Hong Kong, huonot valikoimat

Turha kauppa

Onpa kuppanen myymälä tämä Hong Kong.
Ei löytynyt edes paperia tulostimeen, vaikka sitä etsi sieltä missä olettaa tulostin papereiden sijaitsevan eli konttoritarvikkeiden, piirustus papereiden ja tietokone tarvikkeiden osastoilta, mutta eipä vaan löytynyt tulostin paperia.

Kaikenmaailman muuta tilpehööriä kyllä löytyy, mutta tulostin paperia, jolla on menekkiä, niin sellaista ei löydy.

23

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh

Ei löytynyt Pyrhöltäkään koiopaperia kun kävin kysymässä, Pelkkiä autoja myyvät.

• Luistin

Mä kävin uimahallista kysymässä luisteluvuoroja, sanoivat, ettei tämä ole mikään jäähalli.

• pårdu

Olen täysin samaa mieltä kanssasi.

• Reijo ruotsalainen

Aasialaiset = Lohikäärmeen kansa = Saatanan kansa = saturnuksen kansa

saturnialaiset = draconian's = mantikset = pirut avaaruuden ikuisuuden toisista ulottuvuuksista tulleet jotka demoneineen riivaa telepaattisesti todellisessa uskossa heikosti olevia apinasta geneettisesti "raavittuja" orja rodun edustajia.

• Kysyn vaan?

Tota noin, miks sitten Halpa halli myy piikkimattoja, joissa voi maata kuin fakiiri ?
        Sitä ihmettelin, kun Halpahalliin tuli piikkimattoja myyntiin, niin, että mitenkä se oikein sopii sen hengellisyyden kanssa, piikkimatot.
        Piikkimattojahan käyttävät fakiirit ja piikkimattoihin liittyy magiaa ja taikuutta.
        Ei sillä ole mitään merkitystä, että ne on tehty muovista, eikä metallipiikeistä ja sillä, että niitä perustellaan terveys vaikutuksien nojalla
        Samoin ilotulitteiden myynti, eikös se ole turhamaista ja maallista ilotulitteet.

• Kopiopaperianoei

Eipä tulisi kyseeseen että lähtisin kopiopaperia Hong Kong myymälästä hakemaan, jotain aivan muuta kylläkin. Kyllä sitä tulostinpaperia löytyy muualta (Anttila, Minimani, konttoritarvike liikkeet... ovat niitä). Anttilasta kyllä sai hakea tosissaan että löytyi pieni nippu paksumpaa kopiopaperia kuvia varten, kovin oli heikosti tulostinpapereita siellä.

• juha5

Ostin eilen kopiopaperia ja valokuvapaperia -60% hintaan Hong Kongista...

• Paperia aina kuluu

Clas Ohlsonilla on edullista tulostinpaperia, otan aina nipun kun käyn siellä, niin ei tarvitse sitten sitä varten erikseen lähteä hakemaan.

• Kertakäynti riitti

Piirun kalliimpi kiinaromun kauppa kuin muutama muu jo ennestään paikkakkakunnalle asettunut.

• Kongkongi

Taitaa tuo Hong Kong olla kuitenkin ainoa joka näistä halpatuonti kaupoista tulee parhaiten pärjäämään.

• Comfortti tabletti
        Kongkongi kirjoitti:

Taitaa tuo Hong Kong olla kuitenkin ainoa joka näistä halpatuonti kaupoista tulee parhaiten pärjäämään.

Jaaa....
        Eilen oli kyllä hiljaista ja autiota koko putiikissa, kun siellä kävin.
        Yksi kassa oli myymälän puolella ja ei yhtään asiakasta kassalla.
        Tokmannilla olen käynyt usemman kerran, niin aina on kassalla ollut jonoa.
        Samoin Biltemassa, jossa asiakkaita on liikkeessä näkynyt ja kassalla jonoa.

