Olimme menossa vierailemaan kotikaupunkiini koska oli sukujuhlat tulossa, olin miltei viimeisilläni raskaana, automatkalla huomasin jo jotain erikoista joku lava-autolla ajeleva mies ajoi koko matkan perässämme, pysähdyimme välillä ja siellä hän tuntematon mies seisoi tuijottamassa minua. Näytti hieman joltain narkomaanilta. Kun saavuimme perille , astuin ulos autosta mies tuli lähemmäksi minua ja alkoi uhitella oudolla kielellä. Huomasin että hän oli vampyyri eikä mikään narkkari. Lähdin juoksemaan karkuun, hän selvästi halusi tehdä minulle jotain pahaa, kissa hiiri-leikkiä jatkui ties kuinka ja kauan välillä olimme metsikössä juoksemassa välillä kaupoissa , liikenteen keskellä. Jonkun ajan päästä eksytin hänet , ja menin sukulaiseni luo. Olin todella peloissani, miksi ketään haluaisi minulle pahaa. Olimme valmistautumassa juhliin kun vampyyri hyökkäsi kimppuuni sängyn alta, avasi mahani terävillä kynsillään ja otti lapseni ja vei pois. Olen oikeastikin raskaana tällä hetkellä. Todella ahdistava uni.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Olin sci-fi-ajassa,jossa muut vampyyriporukat olivat hajallaan.Eksyin vieraalle planeetalle.Aluksi se keskustelu tuntui normaalilta,mutta yhtäkkiä alkoi tapahtua jotain outoa.Vampyyri ajoi minua takaa,no se johtaja,ja juuri kun se oli saamassa minut kiinni ,aloin lentäen paeta siitä ruumiista.Karsea uni.Mistä se kertoo.Masennuksestako?
- Anonyymi
demoni hyökkäsi unessa ja halusi sinut ja lapsesi. Käännyt Jesuksen puoleen, niin Hän tulee ninun sydämmeesi ja varjelee sinut iankaiseeen elmään.https://www.youtube.com/watch?v=0-ACx1l4x9U
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43582Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33553En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435