Hei!
Onko totta, että Irwinille on tehty jokin muistomerkki tuonne Vaalimaalle johtavan tien varteen? Mistähän se mahtaa löytyä, jos sellainen on?
Irwin
8
2026
Vastaukset
- late
kattilaisissa olevalta rekkojen levähdys paikalta se löytyy.
- Salomaa
Onko tämä se paikka... mikä on Koivusalon Rentun Ruusut elokuvassa ?
- Nikke
Muitomerkki on kuitenkin pistetty siihen kohtaan metsään jossa matkassa mukanaolijat huomasivat Irwinin menneen hengettömäksi. Tai kuolemaahan teki jo useamman tunnin ennen sitä mutta siis se paikka jossa ensimmäiseksi havaittiin että nyt on mies kyllä lähtenyt.
Jos ei paikkaa tunne niin ei varmaan tuo levähdyspaikka sano mitään. Se on kuitenkin viimeisiä, taitaa olla itseasiassa viimeisin levike ennen Vaalimaata. En muista tarkalleen vaikka usein olen Viipurissa käynytkin.
Itse merkkiä ei kyllä näe eikä siitä ole viitteitä jos ei tiedä sen olemassaolosta, pienen matkan aika umpeenkasvanutta kinttupolkua pitkin metsikköön niin sieltä löytyy. Kannattaa kysyä joltain tai ei tähän vuodenaikaan kyllä itse oikein löydä. - Sari
Nikke kirjoitti:
Muitomerkki on kuitenkin pistetty siihen kohtaan metsään jossa matkassa mukanaolijat huomasivat Irwinin menneen hengettömäksi. Tai kuolemaahan teki jo useamman tunnin ennen sitä mutta siis se paikka jossa ensimmäiseksi havaittiin että nyt on mies kyllä lähtenyt.
Jos ei paikkaa tunne niin ei varmaan tuo levähdyspaikka sano mitään. Se on kuitenkin viimeisiä, taitaa olla itseasiassa viimeisin levike ennen Vaalimaata. En muista tarkalleen vaikka usein olen Viipurissa käynytkin.
Itse merkkiä ei kyllä näe eikä siitä ole viitteitä jos ei tiedä sen olemassaolosta, pienen matkan aika umpeenkasvanutta kinttupolkua pitkin metsikköön niin sieltä löytyy. Kannattaa kysyä joltain tai ei tähän vuodenaikaan kyllä itse oikein löydä.Kiitos kaikille! Eiköhän se sieltä noilla vihjeillä löydy. Täytyy käydä tsekkaamassa joku kerta, kun siitä ajelee ohi.
- Nina
Nikke kirjoitti:
Itse merkkiä ei kyllä näe eikä siitä ole viitteitä jos ei tiedä sen olemassaolosta, pienen matkan aika umpeenkasvanutta kinttupolkua pitkin metsikköön niin sieltä löytyy. Kannattaa kysyä joltain tai ei tähän vuodenaikaan kyllä itse oikein löydä.Olen aina luulut, että se muistomerkki on se jonkun tekemä risti siinä levähdyspaikalla, eikä tosiaankaan missään kinttupolun varrella. vaan näkyy tielle asti, jos osaa vain katsoa, joten mikäs se sitten on?
Ja se levähdyspaikka on Haminasta tullessa vasemmalla puolella, n.15km Haminasta, juuri ennen oikealla olevaa Länsikylä-tieviittaa... - Kobbarperg
Oli kyllä elokuvassa.
Katsokaa tarkemmin, niin ihan hyvin näkyy. - tullimies
Kobbarperg kirjoitti:
Oli kyllä elokuvassa.
Katsokaa tarkemmin, niin ihan hyvin näkyy.Olen nähnyt elokuvan monta kertaa, ja en sitä ole huomannut siinä.
Missähän kohtaa se sinun mielestä siinä oikein on ?
- EmilVonGoodman
Oli vielä 2016 joulukuussakin merkki siellä, eikä tarvinut talsia kinttupolkua vaan suoraan valtatie 7/e18 varressa viimeisellä levähdyspaikalla. Kynttilöitä ja kukkia vieläkin, ei ole anttia unohdettu👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938