Ei mene montaa vuotta, kun joku liike lopettaa toimintansa.
        Juuri äskettäin Tiimari lopetti toimintansa, vaikka aina Tiimarissa käydessä asiakkaita kyllä siellä oli ja monesti oli ihan ruuhaksi asti.
        Paljon enemmän asiakkaita oli Tiimarin myymälässä vahalla paikalla kaupungin keskustassa, kuin tuolla Heinolan Citymarketin yhteydessä.
        Erkin hallin tilanne näyttää aika huonolta, kun siellä olen käynyt, niin eipä ole montaa asiakasta myymälän käytävillä näkynyt.

• Saatanan sikiö
        Comfortti tabletti kirjoitti:

Jaaa....
        Eilen oli kyllä hiljaista ja autiota koko putiikissa, kun siellä kävin.
        Yksi kassa oli myymälän puolella ja ei yhtään asiakasta kassalla.
        Tokmannilla olen käynyt usemman kerran, niin aina on kassalla ollut jonoa.
        Samoin Biltemassa, jossa asiakkaita on liikkeessä näkynyt ja kassalla jonoa.

Ei mene montaa vuotta, kun joku liike lopettaa toimintansa.
        Juuri äskettäin Tiimari lopetti toimintansa, vaikka aina Tiimarissa käydessä asiakkaita kyllä siellä oli ja monesti oli ihan ruuhaksi asti.
        Paljon enemmän asiakkaita oli Tiimarin myymälässä vahalla paikalla kaupungin keskustassa, kuin tuolla Heinolan Citymarketin yhteydessä.
        Erkin hallin tilanne näyttää aika huonolta, kun siellä olen käynyt, niin eipä ole montaa asiakasta myymälän käytävillä näkynyt.

Biltemat, Tokmannit, Motonetit, Erkin Hallit, yms ovat saatanan kauppoja. Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei osta mitään noista rappiokulttuurin pyhätöistä. Siellä palvotaan vihtahousua, perkeleen sikiää. Pysykää poissa noista.

• jeepätijee

Kyllä siellä kopiopaperia on, itsekin ostin alkuviikosta...

Jännä kriteeri kyllä haukkua kauppa p*skaksi kun et yhtä tuotetta löytänyt. Jos et löydä itse niin kysy myyjältä? Eikä sekään pahitteeksi olisi vaikka koettaisi itse etsiä tuotteita... Ja ehkei se kopiopaperi ole oikeasti myyntimenestys, joten sitä tuskin löytyy lavallista odottamassa keskellä pääkäytävää.
      Käyppäs uudestaan katsomassa ilman noita kriittisyyslasejasi niin saatat löytää jotain muutakin!

• ekfjergn

Hong Kongissa on huonot valikoimat ja hinnat on aivan pilvessä. Juhla Mokka kahvipaketti 4,99€! huhuh

• Eikahvilla

Ehkä kahvi ei kuulu Hongkonkissa sisäänheittoihin....kuuluu elintarvikeliikkeiden sis.heittoon. Taitaa tuolta Heinolasta lähteä useampi halpisliike ja Olssonkin on outo paikkana ainakin minulle mennä.

• Trumbaduuri
        Eikahvilla kirjoitti:

Ehkä kahvi ei kuulu Hongkonkissa sisäänheittoihin....kuuluu elintarvikeliikkeiden sis.heittoon. Taitaa tuolta Heinolasta lähteä useampi halpisliike ja Olssonkin on outo paikkana ainakin minulle mennä.

Sitten vielä tämäkin uutinen, että lisää myymälöitä on suunnittelilla Heinolan alueen vastapäiselle pellolle ja mitähän liikkeitä sinnekin tulee.
        Ihan menee yltiöpäiseksi ja suuruudenhulluudeksi koko touhu.
        Mistä ne kuvittelee, että saavat asiakkaita myymälöihinsä, kun nyt alkaa olemaan jo ylitarjontaa myymälöiden lukumäärien suhteen.
        Ihan samanlaista tavaraa myyvät lähes joka myymälässä, eikä hinnoissa ole hirveitä eroja.
        Miten myymälät kuvittelee pärjäävänsä, kun ihmisten ostovoima vaan laskee ja kaikilla on jo kaikkea mitä tarvitsevat.

