Tossa jonkin aikaa sitten tuli puolustusvoimilta kirje kutsuntoihin. Olen jo pitemmän aikaa halunnut rauhanturvaajaksi ulkomeille. Esittely vihkosessa oli pääsykokeista aika niukasti tietoa cooper ja evakointi testi oli ainoa josta kerrottiin selvät rajat, mutta mites muut?
Osaisiko joku neuvoa vähän että millasiia kokeita sielä on ollut. Tuleeko kirjalliseeen matikkaa vai päättelytehtävia entäs englanti. Kuinka kova osaaminen englannissa pitää olla ja entäs kuntotestit millainen taso niissä on suurinpiirtein.
Kriisinhallintatehtävät
3
1087
Vastaukset
- lutn.
saitko ihan tehtävä tarjouksen kriisihallntaan? vai ?
- Tuleva sotilas....ehkä
Ei ei. Ihan normaali kirje kutsuntoihin minkä jokainen 18v suomalainen mies saa. Mutta kiinnostus ulkomaille lähtemiseen on kova. Kyllä tarjouskin kelpaisi.
- näinon
Tarkoitat varmaan kansainvälisiä valmiusjoukkoja, etkä rauhanturvaajahommia? Jotta sinulla olisi edes jonkinlainen mahdollisuus päästä operaatioon, suosittelisin hakemaan tuonne valmiusjoukkoihin (sekään ei takaa pääsyä, mutta taisi olla että ~90% hakeneista skvj-miehistä pääsi vuoden sisällä kotiutumisesta operaatioon.)
Pällitestit pääsykokeissa on, eli joku 400-500 kysymystä, siinä on päättelytehtäviä ja matematiikkatehtäviä, sekä myös ihan päätä katsovia tehtäväviä kuten "haluatko puutarhuriksi?" yms. Sisään päässet juoksivat omasta erästäni kaikki cooperissa vähintään 2700, lihaskuntotesteistä lähes täydet kaikista ja evakuointi läpi.
Englantia testeissä oli noin 2-3 min, kun haastattelussa sinulta kysytään jotain ja sitten sinun pitää vastata englanniksi. Ihan ok:sti sitä pitää osata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889