Hei!
Minkälainen on Kroatian hintataso nykyisellään, onko lähellekkään Pienen matkaoppaan lupaamia vuodelta 2012? Eli Kroatian halvin kaupunki, ravintola-aterioita voisi saada edullisestikin monipuoliset ateriat juomineen 10-20 €? Ja olut kolmisen euroa, viinilasi 2-3 euroa? Entä muuten?
Kaikkia hyviä vinkkejä mielelläni ottaisin vastaan ravintolasuosituksista liikkumiseen ja maan tapoihin, ilmasto jne. :)
Hintataso
2
753
Vastaukset
Juominen selväti edullisempaa kuin Suomessa.
Illalliset edullisempia kuin Suomessa - riippuu valtavasti paikasta/ravintolan sijainnista kuinka suuresta erosta puhutaan.
"Pizza-indeksi" tasaisesti noussut viimeisen 8 vuoden aikana. Alle kympillä kuitenkin edelleen saa aivan hervottoman ison, runsastäytteisen - josta piisaa kahdelle.
Viineissä paikalliset ovat todella edullisia - ja useimmiten oikein oivia. Jos ei mielytä, ei sovi valitun safkan kanssa, ilmoitus tarjoilijalle riittää, ja tuovat toista saman hintaluokan viiniä korvauksetta. Itse valitsen aina paikallista viiniä. Jollen sitten olutta...
Ja jäätelö on edullista ja sitä tarjotaan kaupungeissa joka nurkalla.
-E- Kroatian kiertelijä
Kaupassa näkyi litran putelin paikallista valkkaria saavan tarjouksesta jopa n. parilla eurolla. Hintahaitari tosin on laaja. Puolen litran Karlovacko oluttuoppi ravintoloissa myös n. kaksi euroa. Eurosta ylöspäin samanlainen puteli kaupasta. Pizzat ravintoloissa vähän halvempia kuin Suomessa ja hyvin suosittuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165337
- 695102
- 914144
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 421832
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693