Mistä löytäisin 11-vuotiaalle lapselle englannin kielisen kirjeenvaihtokaverin. Koulullekaan ei ollut tullut osoitteita. Netistä varmasti löytyy, mutta mistä. Poika ei halua opiskella englantia niin paljon, kuin äiti haluaisi. Olen varma, kun olisi nettikaveri jostain päin maailmaan, jonka kanssa kirjoitella englanniksi, niin johan kielen opiskelu maistuisi. Voisi lähetellä kuviakin Suomesta ja itsestään. Ja keskustelu olisi lähes reaaliaikaista.
Englanninkielinen kirjeenvaihtokaveri lapselleni
5
4129
Vastaukset
http://koti.mbnet.fi/~kakoskin/penpal/search.html
Tuolta sivulta löytyy kirjeenvaihtostäviä kaikkialta maailmasta.
Kokeilin testiksi laittaa seuraavat kriteerit: age: 10-12
sex: does not matter
status: single
seeking: friends
region: any country
city: -
Ilmoituksia tuli pilvin pimein. Osuipa sieltä silmään muutaman suomalaislapsenkin lmoitukset meiliosoitteiden kera :) (selasin pikaisesti läpi ja katsoin, että ilmoitukset ovat todellakin asiallisia, sillä sivu oli itselleni entuudestaan täysin vieras ja internetin kaikenlaisten ilmoitusten suhteen kannattaa olla aina vähän varuillaan).- Lissu
Hyvä idea!Itsellänikin oli monta vuotta englannin kielinen kirjeenvaihto kaveri. Voisit kokeilla myös ns. etana postia, joutuisi kirjoittamaan ihan oikeasti ja jäisi sanat paremmin mieleen..
- oppiiko näin
Kiitos todella paljon osoitteesta! Itse etsin sitä silmät vinossa. Tämä oli kullan arvoinen osoite.
- äippäpäippä
Kirjekavereita englannista. Laitoin muistaakseni koulun kautta johonkin lehteen ilmoituksen. Tämä on nyt vähän ohi aiheen mutta kerronpa kuitenkin kun nyt aikuisena tämä huvittaa kovasti.
Sain useita kirjekavereita. Dianan, Karenin, taisi niitä olla vielä jokunen, mutta erityisesti jäi mieleen eräs poika Philip. Olin tuolloin kuudennella luokalla. Vuosien varrella osa kirjekavereista tippui pois syystä tai toisesta. Loppuiko ilmeisesti jutun aiheet, mutta tämä Philip oli kyllä verraton. Jokaisessa kirjeessä hän lähetti jonkin pienen lahjan. Jokaisessa kirjeessä hän kertoi kuinka kovasti haluaisi tavata. Lopussa hän jo kertoi haluavansa naimisiin kanssani ja lupasi lähettää minulle lentoliput englantiin, jotta pääsisin katsomaan häntä. Lopulta lopetin kirjoittamisen kun kirjeet alkoivat ahdistamaan. Mutta sinnikkäästi hän yritti.
Hauskoja muistoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145