Aikuislukio ammattikorkeapohjalta

hegeefe

Haluaisin kuulla kuinka aikuislukion suorittaminen onnistuisi, kun pohjana on ammattikoulu- ja ammattikorkean todistus? Tarkoituksena olisi siis saada kirjoitettua hyvin numeroin pitkät matikat ja muut tavoittelemiini yliopistopaikkoihin liittyvät aineet.

Miten helposti tuo siis onnistuisi, kun alla ei ole tuntiakaan lukio-opintoja. Miten hyväksiluvut ns turhista aineista? Miten nopealla aikataululla tuo homma hoituisi?

5

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opox

      Eikö tuota kannattaisi kysellä koulusta suoraan?

    • 12+12

      Riippuu ahkeruudestasi. Vähän vanhempana luulisi lukion käymisen olevan aika helppoa, se on kuitenkin suunnattu teineille.

    • hyvinonnistuu

      Saisit varmaan aika paljon hyväksilukuja aikaisemman koulutuksesi ansiosta. Sinulta lukio voisi onnistua parissa vuodessa hyvinkin. Itse kävin lukion samantapaiselta pohjalta juuri kahdessa vuodessa hyvin tuloksin (LLLMB). Ja täyspäiväisessä työssä olin koko ajan, paitsi kirjoitusten aikaan olin kaksi viikkoa opintovapaalla.

      Aikuislukiosta saat tarkempaa tietoa mieleisestäsi aikuislukiosta.

    • RRandom

      Voit suorittaa ylioppilastutkinnon myös noilta pohjilta.

      Jos tarvitset jostain syystä lukionumeroita yliopistoon, niin se on toinen juttu.
      Kun et kertonut, mihin aiot hakea, niin ei osaa sanoa onko lukionumeroilla jotain merkitystä. Harvoin on.

      Voit myös suorittaa joitakin yksittäisiä hyödyllisiä aineita ilman koko lukiota.
      Ei ole tietenkään kiellettyä koko helahoidonkaan suorittaminen.
      Kysele lähimmästä aikuislukiosta lisää.

    • Tarkoitusperät hukas

      Mutta kaiken tämän jälkeen olisit käynyt ammattikoulun, lukion, ammattikorkeakoulun ja yliopiston.

      Miksi? Mihin tarvitset näitä tutkintoja? Opintojen rahoitus, tukikuukaudet loppuu? Mieti vähän kuinka monta vuotta kaikki tämä kestää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe