Hei.
Olen raskaana viikoilla 22 5.
Painoa on vaa'an mukaan tullut nyt melkein 10kg.
Tämä ahdistaa, ymmärrän täysin että tottakai paino nousee.
Mutta jotenkin noin suuri painon nousu näin lyhyessä ajassa tuntuu kohtuuttomalta. Ja syytän itseäni kovin. Olen mielestäni epäonnistunut kun olen näin painava, en ole tarpeeks vahva jotta söisin niin vähän ettei paino nouse.
Toisinaan ajattelen että olen ihan hyvä typpi. Käyn kolme kertaa päivässä koiran kanssa lenkit ja syön terveellisesti.
Mutta jos otan yhdenkin herkun, olo on kamala.
Esim suklaa karkkia syödessä on ihana maistella niitä hyviä makuja.. Mutta se ahdistus ja pahaolo mikä tulee heti sen jälkeen on voittamaton.
Oon hirveen vihanen itelleni ja syytän itteäni että oon tämmönen. Siis että ajattelen näin.
Kun faktathan on ne, että oon täysin normaali painoinen ollu ennen raskautta. Lapsen olen halunnut miehen kanssa jo vuoden, syön terveellisesti ja liikun kyllä. Tiedostan ajatuksieni olevan idioottimaisia mutta samalla ahdistun lisää siitä etten voi lakata ajattelemasta näin.. :( Ikuinen kierre.
Tätä pahentaa vielä se että mies ei halua seksiä..
Olenko siis niin vastenmielinen oikeasti.
Juttukaveria? Ajatuksia?
Ahdistus ja paniikkikohtaukset.
5
120
Vastaukset
- Pöhköfantti
No yhyy... käypä koiran kanssa neljä kertaa päivässä lenkillä, niin kyllä se siitä. Suorita, suorita, suorita! Suorittajista tulee hyviä äitejä... eiku...
- Ärsyttävää
Kiitti typerästä kommentista. Hittoako täällä kommentoit jos et muuta osaa ku masenaa lisää? Hyvä sua!!! Sait taas yhen ihmisen päivän enemmän vituiks.. Oot varmaan ylpee itestäs.
Tsemii keskustelun aloittaja..!!!!!
- Normaalia tai ei
Sanot että syöt terveellisesti, mutta kerrot kuitenkin syöväsi suklaata. Osta kromia, sen pitäisi auttaa makean himoon ja kaupassa päätät vain jättää suklaakarkit ostamatta. Raskaana olevat eivät "yleensä" syö karkkia tai mitään sokerista, koska se aiheuttaa ummetusta. Oikeastaan minun on aika vaikea uskoa, että olet oikeasti raskaana. Olethan varmasti nainen, etkä lissu-ukko joutessaan sukkahousut jalassa naputtelemassa...
Lenkki 3 kertaa päivässä koiran kanssa ei kerro liikunnastasi vielä mitään. Paljonko kertyy kilometrejä? Jos liikut 6-10 km/pv liikuntasi on hyvällä mallilla, mutta jos viet koiran 10 minuutiksi naapurikadun postilaatikon tolpalle pissille kolme kertaa päivässä, liikuntaa on liian vähän.
Painoin itse ennen raskautta 58kg (olen 170 cm pitkä) eli olin aivan normaalipainoinen ja laihduin ensin muutaman kilon ja sitten paino nousi huimat18 kg. Imetyksen lopetettuani painoin 62 kg, eikä nämä 4 lisäkiloa haittaa minua lainkaan. Ei tullut edes raskausarpia, vaikka pelkäsin, ettei iho kestä moista painonnousua. Minulla sattui olemaan hyvä kudostyyppi.
Jos miehesi ei enää halua seksiä, teidän suhteenne on finito ja hänellä on toinen tai hän ei vain ole kiinnostunut naisista siinä mielessä...- ..pannari..
Mä syön herkkuja harvoin.
Ja ruokavalio koostuu pelkästään proteiinista ja kasviksista.
Ja kyllä täs ihan raskaana ollaan, kumma että epäilet..
Koiran kanssa tulee lenkkiä päivässä ainakin tuo 10km. Mettässä käydään pitkiä reissuja.
Mutta kiitos vastauksesta..
Tuli jotenkin helvetin paljon parempi olo kun luin sun juttus ja tämän pösilöfantin. Kun tajuan että oon kumminkin täys järkinen kun ei ensimmäisenä tulis mieleen ahdistuneelle ja tämmösten asioiden kanssa painovalle ihmiselle alkaa "vittuilemaan.." :D
- Niisku-10
Ei sinun pitäisi kiinnittää mitään huomiota painoosi. Miksi olet ylipäätään alkanut edes seurata sitä? On täysin selvää, että paino nousee jokaisella hyvin eri tavoin raskauden aikana. Yritä vain nauttia raskaudestasi ja todellakin voit ihan hyvillä mielin välillä herkutellakin. Kyllä paino lähtee putoamaan heti synnytyksen jälkeen. Imetys ja säännöllinen liikunta takaavat sen ihan varmasti.
Kumma juttu, että miehesi ei halua seksiä. Onko hän kertonut siihen mitään syytä? Meillä seksiä harrastettiin ihan loppumetreille asti. Vai onko raskautesi pelkkä tekosyy miehen haluttomuuteen? Onko mies ajatellut ollenkaan sitä, että heti synnytyksen jälkeen seksiä ei voi harrastaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337251Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213360Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521490Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221401Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281386PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1811380- 1441249
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511153Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v166985- 39976