Nu kan man i lugn och ro studera vilken kandidat som vore lämplig att rösta på i EUVALET.
Posten hämtade Medborgarbladet (sfp ) idag.
8
119
Vastaukset
- pappersinsamling
Fint med alla samlade ,bättre än en massa papperslappar.
- 20+13
Den var nog lite hal...
- staffan larsson
Det här som Staffan. Jag vill ha bilen och gå. Som här som ligger på gålvet och ha mycket pengar som vill. Jag har hoppat men du har också. Men tvåsprokig människörna har många gånger. Spruta på prösten. Knulla me. Tackar och pockar.
- mycket bra
HBL har också en valtest,jag hittade min kandidat.Vi hade nästan likadana åsikter i alla frågor.
- bilhus
Byxorna jag har inte som pengar jag har. Men det är som sommar. Bil är som jag knullar. På gålvet ligger byxorna det är som val. Valkandidat ligger på huvudet. Jag gå och se, hör jag inte.cbjb
- Simo Toini
Äänestäkää hurrit PERSUJA, heille kielipolitiikka on sydämen asia. Yhteisen asian puolesta PERUSSUOMALAISET!
- inte mitt parti
Visst FINNS det också bra representanter inom Sannfinländarna,men tyvärr är största delen fanatiker som jobbar för ett enspråkigt Finland.
- saklig & bra
inte mitt parti kirjoitti:
Visst FINNS det också bra representanter inom Sannfinländarna,men tyvärr är största delen fanatiker som jobbar för ett enspråkigt Finland.
Jag röstade på Nils TORVALDS,han har skött sig bra i Bryssel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5957846Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3413013Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3952116- 1281317
- 311273
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51199Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1061105- 911063
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641033- 46913