Mitenkäs teillä naisilla, jotka ko. lääkettä hiustenlähtöön syötte, on sujunut? :) onko uutta kasvua havaittavissa? Itsellä siis kuuri hyvin alussa, vähän ollut päänsärkyjä toivottavasti eivät pahene..
Spironolaktoni-kokemuksia
7
3684
Vastaukset
- nainen_40
miten aloittajalla menee?
Itsekin toivoisin tähän ketjuun vastauksia ja nimenomaan niitä asiallisia kommentteja naisilta, jotka käyttävät spiroa.- Nainen35
Olen syönyt vuoden Spiroa ja ei se mitään ihmeoarannusta tilanteeseeni ole tuonut, mutta luulisin, että ilman sitä hiustilanne olisi nykyistä huonompi. Hiukseni ovat todella ohentuneet kauttaaltaan, mutta Spiron ansiosta eteen ja ohimoille on kasvanut uutta hiusta ja näiden haituvien ansiosta päänahan peittely on hieman helpompaa. Spiro on auttanut päänahan kuntoon yleisesti myös, aiemmin tuli säännöllisin välein tulehtuneita paukamia, mutta Spiron aloittamisen jälkeen näitä ei ole ilmaantunut, hiusten fasvoittuminen on rauhoittunut ja kasvojen ihokin pysyy paremmassa kunnossa.
- Nainen 32
Mulla hiukset eivät vielä olleet alkaneet ihan lopullisesti lähtemään, otsalla vain kasvuaika oli lyhentynyt onnettomaksi (alle puoli vuotta). Spiron avulla (reilu vuosi syöty) tukka on nyt lähes ennallaan, vain ohimoilla ja ihan kapealla rajalla otsalla on alle 20-senttisiä haivenia. Osa karvoista lähtee edelleen vajaamittaisina (20 cm tai alle), mutta poninhäntä on lähes yhtä paksu kuin viiisi vuotta sitten. Myös minulla tukan rasvoittuminen on vähentynyt ja iho on upeassa kunnossa muutenkin. Ihan ahteristahan se on näin nuorena alkaa hiuksia menettämään, mutta olen onnellinen että ainakin minä sain jonkinmoisen, joskin sitten ehkä vain hetkellisen, avun siihen. Toivon samaa myös muille kanssakärsijöille.
- spirosta
Minkälaisella annoksella olette spiroa syöneet? Minulla ei vielä hirveästi tuloksia.. Rasvoittuminen toki vähentynyt, mikä sekin tietysti hyvä. Mutta onneksi myös sivuvaikutukset ovat jääneet varsin minimaalisiksi alun jälkeen :)
- Nainen 32
100 mg per päivä on mun annos.
- Murusia
Oletteko saaneet Spirolactonesta haitallisia sivuvaikutuksia? itse pelkään niitä nyt aloittaessani lääkityksen. Onko 100mg päivässä liian suuri annos, apteekissa ihmeteltiin, laskee esim. verenpainetta.
- Lue ohjeet
Lääkkeen ohjepapereissa on kerrottu haitalliset sivuvaikutukset. Koska kyse on nesteenpoistoon pereustuva verenpainelääke, ei ihme että verenpaine laskee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268