Oletko kokeillut jo esim kovia päihteitä? Ei itketä kauaa palstagubbe. Älä suotta hifistele annosten kanssa, vaan ota yliannostus

• Anonyymi

Ihmettelen enkä ymmärrä sinua.
      Se sinusta.
      Suren edelleen. Koitan jatkaa elämääni yksin.
      Palsta on perseestä.

• Anonyymi

Ei tarvitse kertoa, kun hän tietää minusta jo aivan kaiken. Sellaisetkin asiat joita en ole kertonut.

• Anonyymi

Minulla on epävakaa persoonallisuushäiriö.

• Anonyymi

Miten se ilmenee? Näkyykö se sinussa, kun ihastut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene lukemaan vaikka terveyskirjaston sivuilta miten tuo ilmenee. Kyse ei ole mistään kevyestä tai helposta asiasta.

Sivu

• Anonyymi
        UUSI

Tämänkin tiesin jo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vähänkö kuulostat palstaäijää haastatteleva äijä epätoivoiselta. Olet tainkut saada tylyt luvut oikeassa elämässä siltä naiselta jonka mielestäsi näet täällä, etkä hyväksy sitä, miten asiat on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämänkin tiesin jo.

Ai sinäkö tunnet tämän pakkomielteen kohteesi näin hyvin, että osaat antaa hänelle diagnooseja ja ymmärrystä palstaäijän pakinoiden kautta. Vaikutat todella kipeältä ihmiseltä, jolla on pakkomielle nähdä toinen ihminen tällaisen spektrin kautta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vähänkö kuulostat palstaäijää haastatteleva äijä epätoivoiselta. Olet tainkut saada tylyt luvut oikeassa elämässä siltä naiselta jonka mielestäsi näet täällä, etkä hyväksy sitä, miten asiat on

Joo nämä on näitä erotomaanista kavereita kun tyyliin lähestymiskieltouhan alla selittelee itselleen, että kyseessä on ”perheen sisäinen” erimielisyys tai toinen etsii vielä itseään.

• Anonyymi
        UUSI

Joo olen huomannut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämänkin tiesin jo.

Mistä voit sen tietää?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo olen huomannut.

Milloin ja missä?

• Anonyymi

Tiedän että kaikki kiusaamista et koskaan kaivannut. Lopeta jo.

• Anonyymi

Totuuden kertoisin, vaikka se on hieman tylsempi kuin muunneltu totuus.

• Anonyymi

Jäin aina ihmettelemään ettei hän kyennyt oikeaan vuorovaikutukseen ja yhteyteen kanssani.
      Se loukkasi ja toi surun elämääni entisen surun lisäksi.

• Anonyymi
        UUSI

Sellaisia me autistit ollaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi en jaksa enää autistia, koska lasteni isä oli sellainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi en jaksa enää autistia, koska lasteni isä oli sellainen.

No sehän on kiva tietää naisena esiintyvä palstahönö, että tiedät nyt paremmin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Hyviä unia kaikesta huolimatta.
        Surut ja kaikki elämän menetykset on vaan käsiteltävä terapiassa tai muutoin.
        Niin olen tehnyt. Silti on vielä työmaata.
        🌾 Levollista yötä.

• Anonyymi

Eiköhän tuo tiedä kaiken mielestään tarpeellisen.

• Anonyymi

Haluisin että hän tietäisi sen että....
      " Olit särkymisen arvoinen "
      -t-

• Anonyymi
        UUSI

Jaa pinjatastako sinä palstaäijä nyt puhut? Kukapa ei karamellista tykkäisi juu u

• Anonyymi
      UUSI

Yhä vain mietin, aamusta jo leipää syöden, että olenko oikeasti menettänyt järkeni. Kai sielullisten asioiden kuuluukin "järkyttää" ennen kuin tottuu? vaikka se olisi hyvä valon asia.

naiselle

• Anonyymi
        UUSI

Samat mietteet naisella.
        Miehelle

• Anonyymi
      UUSI

Minulla ei ole kaivattua, joten en voi kertoa mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi vastailet näihin? Eikö olisi parempaakin tekemistä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vastailet näihin? Eikö olisi parempaakin tekemistä?

En minä valehtele, koska voin pitää tietystä ihmisestä mutta osaan kaivata vasta sitten kun olen tutustunut häneen. Ihan samoin oli aikoinaan kun olimme samoissa kotibailuissa lasteni isän kanssa, kesti useamman viikon ajan ennen kuin rakastuin häneen.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä, että kaivattu haluaisi jotain minusta tietää.

• Anonyymi
      UUSI

hyvä ihminen🤭

• Anonyymi
      UUSI

Ajattelen häntä nytkin.

• Anonyymi
        UUSI

Koko ajan minäkin, hemmetti

• Anonyymi
      UUSI

Haluaisin yli kaiken vaan tuntea sen tunteen uudestaan. Rakkauden. Elämäni on kärsimystä ja tarvitsen vain toisen ihmisen joka antaa minulle sen mitä hän ei pystynyt/halunnut. Toivon että joku antaa mulle syyn elää.

• Anonyymi
      UUSI

Hän on vieläkin ajatuksissani joka päivä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      37
      2031
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      179
      1457
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      93
      1384
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1199
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1088
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      133
      1036
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      15
      975
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      950
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70