Onko muita jota ratsastussaappaat kiihottaa? Mua ainakin tosi paljon. Ja itse haluaisin ostaa kumiset saappaat mutta vielä ei ole tullut eteen sopivia. Kaikki ovat aina liian pieniä. Pitäis olla 41 koko ja siitä ylöspäin... Tyttö jolla ne on jalassa on tosi sexy! Miltä teistä tuntuis nähäd mies ratsastussaappaat jalassa esim. kaupungissa?
Tässä sivusto aiheesta:
http://www.ifrance.com/bottesdecheval1969/
Ratsastussaappaat
9
3790
Vastaukset
tunnen itseni naiseksi silloin vasta kun saan pitkät saappaat (pvc tai nahka)jalkaan.lisäksi kumppani joka osaa arvostaa (tulla hulluksi)niitä ja niiden vaikutusta.muutenkin nahkavaatteet ja sänkyelämä kuuluvat yhteen.
- fani68
ratsastusaapas /asu naisista linkkejä kehiin voin vaihdella.
- joku vaan
Onpa itsekkin joskus tullut muutamiakertoja käyttetyy ridaussaappaita kun olin exxän kans tallilla ja muutamiakertoja ridaamassakin.Nyt taasen pidän nykyisen tyttöfrendin mutsin ridaus saappaita ja sen tallikenkii adidaksen superstareja tautisen kiihottavana.Olenpa useampia kertoja juuri kun se jättänyt ne eteiseen käytön jälkeen niin nuollut niitä ja haistellut innolla wautsi !
- mulkkaaja
Kumiset ratsastussaappaat on tosi kiihottavat aikuisen naisen jaloissa. Myös kahlaaminen ja kastelu on hienoa.
- miri
minulla olisi yhdet 41 tai 42 jotka voisin ehkä myydä.
- Jape
Ostan 43 saappaat jos semmoset on jollaki myydä.
- Cavalloboots
Olen nähnyt vanhemman miehen nahkaisissa saappaissa ja housuissa kaupungin keskustassa, upea näky. Kumisissa (aigle) saappaissa ja mustissa farkuissa minäkin olen liikkunut kaupungin ulkopuolella.
Kaikki ratsastussaappaani olen hankkinut alan liikeistä. Rohkeasti vain kyseleen ja sovittaan niin saa sellaiset kuin haluaa. Saappaiden keskellä sovittamassa on muuten aika kiihottava tunne.
Erään kirjoituksen mukaan ratsastussaappaat ovat trendikkäät tulevana talvena myös tallialueen ulkopuolella.- Nakke
Kuinka pitkät varret kumisissa Aigleissasi on?
- Cavalloboots
Nakke kirjoitti:
Kuinka pitkät varret kumisissa Aigleissasi on?
Aigle Start. Oliskohan ne noin 47 cm.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255