Siitä sen voi havaita, että onko myymälöitä liikaa, kun menee myymälään ja voi ehdä havainnon, ettei asiakkaita näy missään, yksi kassa toiminnassa, eikä kukaan jonota edes sille ainoalle kassalle.

• niinon
        Trumbaduuri kirjoitti:

Sitten vielä tämäkin uutinen, että lisää myymälöitä on suunnittelilla Heinolan alueen vastapäiselle pellolle ja mitähän liikkeitä sinnekin tulee.
        Ihan menee yltiöpäiseksi ja suuruudenhulluudeksi koko touhu.
        Mistä ne kuvittelee, että saavat asiakkaita myymälöihinsä, kun nyt alkaa olemaan jo ylitarjontaa myymälöiden lukumäärien suhteen.
        Ihan samanlaista tavaraa myyvät lähes joka myymälässä, eikä hinnoissa ole hirveitä eroja.
        Miten myymälät kuvittelee pärjäävänsä, kun ihmisten ostovoima vaan laskee ja kaikilla on jo kaikkea mitä tarvitsevat.

Siitä sen voi havaita, että onko myymälöitä liikaa, kun menee myymälään ja voi ehdä havainnon, ettei asiakkaita näy missään, yksi kassa toiminnassa, eikä kukaan jonota edes sille ainoalle kassalle.

Toisaalta eihän noissa halpistavara liikkeissä voi olla kassajonoja kuin tiettyinä päivinä jonkin tarjous vehkeen takia, muuten ihan tasainen kaupankäynti jos on hyvä paikka. HongKongilla on hyvä paikka keskellä kaupunkia ja siinä ohessa muita liikkeitä jotka tuo asiakkaita

Ainoastaan ruokakaupat on missä kassajonoa ajoittain on.... ei Halpa-Hallissa olisi kävijöitä jos ei elintarvikepuolta olisi.

• Ihan selvä F6

Oli se minullekkin suuri pettymys; odotin enemmän kyseiseltä kaupalta. Tokmannilla oli halpempaa ja monet tuotteet jo ennestään tuttuja; vain halvemmalla hinnalla.
      Halpahalli on nimestään poiketen varsin kallis kauppa. Nimeksi sopisikin "kallishalli"

• SiinäpäSe

Esim. pesuaineet,suihkusaippuat,shampoot yms. Kaupungin kalleimpia!

Muutenkin köyhä valikoima tuotteita verrattuna Tokmanniin!
      Mulle riitti yksi käyntikerta....

• PAPERIT MUUALTA!

eihän se oo paperikauppa!

• Revi siitä

Tokmannilta ym kiinaromukaupoista paperitkin saa samalla reissulla.

• TOSIrealisti Kokkola
        Revi siitä kirjoitti:

Tokmannilta ym kiinaromukaupoista paperitkin saa samalla reissulla.

Hyvä liike ja hyvällä paikalla. Olemme asioineet HongKongissa sen "syntymästä" alkaen mm Nummelassa. Olen Klubin jäsen, joka oikeuttaa merkittäviin hyötyihin. Kannattaa liittyä. Liittyminen käy näppärästi netissä, www.hongkong.fi/liity.

• TOSIsatusetä
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

Hyvä liike ja hyvällä paikalla. Olemme asioineet HongKongissa sen "syntymästä" alkaen mm Nummelassa. Olen Klubin jäsen, joka oikeuttaa merkittäviin hyötyihin. Kannattaa liittyä. Liittyminen käy näppärästi netissä, www.hongkong.fi/liity.

Voi mahotonta,TOSIpelle on klubin jäsen! Keksi vielä lisää satuja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      172
      3375
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2161
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      54
      2097
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      1988
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      394
      1091
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      115
      1015
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      889
    Aihe