Tuplavirittimen omaavat televisiot

Tuplavirittimet

Haussa olisi uutta televisiota kokoluokkaa 47 tuumaa. Television ominaisuuksissa tuplavirittimet kiinnostavat, mutta olen törmännyt ainoastaan Panasonicin TX-L47DT60Y -malliin, josta kyseinen ominaisuus löytyy. Onko niin, että markkinoilla ei muita malleja ole tuplavirittimillä?

Entä onko kokemuksia esimerkiksi juurikin tuosta Panasonicin mallista, että toimiiko tallennus, kuten yleensäkin eli ohjelmaoppaasta vain valitaan ohjelma, joka tallennetaan ja siististi menee kovalevylle tämän jälkeen. Ja mitenkähän käynnissä olevan ohjelman tallennus eli voiko sen käydä nappaamassa ohjelmaopppasta?

2

5335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varsin hyvä!

      Kokemusta on puolelta vuoden ajalta Panasonicin vastaavasta plasma-tv:stä (malli VT60), jossa on ne kaksoisvirittimet eli kaikki tuplana. Olen tykännyt mm. siitä, että voin tallentaa jotain ohjelmaa ajastettuna tai katsomisen aikana käynnistettynä ja voin kuitenkin sen USB-tallennuksena aikana katsoa mitä tahansa kanavaa samaan aikaan.

      Kyllä, tallennus on helppo ohjelmoida ohjelmaoppaasta, sitten päästään ajastuksien listaan ja käydään vielä laittamassa loppuun lisäaikaa ja vielä hyväksytään ajastus. Eli menee aika helposti.

      Ja voi ajastaa kahdeltakin eri kanavalta samaan aikaankin tulevia ohjelmia, mutta tietenkin se kannattaa tehdä vain silloin, kun ei itse ole katsomassa samaan aikaan, koska ei toimi ajasta kaksi ja katso kolmatta.

      Ja meneillään olevan ohjelman voi laittaa tallentumaan myös ohjelmaoppaan kautta. Noin ei voi tehdä esim. Topfieldin digibokseilla.

      Huomaa, että ajastus ei toimine kaikilla USB-kovalevyillä. Esim. Seagate Expansion käynnistyy niin hitaasti, että tv päättelee käynnistyessään, ettei ole kovalevyä tullut ajoissa (toki tuo Seagate Expansion toimii muutoin, mutta ajastuksia sen kanssa ei kannata tehdä). Minulla on Buffalon terainen levy USB 3-portissa ja sen kanssa toimii mainiosti. Myös ajansiirrot ja tallennukset yhtä aikaa HD-lähetyksillä, eikä takkua. Miinusta on se kuitenkin, ettei Topfieldiin verrattuna pikakatselu ole sulavaa, mutta tekstit kyllä pystyy lukemaan ja siihen tottuu. Tallenteihin ei voi laittaa kirjanmerkkejä, mutta se kuitenkin muistaa, missä oltiin viimeksi ja kysyy, halutaanko aloittaa katselu alusta vai aiemmasta kohdasta. Ja tallenteita voi laittaa helposti ryhmiin. Esim. olen laittanut erään tv-sarjan omaan ryhmäänsä, joten se näkyy kuin se olisi päätason kansio. Tallenteiden listassa on myös tieto, mitkä tallenteet ovat vielä katsomatta.

    • Taito5869

      Huippu laite Panasonic 2 virittimellä kaikki pelaa niinkuin pitääki. Hyvä ja selkeä ohjelma opas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe