Linkki Euran kumppanin hakuun:
http://treffit.suomi24.fi/profile/547831
Naapurit yhtyy, Eura hakee vielä kumppania
3
200
Vastaukset
- Meilläkin on Siwa
Etsin jotain mihin liittyä, ikää on jo tullu 148 vuotta.
Se on tuonut tullessaan pieniä pidätysvaikeuksia, mutta niitä ollaan jo korjaamassa.
Naapurit eivät halua liittoon kanssani, koska synnynnäinen johtajaluontoni ja virheettömyyteni saa heidät tuntemaan itsensä epävarmoiksi, siksi hankin kumppania itselleni täältä.
Kumppaniksi kelpaisi, vaikka Helsinki, Kauniainen tai...
Hei, täällä viehkeä ja hieman enemmän kokemusta omaava 326-v Kaisa Karvia. Minulla on kokemusta sinun tavoin holtittomasta rahankäytöstä. Minua ei haittaa sekään, että kohtelisit minua kuin ainoaa jokeasi.Onhan meillä (vielä) puhdas kattilajokemme. Ennen kuin sukuni päättää siitä, kenen kanssa menen naimisiin, niin haluan tehdä avoimen kosintani sinulle oi ihana Euraseni. Myötäjäisinä toki tulee salarakkaaksi Viru-Nigula niminen ystävyyskuntaneito Virosta ja vähän velkaa, mutta kaiken se rakkaus kestää... - eurankunta
Voi rakas Karvia, olen erittäin kiinnostunut tarjouksestasi, mutta myötäjäisiksi ei riitä salarakas.
Kunnanjohtajalle tarvitaan kunnallisneuvoksen arvonimi ja hänen tyttärelleen tarvitaan sellainen virka missä hän pääsee oikeuksiinsa ja on tarpeeksi vaikutusvaltainen.
Heille yhdessä tulee antaa kaikki valta henkilöstönimityksissä ja asioiden päättämisessä.
Toiseksi tarvitaan maksaja urheilutalolle, terveyskeskussairaalalle ja jätevedenpuhdistamolle, myöskään unohtamatta kaikkia välttämättömiä invetointeja, jotka ovat männä vuosina jääneet tekemättä.
Viimeisenä isompana, muttei vähäisimpänä vaatimuksena on, että kaikki yteiseen liittoon syntyvät negatiiviset asiat on oltava valmis salaamaan keinolla millä hyvänsä.
Terveisin aina avulias ja yhteistyölle avoin Eurasi. - Kaisa Karvia
Mutta rakas Euraseni. Eikö olisi romanttista, että upottaisiin yhdessä kuin Titanic aikoinaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832244
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1721980Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441923- 1281630
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641499Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1891470Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771221Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321084- 711063
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni751043